Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (210. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.438
Cevap
120
Favori
549.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • daytone1 kullanıcısına yanıt

    E imza lazim hocam , mecbur turk telekoma gidip e imza actiricaz artik , baska yolu var mi bunun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fasdsasdas kullanıcısına yanıt
  • daytone1 kullanıcısına yanıt

    Sagolun hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daytone1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa santralimiz bina numarasından bina numarasına değişiklik gösterebiliyor. Santral mesafesinin uzak olması ya da kapasitesinin dolu olması gibi bir çok sebep bulunuyor. Altyapınızın uygun olması durumunda geçiş süreci otomatik olarak başlatılmaktadır.
  • En düşük ping mi? En yüksek hız mı?


    Arkadaşımın altyapısı VDSL aldığı hız 8mbps. Defalarca durumu izah etmesine rağmen (izah denemez sadece servis kaydı oluşturuluyor fiziksel olarak müşteri hizmetleri bile yok ne b.ktan bir hareket. Ayrıca 85 lira - diğerlerinden farkı yok) bir problem olmadığı söylenip kaydı kapatılıyor. Zamanında benzer problem yaşayınca hemen iptal ettirmiştim. Arkadaşımda aynı işlem için başvuru yapacak bugün.


    Aldanmayın konu başlığına , altyapı zaten Türk Telekom'un. Kendi altyapısı gibi sunuyor bir de... Ha Türk Telekom'da aynı terane. Bulunduğunuz lokasyonu iyi araştırmalısınız. Orada en iyi hizmeti verebilen internet servis sağlayıcısını kullanmanız lazım. Yoksa bir yerde iyi olan diğer yerde de iyi olmuyor. Genelleme hatalı. 1 yerde iyiler ise 5 yerde kötüler.

  • Arkadaşlar İstanbul Kartal'da Telekom altyapısından turknet fiber kullananlar varsa memnunlarmı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • striven S kullanıcısına yanıt

    Fiberde sorun çıkacağını sanmam. Fiber bu. Kablo bağlantı olsa sorun yaşarsın diyecem de fiberde diyemiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Sayın yetkili, hızım çok düşük bu nedenle çocuk İnternet den ders dahi yapamıyor!!

    Sizden ivedilikle ricam kullandığım hat adsl mi vdsl li bilgi almak istiyorum. Ona göre Turk Telekom a geçiş işlemi başlatacağım.

    Not : defalarca aradım müşteri hizmetlerini ulaşamayınca buraya yazma gereği duydum!


    Destek no : 402 860 40

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mylove kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız 18 Mbps ile buluşuyor. Hız testi yaptığınızda düşük hız alıyorsanız hız testi sonuçlarını açtığınız destek kaydına ekleyebilir misiniz? Teknik uzmanlarımız kontrol ederek bilgi verecektir.
  • merhaba. Turk.net aboneliğim bugün başladı. şuan her şey gayet iyi hız da güzel ancak hız test sonuçları stabil değil her testte farklı sonuç veriyor. download hızı 10 - 15 - 25 gibi farklı değerler veriyor. neden olabilir herkeste böyle midir?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hattınız 18 Mbps ile buluşuyor. Hız testi yaptığınızda düşük hız alıyorsanız hız testi sonuçlarını açtığınız destek kaydına ekleyebilir misiniz? Teknik uzmanlarımız kontrol ederek bilgi verecektir.

    Hız testi yaptığımda 2 mgbit hız alıyorum! Şu an adsl mi yoksa vdsl mi hattım lütfen bu bilgiyi rica ediyorum?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Genel bilgi ve prosedür olarak öğrenme adına sormak isterim.

    Bu santrale uzaklık dediğiniz KAÇ METREDİR? yada NEDİR?

    Bizim olduğumuz alan komple fiber alt yapı tamdır, sadece bana uzaklığı kutunun 63 metredir yani kutuya kadar 1200 mt fiberdir, kutudan bana 63 metredir.


    Sizin kriterleriniz nedir?


    Size çok zahmet olacak ama Zeytinburnu santralde kaç YAPA üyeliğiniz var ve boşta olan var mı?


    Doğru söylemezseniz de emin olun size itimat etmeye çalışacağım.


    7-8 sene Turktelekomdan çok yalanlar dinledim, artık şerbetli olduk :(

  • pcp1rates kullanıcısına yanıt

    en büyük sıkıntın STABİL olmadığını her zaman göreceksin, ben gece 2-3 gibi ( yoğunluk sıfırken ) internet sayfamın açmadığına , youtube yüklenemediğine çok rast geldim. Allah sabır versin.


    Hız testlerinde 36-37 mb bile görüyorum ama ASLA STABİL DEĞİL...İşleri güçleri şeytanlık gibi.

  • pcp1rates kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için hız testi sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Mylove kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde VDSL sinyal verilmektedir.
  • daytone1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, yapa santralimizde boş port durumunu göremiyorum. Geçiş yapıldıktan sonrasında santral mesafesini görebiliyorum. Bulunduğunuz bölgede yapa santralimizin olması, santral mesafesinin yakın olması ve boş port olması durumlarında otomatik geçiş süreci başlatılmaktadır.
  • Merhaba Sayın yetkili, hızım çok düşük bu nedenle çocuk İnternet den ders dahi yapamıyor şikayette bulunmuştum. Bu şikayetime istinaden, şu cevap geldi.


    Destek Kaydı
    Destek Numarası
    40286040
    Destek Konusu
    Hızım Düşük-Modem Uygun Hızda Buluşmuyor

    Seren C.
    Merhaba,
    Hat detaylarınızı kontrol ettiğimde Yapa altyapısında hizmet aldığınızı ve santrale olan mesafenizin 2006 metre olduğunu bu mesafede düşük hızlar alacaksınız. Her zaman yüksek hızlar almanızı isteriz. Altyapı kontrolleri yaptığımda Türk Telekom ile anlaşmalı olduğumuz Vae altyapısından hizmet alabileceğinizi görüyorum. Türk Telekom altyapısı için kontrol sağladığım süreçte VDSL2 destekli modeminiz mevcut ise aynı paket fiyatı ile 35 mbps e kadar , ADSL destekli modeminiz mevcut ise aynı paket fiyatı ile 16 mbps e kadar ve 10 TL fark ile 66 mbps e kadar VDSL pakete geçişinizi sağlayabileceğimizi görüntülüyoruz. Altyapı değişim işlem süreci 5-7 iş günü sürmektedir. Ancak değişim sürecinde kullanım sağladığınız sabit telefon numarası değişmektedir. Sabit telefon numarası değişim işlemi için onay vermeniz durumunda alt yapı değişim sürecinizi başlatabiliriz. Bu süre zarfında var olan internetinize etki etmeyeceğini umuyoruz. Onaylayıp onaylamadığınızı bildirmenizi rica ediyorum.
    Sağlıklı günler dilerim


    Cevap olarak, 66 mgbit hızı 10 TL fark ile kabul ediyorum, telefon numarası değişikliğini kabul ediyorum. Diye yazdım.

    Şu an evde hiç İnternet yok! Çocuklar ders yapamıyor. Lütfen acilen sorunumun düzeltilmesini rica ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pek tavsiye etmem ilk gündeki gibi sağlam müşteri hizmetleri hızlı internet veremiyor çok sorun yaşatıyor.

  • 
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.