Şimdi Ara

TURKNET AKTİVASYON PROBLEMİ VE DÜŞÜK HIZ VERİLMESİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Telefon çevir sesi anlamadım?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ExTeRmİnAtE709 E kullanıcısına yanıt
    Graham bell icat etti ya kablolu olanı diyorum turknet telefonlu internet veriyor, tt de gıcıklık olsun diye ayrı ayrı hat belirliyor. Bunların saha dolabında birleştirilmesi lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Biz telefon kablosundan kullaniyoruz interneti altyapı yok üstyapı var tek kablo bizde ev telefonu kullanmıyoruz o gelen kabloyu direk modeme taktim
    Yani direkten alıyoruz interneti anlayacağın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ExTeRmİnAtE709 E kullanıcısına yanıt
    Bağladığınız hatta internet vermemiş tt sorun bu. Büyük ihtimalle o hatta sadece telefon sinyali vardır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen bende öyle düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sıkıntı bende yaşadım böyle rezil bir firma olmaz iptal ettiriyorum tekrar türk telekoma geçicem sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lanet olsun üçüne beşine bakmıyorum artık. Bir haftadır arıza kaydı üstüne kayıt açtıra açtıra anam ağladı günlük ortalama iki saat müşteri hizmetleri ile konuşmuşum.

    “Kaydınızı oluşturduk aciliyetinizi ilettik en kısa zamanda tarafınıza dönüş olacaktır iki iş günü içinde”



    o iki iş günü var ya öyle bişey ki iki gün bitti ya kaydı kapatıyorlar sorun düzeldi diye yeniden açılıyor dibi Sonu gelmiyor bişi deyince de efendim yasal süremiz o ya kardeşim yasal süre o da sen 48 saat içinde bi açıklama dahi sorunun ne olduğuna nasıl çözüleceğine dair bilgi geçmiyon, adam Edirne’den Kars’a saatte 120 km giden otobüsle ulaşıyor bir de geri dönüyor. Ha bir de tribe girmeyelim diye şöyle taktikleri var.



    Degerli Musterimiz, bulundugunuz bolgede yapilan teknik calisma nedeniyle gecici bir sure hizmet verememekteyiz. Calismalarimiz tum hiziyla devam etmektedir. Anlayisiniz icin tesekkur ederiz. Ariza kayitlarinizihttp://****/TURKNETarizatakip Online Islem Merkezimiz uzerinden de takip edebilirsiniz. B001



    Ev kirası gibi önden fatura çıkarıyorlar bir de. Kullanmadığım internetin faturası çıkıyor. Önce bir sorun internet telefon kullanabiliyor musun diye. Çok acı bi tecrübe oldu bana ve yaklaşık 200 TL’ye patladı.



    Yine kötünün en iyisi adsl için Türk Telekom. En azından bayiisi var gidiyon carlıyon. En kötü tutup kolundan getiriyorsun merkez binası var. Bunların ne bayisi var ne ofisi var.



    Degerli musterimiz, bla bla bla nolu internet ariza kaydiniz olusturuldu. Konuyla ilgili calismalara basladik, lutfen arizaniz giderilene kadar modeminizi acik birakiniz. Arizanizihttp://****/TURKNETarizatakip Online Islem Merkezimiz uzerinden Kullanici adi: falan Sifre: filan ile 7/24 kolayca takip edebilirsiniz. B001



    Boyuna fatura işliyor. Kapalı dükkana kira ödemekten farkı yok. Stresten alnımda isilik çıktı. Aman uzak durun a dostlar. Ben böyle yorumlar çok gördüm üç ay bekleyen gördüm dedim yine de bi deneyelim kendim kaşındım. Neyine gerek senin kıçı kırık adsl için macera peşinde koşmak.



    Ekim ayı faturası var alabilirsem alıcam çünkü bir gün dahi kullanmadım. Alamazsam da ahirette günahlarıma karşılık ödeşiriz artık.



    20 senelik firma böyle olmamalıydı beni çok üzdünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Srebrenica kullanıcısına yanıt
    Umarım Benim sonum böyle Olmaz 😕
    Müşteri hizmetleri ile konuştuğumuzda "fatura kesildiğinde tekrar bizi arayın durumu anlatın gerekeni yaparız mağdur etmeyiz"
    Denildi siz böyle bir istek de bulundunuz mu ve buna rağmen bişey yapılmadı mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aktivasyon işlemleri neden bu kadar uzun sürmekte zaten mevcut sabit hattım bağlı ve telefon hizmetimi de turknet e taşıdım.🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sercanyas35 S kullanıcısına yanıt
    Yukarıda Turknet destek,konu ile birlikte GSM no nuzu PM atın yardımcı olalım.dedi bende attım demekte fayda var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ExTeRmİnAtE709 E kullanıcısına yanıt
    Şimdi şöyle bişi var. Adamlar zaten kullanıp kullanmadığını aldığın dsl sinyalinden görüyor bağlantı gelse zaten kulllanmadığını düşer düşmese bile o sorun değil benim için. Benim sıkıntım iptalden sonra paramı alabilmek ekim ayında bir dakka kullanmış değilim 60 tl fatura kesmişler.



    Ben iptal dilekçesi verdim iptalden sonra paramı almak benim derdim. Keşke açılsa internetim kullansam parayı dert etmicem telafi olunur birine referans verir bi ay kullanırsın.



