|
TurkNet Destek Burada (1443. sayfa)
-
-
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için hız testi sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, talebiniz üzerine özgür iletişim ekstra 100 Mbps'e kadar VDSL paketimize geçişinizi yaptım. Paket ücreti 95 TL'dir. Ancak altyapınızın desteklediği maksimum 100 Mbps'e kadar hizmet alabileceksiniz. -
Dostum hız testinin ss çekip buraya atar mısın? -
Merhaba, bulunduğunuz bölgede muhtemelen VDSL port sorunu bulunuyor. Bu nedenle ADSL hız bilgisi almaktasınız. Dilerseniz isim, soyisim ve iletişim bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda satış birimimize yönlendirebilirim. -
Merhaba, hız profilinize göre şu an hattınıza gelen hız değeri düşüktür. Arkadaşlarım sorunu saha ekiplerine ileterek çözümleyecektir. Çözüm sürecinin uzaması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz. -
Merhaba, nakil ücreti 108 TL'dir. Nakil talebinizi www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda arkadaşlarım adres teyidi yaparak nakil başvurunuzu yapacaktır. -
Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili yerleşik operatör saha ekipleri tarafından gelen bilgide iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım olumsuz teyit vererek arızayı tekrar saha ekiplerine iletmiştir. Yerleşik operatör tarafından tekrar kontrol edilmesi için 23.01.2021 tarihine randevu oluşturulmuştur. Randevu tarihinde ekipler adresinize gelecektir. -
Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi teknik uzmanımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda tekrar saha ekipleri ile iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
Turknet destek ekibi yada müşteri hizmetlerinde çalışanların ilkokul mezunu olduğuna kanaat getirdim.Yani ben arizami kaç defa belirttim hatta iyi okusunlar diye destek bolumunde büyük harfler ile yazarak belirttim belki görürler anlarlar diye ama yok hala lafontenden masal anlatıyorlar.Bir sonraki seferde Almanca ve İngilizce olarak destek kaydı acicam.Bakalim o zaman ne tepki vericekler.Ayrica turknetdestek nicki destek personeline buradan upload arizam olduğunu belirttim.Ama bana buradan yapacakları birşey olmadığını söylediler ben zaten buradan bir işlem yapamayacaginizi biliyorum sizden destek istememin amacı belki süreci hizlandirirsiniz diye yazmıştım.Ama sizinde çözüm bulamayacagina kanaat getirdim.Gercekten sizinle uğraşmak sadece Zaman kaybı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hız profili düşmesi saha ekipleri ile alakası yok. Önce bana 93 alıyorsunuz diye kendileri söyledi gördüğünüz gibi daha sonra ben sorunum bu dğeiş cat6 kablo çektim reglete takılmadı için kayıt açtım dediğimde hızımı düşürdünüz kasıtlı yapıyorsunuz insanlarınbıktırıp şikayet açmasınlar diye. HıIm bugün lütfen düzeltilsin ben böyle saçma bir şey görmedim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
86 mbps tanımlanmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güle güle kullan -
Bana bir yardımcı olun hem SNR değerim düştü hem max. rate hızım düştü. Daha önce kullandığım hızı şu an veremiyorsunuz. Haber vermeseydim şu an hız değerlerim daha iyiydi. 40726292
-
Merhabalar.
Okuduğum tüm kötü yorumlara rağmen başvurumu yaptım. Uygulamadan kimlik fotoğrafımı yükledim. MNG kargo ile az önce evrakı gönderdim. Buradan sonraki süreç nasıl işliyor?
Ankara/Altındağ ilçesinde ikamet ediyorum. Kaç gün içerisinde bağlantım yapılır?
