Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (447. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 445446447448449
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hayır bende yaşıyorum. Karadeniz bölgesinde oturan çoğu kişi yaşıyor aynı durumu. 1 aya yakındır bas bas bağırıyoruz. Yok modem yok iç tesisat yok bilgsayar saçma salak cevaplar veriyorsunuz. Herkesin aynı anda mı iç tesisatı bozuldu Türnet bey. Youtube ve google'a son sürat hız ver. Steam'i ve twitch'i diğer bütün platformları süründür.

    KARADENİZ BÖLGESİNDEKİ SERVERLARINIZI ALTYAPINIZI KONTROL EDİN!!!!
  • Başka iss den geçişi tamamlamış ve internete giriyorduk ancak 3 gün kadar önce dsl ışığı gitti ve yeniden aktivasyon mesajları gelmeye başladı, defalarca yazdım ancak hala internetimiz yok. 2193604adsl kullanıcı adı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada

    Kullandığımız İnternet resmini attığım mesajdan sonra 1 anda adsl ışığı sönerek kesildi .Tekrar geçiş işlemleri mesajı geldi ne alaka zaten geçişi yapılmış ve aktif olarak ve kullanılan İnternet bu .Arıza kaydı bıraktım ancak hala bir gelişme yok .
    ABONE NO 8821050673




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ryanw

    Bu mesaj silindi.
    Ölü modundalar hocam. Yok modem yok iç tesisat diye de milleti salak yerine koyuyorlar.
  • Ben hayatımda böyle bir şey görmedim. İnternete başvurduktan 1,5 ay sonra internete girebildim. İnternet bağlantım sağlandıktan sonrada doğru düzgün hiç internete bağlanamadım. Her gün ama her gün en az 4 5 saat kopup durdu. Müşteri hizmetlerindeki telesekretere arıza kaydı bırakmaktan yoruldum bıktım artık. Bana mesaj atılıyor evinizde teknik sıkıntı olabilir diye. Evimde herhangi bir teknik sıkıntı falan yok. Kontrol ettirdim. Modemimdeki ışıkların hepsi yanıyor. Ama internette arıza işareti var. Size rica ediyorum artık pismanda oldum sizi tercih ettiğim için ama artık düzeltin şu işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baris0606 kullanıcısına yanıt
    Sistemsel hatadan dolayı gönderilmiş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 17 ağustosta aldığım modemden hala ses seda yok.

    Neyi bekliyorum acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 16 agistos da telekom ekipleri apartmanfaki kablolari yeniledi ve o gunden beri internetim yok. 2 hafta oldu kayit acali sorunum cozulmedi. Dun sizin tarafinizdan arandim ve telekom ekipleri gelip sorunu cozecegini soyledi. Bugun sizden su mesaj geldi: ic tesisat cozulmustur apartmandaki ankastreye bina ici kablolari vs kontrol edin diye. Yahu 2 haftadir netim yok verdiginiz cevaba bak! Ben uzman miyim kontrol edeyim. Telekom ekipleri geldi bozdu ben magdurum neden yapacaklar deyip 1 gun sonra farkli mesaj atiyorsunuz. Superonline ve ttnetle gorustum. Bize gecerseniz sorununuzu hallederiz diyorlar peki siz neden halletmiyrsunuz! Aksam iptal kaydi biraktim geri donusunuzu bekliyorum. Malesef uyeligimi sonladirip sorunumu yapacak firmalara gececeim

    Destek kayit no:19387696

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatihemir1905 kullanıcısına yanıt
    Online işlem merkezinden telefon arızası kısmından çevir sesi yok şeklinde kayıt oluşturun. Yarın gün içinde ekip gelir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RedlEyel kullanıcısına yanıt
    Modemlere toplu çıkış yapıyorlar, aktivasyon tamamlandı mı? Araya bayram girdiği için gecikme olmuş olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselbasol -- 29 Ağustos 2018; 20:23:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Modem istatistiklerim aşağıdaki gibidir.

    75 mbit' e geçsem bir sıkıntı yaşar mıyım?

    TurkNet Destek Burada
  • 101819831666 takip nolu kargo için tarafımıza ulaşmasını bekliyor diyor sürekli telesekreter. Evraklar ulaşmış teslim alan da belli ne zaman yüklenecek bu sisteme?

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedat_60 kullanıcısına yanıt
    24 saat içinde sisteme yüklenir. İş yoğunluğuna göre bu süreç uzayabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • PatakoZ kullanıcısına yanıt
    75 mbps teklifi geldi ise sorun yaşamazsınız ama bana sorarsanız 50 mbps bu hat için ideal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Evde kurulum için Cuma günü belirlendi. Az önce tekrar kontrol edince bugün kargolandığını gördüm. Teşekkürler
  • Arkadaşlar merhaba...Şu an'a kadar internet hız, düşme, kopma gibi sorunlar yaşamadım. Ama bu para olayı benim canımı inanılmaz sıktı, ve bu sorun ilk kez olmuyor. Bu ikinci kez başıma geliyor.