    Ben iç tesisatından emin olduğum halde sorun sizde dediler ben tereddüt ettim 30 lira verdim boştan yere gelmedi internet sinirlendim indim bağlantıyı söktüm koydum kenara Çelik gibi sinir ve ruh sağlığın olması lazım.



    İnternetin gitti ya yandın daha bekleme ya sana yemin ederim üç farklı müşteri temsilcisi ile görüştüm biri diyor sorun sizde ekip geldi gitti inip bakıyorum ekip gelmemiş etiket yok diğeri diyor haklısınız gelmemiş pazar günü nöbetçi ekip gelecek ötekisi diyor pazar günü ekip olmaz ölürsün gülmekten.



    Yani yoldan geçerken canı sıkılmış demiş bi iş başvurusu yapıyım belki olur o şekilde işe girmiş MT ler var. İlk başvuruda hattım kaçı destekler diyorum 16 Megapixel beyfendi diyor. Ayrıca biri diyor kurulumu siz yaparsınız ötekisi diyor olmaz öyle şey eve de geliriz facia ya. İki yıl Vodafone kullandım sıfırdan geçtim. İkinci gün bağlandı tek sorunum 4mbitten fazla hız görmedim bir gün değil bir saat kesilmedi.



    Turk Telekom’a geçicem bir hafta içinde iptal dilekçesinin süresi dolana kadar çözülmezse en iyisi Türk Telekom. İki gündür paxera kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Srebrenica kullanıcısına yanıt
    Geçmiş Olsun Ama ben vazgeçmeyeceğim sanırım sonuna kadar gideceğim çünkü kullanan arkadaşlar var çok memnunlar bu bölgede, bundan başka sorun olacağını sanmıyorum size de BTK ya şikayet etmenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ExTeRmİnAtE709 E kullanıcısına yanıt
    Etmediğimi nerden biliyorsun:) cimer bimer btk upuzun yazı yazdım. Günlük Twitter Facebook yazıyorum şimdi buraya dadandım:)



    Bekle bekle kaç ay sürer meçhul ee sürekli fatura işliyor kullanmadığın cabası.



    Ben 12 aylık Türk Telekom’a telefonla geçip seneye geçiş yapıcam zaten 2018de akn tamamen kaldırılıyor hiç bir espirisi kalmayacak.



    Sonuç olarak yarın bağlansa bi sorun olsa yine günlerce bekleyip sinir olmak var. TurkNet sorunu çözmekte gayretli olsa anlardım ama adamların daha ne yaptıklarından haberleri yok.



    Bak kardeşim benim telefonum geçersiz no diyor bu niye diye soruyorum sen MT sin hiç mi bilgin olmaz. Konuyu ekiplere aktardık. Yani size küfür bile etseler ekiplere aktardık diyip geçin gibi bir telkin almışlar gibi duruyor.



    Hafta sonu güya yetkili biri arasın diye mail attılar iki gün oldu halen arayacaklar.



    Beni alamadığım hizmet değil ilgisizlik çıldırttı. En azından sorununuz çözüldü mü diye yalandan aranır insan. Allahtan taahhüt yok zaten bunu bildikleri için yok çünkü TurkNet yüzünden intihar vakaları yaşanırdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Srebrenica kullanıcısına yanıt
    Haklısınız aynı şeyler 2 hafta süren aktivasyon İşlemleri nin tamamlanması sürecinde benimde başıma geldi.Tekrar Geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ExTeRmİnAtE709 E kullanıcısına yanıt
    Ben 10 gün kullandım dostum. Ama beni arayıp memnun musunuz diye sorunca gaza geldim. Ya dedim 10 mbit filan geliyo ama iyileştirirseniz sevinirim dedimmmmm geldim baktım dsl yok



    Ne yaptınız da böyle oldu diyorum cevap yok. Yani ben aktivasyon sorunu yaşamadım hiç varolan interneti kestiler. Suç bende ama senin neyine gerek 10 mbitten fazlası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/turknet-dsl-isik-yanmiyor--129295402#129295402



    Üşenmezsen bi oku istersen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben böyle kötü bir aktivasyon süreci görmedim 2 ekimde ttnet internetim kesildi üç gün içinde turknet internetim açılacak denildi açılmadı ancak bugün sabah interneti kullanmaya başlamıştım ki akşam eve geldiğimde internet yine kesilmişti bu sefer ayrıca ne dsl ışığı ne internet ışığı yanıyordu yine arıza kaydı oluşturdular daha önceki arıza kaydında bir sorun yok diye cevap geldi şaka gibi internet kullanıma açıldığı halde internetiniz aktif olacak diye mesaj gelmedi hala sitesinde aktivasyon bekliyor diyor sorun bundan olabilir mi acaba bir denilen başka denileni tutmuyor nasıl bir iş bu anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, son zamanlarda aşırı derecede yoğunluk olduğu için aktivasyon işlemlerimiz biraz uzayabiliyor. Sizden özür dileriz. GSM numaranızı konunuzla beraber bana iletirseniz PM üzerinden ben ilgileceğim.

    Pm attım hocam
  • K.a.a.N K kullanıcısına yanıt
    PM tarafından ilgileniyorum.
  • An itibariyle Internet geldi zor oldu ama başarılı bitti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.