Şimdi Ara

TurkNet'e zam geldi (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
3
Favori
15.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
97 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    nasıl fark yok? yurtdışı çıkışları vs farklı herfirmanın.

    vae ile alsat-sat sistemi farklı diye biliyorum

  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    türknet havai döşüyor fiberi kazım yapmıyor saha elemanları da 1 elin parmaklarını geçmiyor.. mh servisleri de yok onları düşün masraftan

  • kickboxer_18 kullanıcısına yanıt

    Sokaklara havai döşüyor ana hat kabloları yer altından gidiyor tabii ki.

  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    telekomun menhollerini kullanıyolar ekstra kendileri kazmıyor

  • newrophat kullanıcısına yanıt
    haziran ayinda onlarada zam gelecekmis

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    comnet için geçen senede (2021) mayısta veya haziranda zam olacak dediler ama olmadı, comnete abone olduğumdan beridir fiyatta herhangi bir zam yapmadılar aksine şimdi de modem ücretini kaldırmışlar 59 lira ödüyordum 49 lira olmuş paket   ben abone olduktan sonra türknet benim bildiğim 3 kere kere zam yedi belki daha fazladır bilmiyorum. engelli tarifesi 44 liraydı şimdi 105 lira olacakmış Türknette aradaki farka bak şaka gibi resmen  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internet hizmet kalitesinde bu kadar büyük fark olmasının tek nedeni internet hizmeti alanların altyapı türünü söylememeleri yada değerlendirme yapanların buna dikkat etmemeleri, ayrıca kullanıcı türü nedir iptv mi seyrediyorsun oyun mu oynuyorsun normal ev kullanıcı mısın ?

    adsl < vdsl < fiber

    adam millenicom fiber kullanıyor aşırı memnun ve bunu dile getiriyor gayet doğal bir durum zira fiber altyapıda firmanın bana göre hiçbir esprisi yok senelerce kullanırsınız doğru düzgün arıza kaydı bile açmazsınız, başkası comnete geçmiş altyapısı vdsl pingler tavan diyor, öbürü netspeed abonesi iptv açmıyor diyor, bir başkası türknet kullanıyor müşteri hizmetleri yok diyor vs...

    şahsi görüşüm burada sorumluluk kesinlikle tüketicinindir, ya tutarsa diye abone olmak sadece fiyata odaklanmak yine bedava gün promosyonları için tercihte bulunmak bunlar ana unsurlar değil yan unsurlar olmalı, firmayı altyapınızı bağlantı türünüzü kullanım amacınızı, benzer kullanıcı deneyimlerini mutlaka araştırın ki hayal kırıklığı yaşamayın.

    yinede ülkede İSS firmaları adına güzel şeylerde var, bunlardan en güzel olan şeyi telekomun tekelinin sona ermesi ve taahhütsüz hizmet alabiliyor olmak, btk kararı gereği 3 ay firma değiştirememe dışında herhangi bir olumsuzluk durumunda başka firmayı tecrübe edebilirsiniz

    sözün özü araştırmadan internet aboneliği almayın forumlar bunun için var ortak kullanıcılara sorun bol bol okuyun emin olun bedava hizmet süreleri ve daha ucuz olmasına rağmen doğru iss tercihi ile daha karlı olursunuz en azından kafanız rahat olur ve işte ona paha biçilemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt

    Modem onların verdiği modemdi bu nedenle tabii ki onları bağlıyordu. Zaten sorunun modemde olduğunu biliyordum onlara anlatamamıştım. Onlarla konuştum hiçbiri anlamadı, en sonunda akıllı birisi geri dönüş yapınca zaten sonuca bağlandı eskisini alıp yenisini verdiler sorun çözüldü. Aylardır sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum. Eski modemi kullandığım sürede çok çile çektim. Ama şu an çok memnunum.

  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.