Şimdi Ara

Turknet Hızımı düşürdü. Aynı hızı almam için daha fazla ödememi istiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Fiber dönüşüm yapılan yerlerde hızlar düşünce YAPA altyapısına ne oluyor acaba? Boşa mı çıkıyor? Çünkü kimse o fiyata o hızları kullanmak istemez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ettiğimde teknik arkadaşım bölgenizde yapılan fiber dönüşümü nedeniyle hızınızın düştüğünü, kasıtlı yapılan bir işlem olmadığını ve sorununuzu altyapı değişikliği yaparak çözebileceğini iletmiş. Altyapı değişikliği için onay verirseniz işlemlerinize devam edecek.

    Sayın Turknet. Fiber çalışması neden hızımı düşürüyor? Dalga mı geçiyorsunuz?

    Aynı hızımı talep ettiğim için neden ekstra ücret talep ediyorsunuz?


    Alabileceğim maksimum hızı aldığımı teyit edebiliyor musunuz? İnternetim neden 25mbps'ye kilitlenmiş?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 16 Şubat 2021; 14:36:57 >
  • MehmetNY kullanıcısına yanıt

    Öncelikle merhaba.


    Konuyu baştan sona gün gün takip ediyorum. Anlıyorum mağdur olmuşsunuz ama yapılacak başka bir şey var gibimi gözüküyor? Hayır. Altyapınızı güçlendiriyorlar bu yüzden kabloların hasar görmesi sonucu anlaşılan hızınız düşmüş. Olabilir sonuçta bunlar kablodan ibaret. Fiyatınızı arttırmıyorlar sizin mevcutta vea ( türktelekom) hattı 95 tl 100 mbps veriyor tüm kullanıcılar bu şekilde kullanıyor. Size gıcıklık olsun diye değil. Ha bu arada sizi türktelekom altyapısına geçirmelerinin onlara bir yararı yok aksine daha çok zarar ediyorlar çünkü onların kirası daha yüksek.


    Belkide yakında evinize gigafiber gelece iyleştirme var demiş çalışan çünkü o zaman 85 tl ye 6 ay hediye 1000 mbps kullanacaksın  . sonrasında 100 mbps indirme 50 mbps yükleme. Bende bir kullanıcıyım bu olaylar normal sizden keyfi pare talep edende olmamış.


    Umarım anlarsınız iyi günler.





  • MehmetNY kullanıcısına yanıt
    Bu konuda teknik ekipten bilgi istedim. Dönüş yaptıklarında sizinle paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Bu konuda teknik ekipten bilgi istedim. Dönüş yaptıklarında sizinle paylaşacağım.

    Boşverin ya, Baktım ki çözemeyeceksiniz ben de başka iss'ye başvurdum şimdi.


    Sizden ricam hattımı Vae'ye almanız. "Yapa üzerinden halihazırda sorun yaşıyorsanız bizde de aynı sorun yaşanabilir bu yüzden Vae'ye alıp öyle başvurun bize" dediler.


    Bu yüzden lütfen hattımı Vae'ye alın.

    Sorunu çözemeyeceğinizi yazıştığım turknet personeli Kaan A. bey'in üslubundan anladım zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 16 Şubat 2021; 15:54:29 >
  • MehmetNY kullanıcısına yanıt
    Yapılan sinyal testlerinde, fiber dönüşüm olan saha dolaplarında müşteri mesafelerinin daha uzun çıktığını ama gerçek anlamda mesafenin uzamadığını ilettiler. Müşterinin bağlı olduğu saha dolabı fibere dönüşünce, buradaki fiber sinyali bakır sinyalini eziyor ve enterferans oluyor. Dolayısıyla mesafe uzuyor olarak gördüğümüzü ve eski hızı müşteriye ulaştıramadığımızı, bir nevi sinyal kalitesinin düştüğünü ilettiler.

    VAE dönüşümü için onay verdiğinizi destek kaydınıza ekler misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Yapılan sinyal testlerinde, fiber dönüşüm olan saha dolaplarında müşteri mesafelerinin daha uzun çıktığını ama gerçek anlamda mesafenin uzamadığını ilettiler. Müşterinin bağlı olduğu saha dolabı fibere dönüşünce, buradaki fiber sinyali bakır sinyalini eziyor ve enterferans oluyor. Dolayısıyla mesafe uzuyor olarak gördüğümüzü ve eski hızı müşteriye ulaştıramadığımızı, bir nevi sinyal kalitesinin düştüğünü ilettiler.

    VAE dönüşümü için onay verdiğinizi destek kaydınıza ekler misiniz?

    Destek kaydına onayı ekledim.


    Bahsettiğiniz teknik olayı az çok anladım. Yaşanan durumu yakın zamanda çözebileceğinize güvenebilsem, ya da teyit alsam Turknet'te kalırdım.

    Ama anlaşılan yakın zamanda çözülemeyecek gibi ve benim Online derslerim başlıyor.





  • Yanlış anlamayın ama yalan söylüyorsunuz. Fiber dönüşüm sonrası hızı artanları da gördük daha önce. Ayrıca daha önce biz de YAPA kullandık. Fiber dönüşüm sonrası hız 80' den 40' a düştü ilk önce. Hadi dediğiniz gibi olsun, enterferanstı cart curttu bilmem ne. Birkaç hafta sonrasında 4 mbit' e kadar düşmesini neye bağlamamız lazım acaba??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheNightMare.

