Şimdi Ara

Turkcell Superbox MF286r VPN Problemi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Evden çalışıyorum ve altyapım müsaade etmediği için Superbox aldım. Şirket bilgisayarından internete bu cihazla bağlanıyorum. Çalışma sürem boyunca VPN'e bağlı kalmam gerekiyor ancak sürekli kopmalar yaşıyorum. Evin kendi interneti ile bağlandığımda VPN'den herhangi bir kopma yaşamıyorum. Sadece superbox ile bağlandığımda bu problem var. İnternetten kopmuyorum, sadece VPNden atıyor dolayısıyla sistemden düşüyorum. Şirketin IT si ile görüştüğümde kişisel olarak bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar. Turkcell ile konuştuğumda da aynı şekilde onların elinde olan bir şey olmadığını söylüyorlar. Açıkçası kimin bu problemi çözmesi gerektiğini bile anlayabilmiş değilim. Bu durumda ne yapabilirim, yardımcı olabilirseniz sevinirim.




  • Hangi protokolle bağlanıyorsunuz? PPTP, L2TP, OpenVPN?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emin değilim ama kullandığımız VPN FortiClient. Websitesinde Protocol/Port kısmının karşısında TCP/8013 yazıyor.

  • Turkcell vpn engeli yapıyordur …

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.