Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (355. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.389
Cevap
309
Favori
878.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hattımda dalgalı ping sorunu var. Bazen 90 olan ping bazen 550,800 gibi değerlere çıkıyor.Çözüm öneriniz nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VEA upload hızları ne zaman artacak?
  • dün itibariyle internet başvuru sürecimiz sonuçlandı. bu süreçte yardımcı olan @TurkNetDestek arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum. tüm soru ve sorunlarımızla ilgilendi. açıkçası türknet'e geçerken hakkındaki müşteri hizmetleri sorunlarından herkes gibi ben de çekinmiştim ama forumdaki ekibin ilgili tutumu bakışımı olumluya çevirdi. tekrardan teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağlantı problemim ve hız problemimi kısa sürede çözen @TurkNetDestek'e teşekkür ederim. Türknet müşteri ilişkileri yerine burayı kullanarak daha doğru seçim yaptığımı belirtmek isterim.
  • İnternetimde zaman zaman kısa süreli kopmalar yaşıyorum modem değerleri şu şekilde :
    TurkNet Destek Burada

    Sorun neyden kaynaklanıyor acaba ve çözüm ne olabilir ? Müşteri hizmetlerinden arıza kaydı oluşturdum ancak geri dönüş olmadı henüz.
  • karbonbazliorganizma kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:27:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Hocam hat değerleri attığım fotodaki değerler dışında mı ? Öyleyse nereden bakabileceğimi söylerseniz fotosunu atayım tekrar. Sunucu konusunda da bir bilgim yok açıklayabilirseniz kontrol edeyim onu da. Saat genelde pek fark etmiyor her saatte kesinti olabiliyor ancak bugün 16.30 da arıza bildiriminde bulunduktan sonra saat 19.00 a kadar 4-5 kez internet bağlantısında kopma yaşadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aemon -- 19 Haziran 2018; 22:25:54 >
  • Aemon A kullanıcısına yanıt
    karbonbazliorganizma kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:26:54 >
  • merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 yıldır Türknet' den hizmet alıyorum, 14.06.2018 tarihinde ramazan bayramı arifesinde telefon hattım ile birlikte internet kesildi, telefon numarasını iş yerinde kullanıyorduk ve işlerimizde büyük kayıplar oldu aynı gün Türknet müşteri hizmetleri otomatik sisteminden arıza kaydı bildirdik aynı zamanda online işlemlerden de destek kaydı ve tüketici şikayetinde bulunduk, Türknet müşteri temsilcisine de ulaşamıyorum, 2 iş günü geçmesine rağmen herhangi bir bilgide verilmedi ne yapmamız gerekiyor acaba çok mağdur olduk.
  • sürekli hattımda ping sorunu yaşıyorum veya kısa kısa kopmalar. kaç kere arıza kaydı girdim sonuç yok.

    daha önceki evimde çok iyiydi, burada sorun yaşıyorum hep, yardımcı olabilecek var mı?

    hat değerlerim şu şekilde: 2 dk arayla aldım ekranları sürekli değişiyor zaten.

    TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada




  • 9 aydır turknet kullanıcısıyım aynı binada farklı bir dairede taşındığım için nakil başvurusunda bulundum. 2 gün içinde işleminiz tamamlanmıştır dendi fakat yeni dairede denediğimde bir türlü bağlantı kuramadım dsl ışığı yanmıyor. Normalde ilk başvurduğumda ankastrede ucu boş kablo bulunuyordu onu elektrikçiyle daireye bağlatmıştım, nakilden sonra yine aynı şeyi mi yaptırmam gerekiyor? Ankastreyi kontrol ettiğimde eski daire numaramın yazdığı kablo hala takılıydı ve yeni daireyle ilgili boşta kablo göremedim. Tam olarak ne yapmam gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slapert kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:26:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _Meister kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:26:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deividde kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:26:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quu

    Arkadaslar merhaba

    Istanbul'da Hangi Ilce ve mahalleler YAPA altyapisina sahip bilen var midir?
    Yok mudur bir bilen :)

    Turknet sitesinden cogu ilcede deneme atisi yaptim 35 Mbps ustunde veren bi yer gormedim!
  • quu kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:26:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Meister

    9 aydır turknet kullanıcısıyım aynı binada farklı bir dairede taşındığım için nakil başvurusunda bulundum. 2 gün içinde işleminiz tamamlanmıştır dendi fakat yeni dairede denediğimde bir türlü bağlantı kuramadım dsl ışığı yanmıyor. Normalde ilk başvurduğumda ankastrede ucu boş kablo bulunuyordu onu elektrikçiyle daireye bağlatmıştım, nakilden sonra yine aynı şeyi mi yaptırmam gerekiyor? Ankastreyi kontrol ettiğimde eski daire numaramın yazdığı kablo hala takılıydı ve yeni daireyle ilgili boşta kablo göremedim. Tam olarak ne yapmam gerekiyor?
    Kabloyu değiştirip kullanmaya devam etseydiniz keşke :(

    Nakil e gerek yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün akşam bahsettiğiniz gibi teknik konuda yetkili bir arkadaş aradı, sabah bizzat ilgileneceğini ve TT ekiplerini yönlendireceğini söyledi. Saat 11:00’i geçiyor ne sizden arayan var ne de TT’den arıza için gelen var. Bugün arızanın 8. günü lütfen giderin artık şu arızayı, ne telefon var ne de internet.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:26:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben problem yaşamıyorum.85mbit e 4 mbit hız alıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.