Şimdi Ara

TurkNet DonanımHaber Buluşması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
3.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Etkinliğimize katılmak isteyen kullanıcılarımızı bekliyoruz
    _____________________________
  • .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fowell-one -- 2 Mayıs 2021; 3:29:47 >
    _____________________________
  • 4 gün oldu internetim yok muhattap yok destek yok yani kimse yok 2 dk işi yapamıyolar vay ki vay çok uzak yerde değiliz başkentin göbeğinde oturyoruz ama. Yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • eseshakan26 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgi de sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Bu konuda detaylı bilgi verilmesi için arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Sizinle iletişime geçerek bilgi verecekler.

    "Merhaba

    sistemde kayıtlı numaranızdan aradım ancak cevap alamadım Arızanız ile ilgili Türk Telekom ekipleri hattınızı, ankastre kutusuna kadar sağlama aldıklarını ve sorunun iç tesisatınızdan kaynaklı olduğunu bana ilettiler. Bunun için bina girişindeki ankastre kutusundan itibaren daire içerisindeki kabloları, cihazları, bağlantı noktalarını bir elektrikçi yardımı ile kontrol ettirmeniz gerekmektedir. Dilerseniz biz bu kontrol için özel bir ekip yönlendirebiliriz. Göndereceğimiz ekip tüm bu noktaları kontrol ederek, arızanızın giderilmesi için gerekli işlemleri yapar. Bu hizmetimizin 108 TL’lik bir karşılığı bulunmaktadır. Bu ücret bir sonraki faturanıza tek seferde yansıyacaktır. Ayrıca iç tesisatta herhangi bir sorun tespit edilemezse size hiçbir ücret yansımaz. Cihaz arızası, ekstra kablo (metresi 4,5 TL) ihtiyacı gibi durumlarda ekstra ücretler çıkabilir. Gelen ekibimiz bunun bilgisini mutlaka sizinle paylaşır. Ek olarak gelen ekiplerimiz sıva altı arızalara ve ankastre kutusunda ki arızaya maalesef müdahale edememektedir. Bu hizmetimizden yararlanmak isterseniz talebinizi içeren notu bizimle paylaşabilirsiniz

    İyi günler diliyorum"
    _____________________________




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar hocam, şimdi ev interetinde taahhüt biterse size geçmeyi planlıyorum Turk Telekom çok pahalı.

    Altyapım 70 destekliyor ama sistemde çıkmıyor 70 desteklediği ben modemden görebiliyorum. 10 TL ücret karşılığı bende 100 mbps'ye kadar paketini kullanabiliyor muyum?

    Ve herşey dahil kaç TL ödeyeceğim 10 TL ile birlikte?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, aktivasyon işlemleriniz tamamlandıktan sonra eğer altyapınız destekliyorsa Özgür İletişim Ekstra 75 Mbps' te kadar olan paketimize 10 TL fark ile geçiş yapabilirsiniz.
    _____________________________
  • İyi akşamlar. Uzun süredir Turknet abonesiyim. Telekom altyapısı üzerinden 100 mbit üzerinden 90 mbir cıvarı internet alıyorum. Turknet forumda ve çevrede bazı benim durumumdaki aboneler 200 mbir aldıklarını söylüyorlar. Bu konuda desteğinizi talep ediyorum.

    _____________________________
    Mamoste
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.