-
"Çözüm sürecinin uzaması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz." çözüm için destek talebimi kurulum hizmeti sonrasında kurulum hizmetini veren servisin ölçüm değerlerini gördükten hemen sonra 13.01.2021 tarihinde oluşturdum, yaklaşık 10 gün oldu ve problemin çözümü konusunda ilerleme kaydedemedim. Yaklaşık iki saat önce "İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR" içerikli mesaj destek kaydıma tekrar iletildi, yani bulunduğum bölgede maksimum internet servis hızı daha önceki mesajımda belirtmiş olduğum gibi Suriye ve Sudan arasında bir değerde görünüyor ve normal karşılanıp arıza giderildi şeklinde destek talebime cevap geliyor.
Adres bilgisi ile altyapı sorgulaması sonucunda çıkan hız değeri ile kapıma gelen internet arasında tutarsızlık var. Benim anladığım kadarıyla bir cihaz ile uzaktan ölçümler yapılıyor ve veriler otomatik olarak destek kaydıma gönderiliyor, muhtemelen kimse bu değerler nedir ve tutarsızlık nerede neye göre kıyaslamalıyım diye incelemiyor. Neden düşük hızda internet erişimine sahibim en azından buna bir cevap bulabilir miyiz? Kurulum ekibim dairenize gelen bağlantıda bir sorun yok diyor, destek kayıtlarına gelen cevaplarda dışarıdan gelen bağlantılarda bir problem yok deniyor.
Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : VDSL2_26M_6144
Upload Çıkış Gücü : -1.9
Download Çıkış Gücü : 15.0
Upload Kapasite Hızı : 152 kbps
Download Kapasite Hızı : 12116 kbps
Upload Mevcut Hızı : 211 kbps
Download Mevcut Hızı : 9693 kbps
Upload Noise Margin : 1.1 dB
Upload Attenuation : 25.3 dB
Download Noise Margin : 10.8 dB
DownloadAttenuation : 21.9 dB
-
-
evet bugun 25 gün oldu.hala interneti açamadılar .türknet pişmanlıktır. bağlatacak arkadaşlar 1 milyon kez düşünsünler.
1975997
-
Arkadaşlar merhaba
Yaklaşık 2 yıldır turknet abonesiydim ve memnun idim fakat 2020 yılında yaşamış olduğum ve burdaki arkadaşlarında aynı sorunu olan internetim koptu iç tesisat modem kurulumu kullanıcı kaynaklı hata diyerek tam 1 ay internet hizmeti alamadım ayrıca turknet attığım msjlar hep kalıp msjla ile geri dönüyor ve çözüm bulmuyorlar dı saha ekipleri herhangi bir arıza bulamadı sorun kullanıcı modem ayarları iç tesisat diyerek bir aydır internet hizmeti alamadım ama 2 senedir kullandığım internet aynı iç tesisat aynı telefon çalışıyor internet yok ayrıca özel eletrikçi ve pc servisi getirdim iç tesisatı tekrar kontrol ettirdim hatta bina içi değil dışarıdan ayrı bir kablo yaptım ama hala iç tesisat ve modem kurulumu dedi ( bu arada 5 adet farklı marka modemlerle de kurulum kendim ve pc servisi yaptı) ama çözüm olmadı bende netspeed firmasına geçeçeğimi belirttim ve 31.12.2020 geçtim orda da aynı sorun oldu bir hafta internetim bağlanmadı aynı sorun ve aynı cvplar geldi başımdan geçenleri firmaya ilettim firma telekom saha ekiplerine telekomun ankstresindeki portumun değişmesini iletti ve telekom portumu değiştirdi ve sorunum çözüldü şimdi netspeed firmasından hizmet alıyorum memnunum müşteri hizmetleri canlı destek veriyor modem kurulumu için benle tam 1.5 saat telefon ile yardım ettiler( onlarda modem kurulum hatası demişlerdi ve kendileri ile 5 adet farklı modem kurdum zaman ondan uzun oldu ::)) )ben sorunumu böyle çözdüm ayrıca turkNetDestek arkadasa tşk ederim yardımları için keşke turknet destek bakan diğerleride sizin kadar ilgili olsaydı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X