    Geçen temmuz ay'ının faturasını Online işlemler sitesinden her zaman ki gibi ödemeye çalıştım. Daha sonra "faturanız başarıyla ödendi" şeklinde bir uyarı aldım. Daha sonra sistemlerinde hala ödenmemiş fatura olduğunu fark ettim. Bu şekilde bir kez daha yaptım Online işlemler kısmından, ve aradan saatler geçmesine rağmen yine ödenmemiş fatura görünüyordu. Bir kez de telefon ile yaptım. Yani toplamda üç kere fatura ödedim ve hala ödenmemiş fatura olarak görünüyordu. Bu konuda destek kayıdı oluşturup çözüm aradım. Daha sonra mesaj geldi "sistemlerimizde bir hata oldu. Şu an ödenmemiş bir faturanız bulunmamakta" diye. Sonra online işlemlere baktım, gerçekten de ödenmemiş fatura yoktu. Ama içime sinmemişti, sonra babama dedim hesabını kontrol et. Hesabını kontrol ettiğinde toplamda 3 kere para tahsil edilip 1 tanesi iptal olmuş. Şimdi gelelim Türknet'in bana söylediklerine :) Ben destek kayıdı oluşturmuştum, demiştim acaba fazladan para keser mi diye, onların bana yanıtı ve buradaki Türknetdesteğin yanıtı şu şekilde oldu...

    "Merhaba, teşekkür ederim. Aboneliği kontrol ettiğimde 05.08.2018 de kredi kartına yapılan iade var."

    Yani bunlara göre para iki kere çekilmiş ve bir tanesini iade edip düzeltmişler. Ama gerçekte üç kere çektiler, bir tanesi iptal olmuş :) SAKIN ARKADAŞLAR KREDİ KARTI İLE ODEME YAPIYORSANIZ KESINLIKLE BANKA HESAPLARINIZI KONTROL EDİN. ÇÜNKÜ SİZE HEM HABER VERMIYORLAR, SİZ ONLARA HABER VERSENIZ BİLE YANLIŞ BİLGİ VERIYORLAR. Bu yüzden kesinlikle ödeme yapıyorsanız banka hesaplarınızı kontrol ediniz. BU BAŞIMA İKİNCİ KEZ GELİYOR, TIPA TIP AYNI SORUN.

    Bununla birlikte ben bu konuyu yazdım yine..Dedim 2 dediniz ama 3 kere çekmişsiniz. Bu sefer bana attıkları cevap şu oldu :D

    "Merhaba Sistemsel bir hatadan dolayı işleminizi şuanda gerçekleştiremiyoruz. İyi günler dileriz."

    Gerçekleştiremiyorlar ama oluşturduğum destek kayıdı bu mesajlarından sonra çözümlendi olarak görünüyor :)))))))))))))
    Ve bunun üzerine hemen agustos ayının faturasını sevgili Türknet kendi kafasına göre otomatik olarak yatırıyor. Ve kesinlikle bana hiçbir yanıt, ve ya bilgi vermiyorlar. Ben kredi kartı ile odemeyı keseceğim büyük ihtimal. Sizi uyarmak istiyorum. Çünkü ben babama kontrol et demeseydim fazladan para kesilecekti, ve ruhumuzda duymayacaktı. Siz bu yüzden banka hesaplarınızı kontrol edin.


    Herkes okusun ve kesinlikle dikkat etsin bu konuya.




  • Kredi kartı harcamalarınızı kontrol edin sadece TurkNet için değil her zaman SMS bildirimi isteyin. Ayrıca internet bankacılığı ile faturalara hesaptan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RedlEyel kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun şimdiden. Oim üzerinden kargo takibini yapın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Zaten sms kontrolu olmayan alış verişlerde kontrol ediyoruz. Ama bu firma büyük bir firma, ve insan kendisi gelir "bir yanlışlık olmuş" böyle böyle der. Ama sen adamlara yanlışlık var mı diye soruyorsun, bu sefer adam dönüp sana yanlış bilgi veriyor. Belki de kasıtlı yapıyorlardır bunu, olamaz mı ? Çünkü çoğu insan kontrol bile etmiyordur hesabını. Babamda zaten şey dedi, bankayı arayıp otomatik talimat verelim diye...Reziller ya..Bir de sistemsel hata var deyip başlarından sağıyorlar, çözümlendi destek kaydı fln :)))) Nesi çözümlendi ya ?
  • Siz ödemeyi son güne bırakmasaniz bu sorunları yaşamayacaktıniz nedense sistemlerinin yoğun olacağını bile bile son güne bırakılır. Sonuçta ödenecek bu fatura ha 5 gün önce ha 3 gün önce. Eğer dekontunuz sizde ise fazla çekilen tutar için kayıt oluşturun iade alın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 445446447448449
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.