Şimdi Ara

Türknet dsl ışığım gitti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
2
Favori
511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aylardır türkneti kullanmaktaydım ama 21/06/2018 tarihinde sabah uyandığımda modemde dsl sinyalinin gittiğini gördüm sonra bi süre geçtikten sonra dsl sinyalim geldi çok kısa bi süre o ara da hatta internette az takıldım sonra gene dsl ışığım söndü. O zamandan bu zamana kadar da gelmedi. Oim'de arıza kaydı oluşturdum. Türknet bir sorun olmadığını arızanın giderilmesi için bazı noktaları kontrol etmemin gerektiğini söyledi. Bende ankastreden eve kadar gelen kabloyu değiştittirdim, modem bağlanılan kabloyu değiştirdim. Modemi kontrol ettim arkadaşıma verdim modemmi bozuk diyerek herşeyi yaptım hiçbirşeyde sorun olmamasına rağmen dsl ışığım hala gelmedi forumdaki elemanlarıda oim de sosyal medyada ki çalışanlarıda hep aynı şeyleri söylüyor. Süreci hızlandırdıklarını, geçen haftadan belli 2 gün içinde çözülceğini söyleyip duruyorlar. Yardımcı olur musunuz bu sorunu nasıl çözerim ? Sorun çözülmez ise iptal ettirmeyi artık düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRBerk98 -- 29 Haziran 2018; 13:23:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • telefon arıza çevir sesi yok diye de arıza kaydı açın (çevir sesi varsa da açın)
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Şu an açtım hocam ev telefonu yok o yüzden kontrol edemedim ama sinyal yok diye arıza kaydı oluşturdum dediğiniz yere.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğiniz şekilde arıza kaydı açınca bu sefer fiziksel bağlantımda sorun olduğunu söylediler telekom ekibine bildirmişler. Neden bu şekilde arıza kaydı açınca farklı cevap verdiler merak ettim de bu konuda bişey biliyor musunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TRBerk98 kullanıcısına yanıt
    çevir sesine uzaktan müdahalede bulunamazlar, hem dsl yanmıyor hem çevir sesi yok diye açtığınız için tt nin bakması gerekiyor. O yüzden tt ye bildirim gitmiştir. Ankastreye not bırakın. Abone ad soyad sabit hat numarası, teknik bilgilerde bulunan en üstteki devre numarasını ve en alta arızanızı ve cebinizi yazın ona göre davransınlar
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle çok teşekkür ederim, sizide meşgul ediyorum ama Sabit hat numaram ne bilmiyorum da onu yazmasam sorun olur mu? Bide bu şekilde yazdım yeterli olur heralde.

    Türknet dsl ışığım gitti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TRBerk98 kullanıcısına yanıt
    oim deki teknik bilgilerdeki devre numaranızı yazın

    sabit hat numaranız oim kişisel bilgilerimde müşteri no üstünde yazar. Faturada abone no diye geçiyor.

    bir de ekiplerin size ulaşabileceği cep numaranız.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Çok teşşekür ederim. Adımı soyadımı, 6 haneli abone numaramı (müşteri no yazan kısımda bu 6 haneli numara yazıyor onun üstündeki sabit irtibat no kısmı boş o yüzden fatura öderken kullandığım 6 haneli numaryı yazdım ), devre numaramı ve cep telefonu numarası bırakıp arızayı yazdım. Umarım bu şekilde bi çözüm bulunur tekrardan teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRBerk98 -- 29 Haziran 2018; 19:29:53 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TRBerk98 kullanıcısına yanıt
    sabit hat numarası yapılmamış demek ki dur bakalım inşallah çözülür
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Ocaktan belli de kullanıyorum interneti ev telefonu kullanmadığımızdan bizde çok ilgilenmedik. Umarım dediğiniz gibi çözülür. Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkürler dediğiniz gibi yaptım bugün sabah 9 gibi türktelekom gelip sorunu halletmiş. Ama bi sorum daha olcak eskiden hat değerlerim daha yüksekti şimdi düşmüş acaba bunun sebebi ne olabilir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu öğlenden beri aynı durum bende de var arıza kaydı bıraktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TRBerk98 kullanıcısına yanıt
    o değerler anlık değişir. Olması gereken hızdan düşük değil ve kullanımda sıkıntı yaratmıyor ise çok takılmaya gerek yok.
  • Ben 1 ay bekledim modem değiştirdim. Çalışıyor ama bozuk denen modem ttnet aboneliğinde çalıştı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ceyhun6161 kullanıcısına yanıt
    Valla bende modemi falan herşeyi kontrol ettirdimdi iptali bile düşündüm ama konudaki arkadaşın dediğini yaptım ertesi gün sabah 9 gbi türktelekom eve kadar gelip halledip gitmiş. Şu an sorunsuz kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TRBerk98 kullanıcısına yanıt
    Nasıl çözdün kardeşim sorunu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ceyhun6161 kullanıcısına yanıt
    Konuya yazan kütahyalı ramazan adlı arkadaşın dediklerini yaptım arıza kaydınıda o şekil bıraktım. Dün sabah evden çıkmadan modemde dsl ışığı yanıyordu evden çıkarken ankastreye baktığımda telekom ekipleri gelmiş bişeyler yapmışlar gitmişler. Bu şekilde çözüldü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.