Şimdi Ara

TurkNet'in 10 ve Üstü Abone Getirenlere Canlı Destek Hattı Kurduğu İddiası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
3
Favori
3.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bdivrik B kullanıcısına yanıt
    Çok güzel yazmışsın da bunlarda senin dediklerini idrak edecek kapasite olsa bunları açıklamak zorunda olmazdık.bankaya gidip sıra almak istediğimizde bile kurumsal müşterilere,kredi kartı olan müşterilere öncelikli hizmet veriyorlar.



    Yukarıdaki işgüzar vatandaşların mantığına göre hesabında 100 lira olanla 1 milyon lira olan müşteriyi banka aynı konumda görmeli :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek kapasiteli cevaplardan beynimiz yandı teşekkür ederiz
  • Allah'ım adam Kobi demiş 😂😂 dostum burası ISS konusu, şakşakçılık almış başını gidiyor VIP bey 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Türknet'e zincirle mi bağladılar sizi? Beğenmiyorsanız iptal edin.



    Türknet yetkilileri sizin gibi fesat müşterileri tespit edip üyelikten çıkarmalı.
    Aslında haklı. TürkNet'e geçiş yaparken sorunlar yaşayacağımı biliyordum. Bile bile geçtim ve 2019'a kadar kötü hizmet alsamda bırakmayacağım.

    Ama şunu da biliyorum ki, taahhüt olmadan tarife satan tek firma turknetdir.
    Şimdi diyeceksiniz neden;
    Nedeni şu: Malumunuz 2019'da kota veya tabiri caizse akn tamamen kaldırılacak. Yerine ne gelecek belli olmamakla beraber, aknli tarifelere taahhüt yapanları hangi tarifelere taşıyacaklar meçhul.
    "Siz taahhüt yapmıştınız, sizi şuraya taşıyoruz" dediklerinde taahhüt bozmak zorunda kalacaksınız belkide.

    Dolayısıyla, 2019'a kadar, taahhütsüz hizmet veren turknet'de kalıp, 2019 başında kotalarda tamamen kalkacağına göre taahhütsüz bir şekilde kim iyi hizmet veriyorsa oraya geçmek aslında amacım. Umarım anlatabilmişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flascibox -- 20 Eylül 2018; 16:1:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Çok güzel yazmışsın da bunlarda senin dediklerini idrak edecek kapasite olsa bunları açıklamak zorunda olmazdık.bankaya gidip sıra almak istediğimizde bile kurumsal müşterilere,kredi kartı olan müşterilere öncelikli hizmet veriyorlar.



    Yukarıdaki işgüzar vatandaşların mantığına göre hesabında 100 lira olanla 1 milyon lira olan müşteriyi banka aynı konumda görmeli :)
    işte sorunda burada zaten bankanın yaptığını normal karşılıyorsun.turknete girerken temsilci bulunmadığını bilerek giriyorsun ama şirket deklarasyonunda daha çok para kazandırana daha fazla hizmet veririz demediği için bankanın yaptığı normal iss yapınca anormal geliyor.

    diğer bir arkadaşda şakşakcılık demiş telsimde aylık 5tl ye gprs ile internete giriyorduk cem uzan baktı deli müşteri var çat diye 50 tl ye çıkardı o zaman karşımda müşteri temsilciside vardı ama o temsilci arkadaş sorun çözme işlemi arasında bana sormuştu gerçekten geçmeyi düşünüyormusun diye ki evet desem bile inanmayacağı sesinden belliydi.
    turk telekom vardı 145-146 ile perişan etmişti bizi örgü ören teyzeler açıyordu arıza için aradığımızda.
    sonra adsl geldi 256 kb adsl vardı ama ilk başvuru hakkı 1024 bağlatan internet kafeler falandı.
    daha bir sene önce dsmart müşteri temsilcilerine bir hafta boyunca farklı saatlerde arayıp port yönlendirme nat işlemlerini anlatamamıştım.bir tanesi ısrarla uzak bağlantıyı wifi diye tekrarladı diye tartışma çıktı.bir hafta remote desktop çalışmadığından işler yavaşladı.

    şimdi kalkıp mh yok ama diğer iss lerde olmayan fiyat ve hızda internet var diye 4 yıldır sorun yok diyebileceğim seviyede hizmet aldığım servisi kötülememde benim için bulunca bunumsamak olur.





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.