Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1041. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: nakonires Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 20 Misafir (8 Mobil) - 13 Masaüstü8 Mobil
5 sn
41.854
Cevap
344
Favori
992.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10391040104110421043
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @TurkNetDestekNiye cevap vermiyorsun ?
    _____________________________
  • MyDesktoPC64 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sonuçlar ilehttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek dönüş sağlayalım.
    _____________________________
  • enesaydin00 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum ekipleri gelmeden hatta sinyal olup olmadığını göremiyor. Hattınızı kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    _____________________________
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, erişim sonunuz devam ediyor mu?
    _____________________________
  • Ortalama bağlantı süresi şu zamanlarda 20 gün ve daha fazlası sebebi ise koronayı bahane eden Türk Telekom ekipleri kasıtlı olarak bağlantılarımızı yapmıyor. Telefon çalışıyor ama dsl sinyali yok sebep 20. Günden sonra dsl sinyali verilebilirmiş. Türk Telekom ekipleri kasıtlı olarak sabote ediyor. Bu nedenle yaşasın Türk net.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • felekman kullanıcısına yanıt
    Ee peki arıza kayıtlarına 5-10 gün boyunca bakmayan da Turk Telekom mu?

    Arıza kayıtlarında yazdıklarınıızı dahi okumayıp farklı farklı cevaplar verenler de Türk Telekom mu?

    Sorunu çözdemen arıza kaydınızı sorun çözülmüştür diye kapatanlar da Türk Telekom mu?

    Aynı şeyleri denediklerinde aynı şeyleri yaşamalarına rağmen yine aynı şeyleri deneyip çözüm üretemeyen de Türk Telekom mu?

    Sayfalarca yorum var ve 1 ay 2 aydır çözüm bekleyenler var bunları da umursamayan da Türk Telekom mu?

    Yaşasın yalap şalaplar...

    Turknet Pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mirket34 -- 2 Mayıs 2020; 16:26:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • revolutionx kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saha ekiplerine bilgi verdik. Hattınızın bulunduğu saha ve santral dolabında incelemeler yapacaklar. Gelişmeleri paylaşacağız.
    _____________________________
  • TürknetMağduru T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon başvurunuzun kontrol edilmesi için ilgili birime bilgi verdim. Yerleşik operatörden sorulayarak size dönüş yapacaklar.
    _____________________________
  • Merhaba, paket değişikliğinizi yaptık ve hizmetiniz 1 saat 51 dakika online olarak görünüyor.
    _____________________________
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem stoklarımız tükendiği için satışı şimdilik durduruldu. Stoklar yenilendiğinde modem satışına tekrar başlayacağız. Mevcut müşterilerimiz için modem satışı yapılmaya başladığı zaman bilgisi vereceğiz.
    _____________________________
  • uzzd kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 01.06.2020 tarihine kadar upload hızları yükseltildi.
    _____________________________
  • SilenTMurder S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profiliniz ile ilgili kontrolleri yapmaya başladık. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
    _____________________________
  • piyuv P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL kullanıcılarının upload hızlarında artış oldu. Kontrol ettiğimde siz 16 Mbps' te kadar ADSL hizmetimizden yararlanıyorsunuz.
    _____________________________
  • TürknetMağduru T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon başvurunuzun kontrol edilmesi için ilgili birime bilgi verdim. Yerleşik operatörden sorulama yaparak size bilgi verecekler.
    _____________________________
  • Merhaba, hız profilinizi kontrol edebilmemiz içinhttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz?
    _____________________________
  • excellenthuman E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paket değişikliğinizi çözüm uzmanlarımız yaparak size dönüş sağlayacak. Bende kendilerine bilgi veriyorum.
    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    5 ila 20mb arasında çok dalgalanma var... 20 nin üstüne çıkmıyor hızım. hızı mı yükselttik düşürdük mü anlamıyorum
    _____________________________
  • Yvonne S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde arıza kaydınızda kablo arızası olduğu ve arızanın 10.05.2020 tarihine kadar giderileceğinin bilgisi bulunuyor.
    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    banada yardımcı olabilirmisiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Septams kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faks dışında dilekçe ve kimlik fotokopinizi genel merkez adresimize kargo ile gönderebilirsiniz.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 10391040104110421043
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.