    Yanlış anlamayın ama yalan söylüyorsunuz. Fiber dönüşüm sonrası hızı artanları da gördük daha önce. Ayrıca daha önce biz de YAPA kullandık. Fiber dönüşüm sonrası hız 80' den 40' a düştü ilk önce. Hadi dediğiniz gibi olsun, enterferanstı cart curttu bilmem ne. Birkaç hafta sonrasında 4 mbit' e kadar düşmesini neye bağlamamız lazım acaba??

    Gıbırnet'e geçiyorum hocam. Teyit aldım 60-70 arası göreceğimi söylediler.

    Aynı fiyata neden 3 katı düşük interneti kullanayım ki, enayi miyim ben.


    Doğru mu söylüyorlar yalan mı artık emin olamıyorum; ama isteseler çözebilecekleri bir şey olduğu kesin.


    Bizim mahallede ve sokakta altyapıyı kontrol ettim, özellikle sokağımızda bayağı bir Turknet abonesi varmış.

    Bunlar tekrar zam getiremeyince tek tek müşterilerini bir alt tarifeye mi düşürmeye çalışıyor acaba diye düşünüyor insan. Çünkü gördüm ki Turknet Dh forumunda ve şikayetvar'da böyle onlarca konu varmış.


    İlk abone olduğum günden bu yana gün gün toplam 10mbps hızım düşmüştü, sorun etmedim; ama bu kadar düşüşe susamazdım. Güle Güle Turknet.





  • gıbırı aklımın ucundan bile geçirmem forumda rezalet konusu bile olan bir firma

  • işin daha kötü yanı siz mağdur olduğunuzda buraya yazarak süreci bir nevi hızlandırıyorsunuz yahut cevap alabiliyorsunuz.Bide şu forumda olmayıp mağdur olanların vay haline. Çoğu Turknet konusu hep müşteri hizmetlerine ulasamayip ya da olumsuz bir yanıt alip burada cozulmekten geciyor.Umarim sorununuz çözülür bu arada gibirnet icinde bir arkadaşın konusu vardi rezillik hakkinda hatta hatalarını kabul etmeyip birde karşı dava vs olayı vardi,O konu silinmediyse bir bakin derim. Firmayı kotuledigimiz yok sadece herkese açık bir forumda müşterisine karşı aldığı taviri hatirladim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Egrino

    gıbırı aklımın ucundan bile geçirmem forumda rezalet konusu bile olan bir firma

    Hocam, alternatif yok.

    TT ateş pahası zaten. Kablonet bizim burada yok.

    Açıkçası 90tl üstü de vermek istemiyorum bu ekonomik krizde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MehmetNY kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vae dönüşümü için başvurunuz bugün yapılmıştır. Onaylanması bekleniyor. Sürecin daha fazla uzamaması için önceliğini ilettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7FA365660

    işin daha kötü yanı siz mağdur olduğunuzda buraya yazarak süreci bir nevi hızlandırıyorsunuz yahut cevap alabiliyorsunuz.Bide şu forumda olmayıp mağdur olanların vay haline. Çoğu Turknet konusu hep müşteri hizmetlerine ulasamayip ya da olumsuz bir yanıt alip burada cozulmekten geciyor.Umarim sorununuz çözülür bu arada gibirnet icinde bir arkadaşın konusu vardi rezillik hakkinda hatta hatalarını kabul etmeyip birde karşı dava vs olayı vardi,O konu silinmediyse bir bakin derim. Firmayı kotuledigimiz yok sadece herkese açık bir forumda müşterisine karşı aldığı taviri hatirladim

    Bakayım hocam, eğer öyle bir şey varsa yüzlerine bile bakmam.

    Olmadı millenicom'a ya da Netspeed'e başvururum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, vae dönüşümü için başvurunuz bugün yapılmıştır. Onaylanması bekleniyor. Sürecin daha fazla uzamaması için önceliğini ilettim.

    Gıbırnet sorunsuz bir başvuru için bana yapa'dan çıkıp Vae'ye geçmemi önerdi. Ben de öyle yapıyorum.

    Turknet'te kalmam artık. 2018'den beri aboneniz olan birine yaptığınız hizmet sıfır. 2021 yılında mahalleme fiber geliyor, hızım artacağına düşüyor.

    Türk Telekom'a karşı kendi müşterilerinizin dolayısıyla kendi hakkınızı savunamıyorsunuz. Böyle bir firmayla ne işim olur.


    Ki bizim sokakta onlarca Turknet abonesi varken oluyor bunlar. Orada aboneniz kalır mı sanıyorsunuz.

    Hele de bu pandemide insanlar hızlı internete daha çok ihtiyaç duyarken.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetNY

    Bakayım hocam, eğer öyle bir şey varsa yüzlerine bile bakmam.

    Olmadı millenicom'a ya da Netspeed'e başvururum.



    Alıntıları Göster

    bahsettiğim de bu benim. temsilci arkadaşa küfrediyor üstüne de gıbırın dh hesabı gelip konuyu kaldırmazsanız hukuki işlem başlatacağız diyor.

  • Merhaba, abonelerimizin sorun yaşaması durumunda ya da taleplerinin olması durumunda 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımızdan ya da www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeleri halinde müşteri hizmetlerimiz sorunu çözümlemek için ellerinden geleni yapacaktır. Bunun dışında tüm sosyal medya kanallarımızdan da bizlere ulaşabilirler.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.