Şimdi Ara

Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★ (396. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.890
Cevap
133
Favori
213.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 394395396397398
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berryhibiscus

    Selamlar, bugün Superbox bağlattım. 20 Download/5 Upload paketi. Gündüz vakti sürekli test yaptım, değerler hep 20/20 gözüküyordu ancak akşam 6-7'den sonra hızım felaket şekilde düştü ve hala düzelmesini bekliyorum. Şu anda 3 megabit download/15 megabit upload gibi saçma değerler alıyorum ve arada bir test yaptığımda downloadım 1, uploadım 0.20 bile gözükebiliyor. Modemin yerinde herhangi bir değişme olmadı. Bu sorunu nasıl çözebileceğimi bilen var mı? Müşteri hizmetlerini aramalı mıyım?
    Yapabileceğiniz bir şey yok pek. Benim bölgemde de akşam saatleri berbat.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    Yapabileceğiniz bir şey yok pek. Benim bölgemde de akşam saatleri berbat.

    Alıntıları Göster
    saat kaç gibi düzeliyor peki?
  • berryhibiscus B kullanıcısına yanıt
    çoğu kişide böyle hocam, akşamları hız düşüyor. hele bu aralar daha kötü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berryhibiscus

    saat kaç gibi düzeliyor peki?

    Alıntıları Göster
    1 gibi düzeliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onkuba kullanıcısına yanıt
    download 18-upload 1 oldu ama hala tatmin edici değil. upload daha artmayacak mı acaba...
  • Beyler Acil yardıma ihtiyacım var superbox geldi şuanda her şey iyi gözüküyor fakat diğer arkadaşlar gibi yoğun saatlerde inanılmaz ping yükselmesi ve hız düşmesi oluyor benim asıl sorunum; Modem ara yüzüne girerken ilk modemi resetlediğim zaman standart olan ''admin'' ve ''superonline'' şifresi ile girebiliyorum fakat bir süre sonra bu şifreyi kabul etmiyor wifi şifresini değiştirmiştim onu denemek istedim oda olmuyor tekrar resetleyip öyle girebiliyorum arayüze bunun bir çözümü yokmu beyler?
  • kikiemre61 kullanıcısına yanıt
    Admin sifre olarakta modemin altinda yazan wifi sifresini gireceksiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-126D2940A -- 4 Nisan 2020; 4:19:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPapyon

    Istanbul/Arnavutköy de (3.Havalimanın oralar, Beşiktaş değil) yazlığımız var.Haftaya oraya gitmeyi düşünüyoruz.2 ay falan rahat kalacağız sanırım.2 aylık internet bağlatmayı düşünüyorum.(Bu süre zarfında online sınavlarım da olacak) Bizim yazlık da altyapı falan yok o yüzden bu fikir kafama yattı lakin sorun şu ki ben 2 aylık düşünüyorum.Taahhüt olmadan 2-3 ay kullanıp sonrasında iade etme gibi bir şansımız var mıdır ? Fiyat çok uçkur olmadıkça problem değil.Babam burada bunaldığı için kesenin ağzını açmaya hazır :) Müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalıstım ama 10 dakika boyunca kimse telefonu açmadı.

    Edit: Ayrıca başka önerilere açığım
    Turk Telekom Evimde Wifi 50 GB paketini alın. Ek paketler de 10GB 15 TL. Hatta bu hesap kesim tarihi meselesi ile bu ek pakaeti daha ucuza da getirenler var o konuda.
    Daha fazla bilgi için DH'de o konuya gidin. Bu paketin benim bildiğim kadarı iecayma bedeli çooook daha düşük Turkcell gibi kullanıcıyı tuzağa düşüren bir paket değil.




