Şimdi Ara

Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★ (355. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.890
Cevap
133
Favori
211.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkTelecom

    Ooooo çok ucuzmuş hemen almam lazım ben bir enayiyim hemen alayım.
    Zor bir günün sonunda okuduğum en komik şeydi sagolun güldürdünüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0532 532 00 00 no'lu Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni aradığınız vakit şundan kısa zaman öncesine değin 2 no'lu menü altından Turkcell Superonline müşterileri ile birlikte işlem görmek üzere yönlendirme yapılıyor ve sonrasında GSM Numaranız, Müşteri Numaranız ya da TC Kimlik Numaranız ile giriş yaparak sesli yanıt sistemine de "Müşteri Temsilcisine Bağlanmak İstiyorum" diyerek müşteri temsilcisi ile görüşebiliyordunuz.

    bunu değiştirmişler ve artık 1 no'lu menü altından Turkcell Hat ve SuperBox kullanıcıları" şeklinde aktarım yapılmakta, fakat bağlandığınız müşteri temsilcileri bundan bihaber vaziyetteler. Israrla sizi ana menüye geri döndürmeye ve 2 no'lu seçenek altından erişim sağlamaya zorluyorlar ancak orada da artık ne Superbox'a tanımlı GSM Numaranız, ne Müşteri Numaranız ne de TC Kimlik Numaranız tanınmamakta. dolayısı ile hatalı giriş uyarılarını ard arda alıp hatta düşürmekte.

    bu nasıl bir sabır imtihanıdır yahu ben artık anlamıyorum. inanmayanlar olabilir, hemen şimdi arayıp kontrol edebilirler ve bu abukluğu kendileri de ilk elden teşhis edip şahit olabilirler.

    resmen düştük bir bataklığa daha da sıyrılamıyoruz!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnicornKnight

    0532 532 00 00 no'lu Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni aradığınız vakit şundan kısa zaman öncesine değin 2 no'lu menü altından Turkcell Superonline müşterileri ile birlikte işlem görmek üzere yönlendirme yapılıyor ve sonrasında GSM Numaranız, Müşteri Numaranız ya da TC Kimlik Numaranız ile giriş yaparak sesli yanıt sistemine de "Müşteri Temsilcisine Bağlanmak İstiyorum" diyerek müşteri temsilcisi ile görüşebiliyordunuz.

    bunu değiştirmişler ve artık 1 no'lu menü altından Turkcell Hat ve SuperBox kullanıcıları" şeklinde aktarım yapılmakta, fakat bağlandığınız müşteri temsilcileri bundan bihaber vaziyetteler. Israrla sizi ana menüye geri döndürmeye ve 2 no'lu seçenek altından erişim sağlamaya zorluyorlar ancak orada da artık ne Superbox'a tanımlı GSM Numaranız, ne Müşteri Numaranız ne de TC Kimlik Numaranız tanınmamakta. dolayısı ile hatalı giriş uyarılarını ard arda alıp hatta düşürmekte.

    bu nasıl bir sabır imtihanıdır yahu ben artık anlamıyorum. inanmayanlar olabilir, hemen şimdi arayıp kontrol edebilirler ve bu abukluğu kendileri de ilk elden teşhis edip şahit olabilirler.