  • Denedim olmuyor hocam kafayı yiğcem ya modem arayüze girmek için her defasında resetlemek zorunda kalıyorum buna bir çare yokmudur :(
  • Son dönem zte ile huawei değiştiren oldumu arkadaşlar ? değişim talep ettim okadar uğraştım gelen ekip virüs yüzünden huawei getirtemiyoruz kalmadı dediler
  • okinkurt kullanıcısına yanıt
    Zonguldak'da yaşıyorum. 2 gün önce değiştirdiler benim modemi. İlk superbox bağlattığımda ZTE modem vermişlerdi. İnternetimde sorun olduğu için 1 ay sonra, gelip modemi değiştirince hız değerlerim düzelmişti (O modem de ZTE idi). 4-5 gün önce bağlantımda yine dalgalanmalar olmaya başladı. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattıp. Farklı zamanlardaki test değerlerimi söyledim, hatta bu değerlerin görüntülerininde olduğunu ekip geldiğinde gösterebileceğimi ilettim. 2 gün önce hiçbir test dahi yapmadan direkt modemi değiştirdiler. ZTE modemlerden çok şikayet aldıklarını, modemlerin sorunlu olduğunu ve artık Huawei modem taktıklarını söylediler. Huawei modemden gayet memnunum.
  • kikiemre61 kullanıcısına yanıt
    modemim markasi ney ztemi benim dedigim huaweilerde oluyor zte ise bilmiyorum valla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emre6753 E kullanıcısına yanıt
    Bi bırakmadilar şu zte modemleri cok farkediyor burda sorun yasayanlarin cogu zte kaynakli zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Huawei B535-232 modem anlam veremedim bir türlü her modemi res attığımda admin - superonline ile giriş yapabiliyorum giriş yaptıktan sonra wifi default olan bağlanma şifresini değiştiriyorum ondan sonra modemin arayüzüne tüm şifreli denediğim halde giremiyorum :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre6753

    Zonguldak'da yaşıyorum. 2 gün önce değiştirdiler benim modemi. İlk superbox bağlattığımda ZTE modem vermişlerdi. İnternetimde sorun olduğu için 1 ay sonra, gelip modemi değiştirince hız değerlerim düzelmişti (O modem de ZTE idi). 4-5 gün önce bağlantımda yine dalgalanmalar olmaya başladı. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattıp. Farklı zamanlardaki test değerlerimi söyledim, hatta bu değerlerin görüntülerininde olduğunu ekip geldiğinde gösterebileceğimi ilettim. 2 gün önce hiçbir test dahi yapmadan direkt modemi değiştirdiler. ZTE modemlerden çok şikayet aldıklarını, modemlerin sorunlu olduğunu ve artık Huawei modem taktıklarını söylediler. Huawei modemden gayet memnunum.
    Okadar uğraşıp dil döktük yinede huawei vermediler bize yokta yok diyorum şirketiniz geri topladı çoğu insandan elimizde yok deyip durdular




  • Beyler ben memnun kalmadım pek superbox tan çok fazla ping yaşıyorum kısacası beğenmedim.Sözleşmem dün başladı iade etme durumları nasıl oluyor cayma bedeli ödemek zorundamıyım 15 günlük iade hakkımız saklı kalıyormu BTK üzerinden talepmi etmem gerekiyor?
  • okinkurt kullanıcısına yanıt
    1-2 hafta bekliyip, müşteri hizmetlerini arayın hocam. İnternet hızınızda dalgalanma olduğunu, ping değerlerinizin sürekli değiştiğini söyleyin. Birkaç defa farklı saatlerde speedtest'den hız testi yapıp bunların ss'ini alın. Ben öyle yaptım. İlk başta bende de değiştirmek istemiyorlardı. Güncelleme yaptık ayarınıza diyip durdular. Güncelleme yapıldıktan 15 dk sonra hızım yine dalgalanmaya başlıyordu benim. Bunu da söyleyince müşteri hizmetlerindeki arkadaşa, o zaman modeminizi değiştirelim dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre6753

    1-2 hafta bekliyip, müşteri hizmetlerini arayın hocam. İnternet hızınızda dalgalanma olduğunu, ping değerlerinizin sürekli değiştiğini söyleyin. Birkaç defa farklı saatlerde speedtest'den hız testi yapıp bunların ss'ini alın. Ben öyle yaptım. İlk başta bende de değiştirmek istemiyorlardı. Güncelleme yaptık ayarınıza diyip durdular. Güncelleme yapıldıktan 15 dk sonra hızım yine dalgalanmaya başlıyordu benim. Bunu da söyleyince müşteri hizmetlerindeki arkadaşa, o zaman modeminizi değiştirelim dedi.
    Bendede değişti ama sıkıntı heawei yok diyorlar yani değiştirmeye razı geldiler ama modem yok hatayda arkadaşım aldı huawei siz almışsınız bizim şehirde yok bakalım biraz daha zorlarım olmadı yapacak birşey yok
  • berryhibiscus B kullanıcısına yanıt
    Uplod 1,5 arası genellikle 3mb olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kikiemre61 kullanıcısına yanıt
    hocam arayüz şifresini giriş yaptıktan sonra hemen değiştirin belki düzelir.
  • 
Sayfa: önceki 394395396397398
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.