    resmen düştük bir bataklığa daha da sıyrılamıyoruz!
    ben 532 çevirip müşteri temsilcisi diyorum 2 kez
    2. de bağlanıyor ordaki temsilciden de superbox temsilcisine
    aktarmasını rica ediyorum.
    en son modem iadesi ulaştı mı diye aramıştım en hızlı bu şekilde oluyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • anlık kota bilgisi nerden görülebilir ?
  • Bazı kişiler adsl ve fiber ile superbox’u bir tutuyor “ttnette 100megabite 100tl veririm superboxtan daha iyi” gibi cümleler söyleyenler oluyor, nasıl bir düşünce ile yazdıklarını anlamıyorum. Taşınabilir modem değil, başka bir yer’e götüremezler, sabit, odadan odaya gezer sadece modemleri. Taşınabilir modemler ile taşınmayan, sabit modemleri boş yere bir tutanlar oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qormhb
    benim değerler nasıl
  • Superbox data hattını tp link m5250 3g mobil modem wi-fi router veya turkcell mf65m 3g modem ile kullanabilir miyiz? Bu tarz ürünlerle kullanan var mı? Bunlar dışında hattı taşımak için önerebileceğiniz ufak bir cihaz varsa onu da paylaşabilirsiniz zte modemi sürekli taşımak zor oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shark1907 -- 17 Ocak 2020; 11:2:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayi tarafından abone olmuştum. Bu superbox'a 10 'a 5 lakin evim başka gösterilmiş ve bulunduğum lokasyon da 4.5 g alt yapısı yokmuş gerçi modemle 60 bile buluyor lakin hızı 80 'nin altına düşerse vermiyorlarmış. Her neyse şikayet olusturdum çözüm merkezi sözleşmeyi inceleyeceklerini söyledi ve bugün aradı. İnceledik ve bayi hatası olduğu söylendi iptal ederseniz cayma bedeli çıktığında bizi arayın talep oluşturun cayma bedelini iptal edeceğiz diye . evimde ttnet var kararsızım dostlar ? Iptal edeyim mi yoksa devam mı edeyim ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evinizde ttnet varsa memnunsanız superboxu niye aldınız merak ettim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • blackforreal kullanıcısına yanıt
    Onu dışarıda kullanmak için ev için değil bir de sözleşmeye az kalmıştı. Ttnet ile alternatif olur mu diye.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keahsonn

    Yine de en iyisi superbox. 2018 nisandan beri kullanıyorum. Kopma yok hız iyi ve stabil. En kötü 10mbit gördüm. Saat 22de Az önce baktım 30 mbit hız var. Fiyat pahalı. Türk Telekom türknet cannet hepsi aynı. Bir arıza olurdu 1 ay sonra yapılırdı. Defalarca btkya şikayet ettiğimi hatırlarım.
    Sanırım ayrı evrenlerde SUPERBOX kullanıyoruz. Akşamları verdikleri hizmet 2-3 Mbps ping 70'den aşağı düşmüyor.Keza gündüzleri de çok sağlıklı olduğu söylenemez. Müşteri hizmetlerini arasanız dahi yoğunluk vs bir sürü saçmalık söylüyor. Madem öyle yeni müşteri almayın.. Alıyorsanız dahi yatırım yapın.

    Açıkçası kazıklandığımı düşünüyorum. Özellikle 130 TL olduktan sonra yığılma oldu ve Turkcell normal konuşma hatlarını kullananlara öncelik tanığı için mok gibi taahhüt ettiği hızın yarısını bile alamayan çöp bir data hizmetini 130 TL ye satıyor. Kendi modemini kullanmaya mecbur bırakıyor ki; kendi modemleri sürekli sorun çıkartıyor. Üç kere modem değişimi oldu..

    Ayrıca benim hiç 1 ay gibi bir sürede yapılan bir arızam olmadı. Koskoca kutuyu yenilediler o bile 1 gün sürdü abartmayın.

    Şu anda yeni evimize taşındığımız için altyapı yok. Yoksa bu SUPERBOX denilen ve hizmet anlayışı sıfır olan 15-20 dk müşteri temsilcizine bağlanmak için beklediğim saçma bir hizmete 1 dakika katlanmazdım!.




  • shark1907 kullanıcısına yanıt
    Ben telefonda kullaniyorum simkarti kullanabilirsin sadece telefonda kullanmak icin aldim😋

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Katxoy K kullanıcısına yanıt
    Evimdeki interneti kapattırıp geçtim tabiki de sabit internetin yerini tutacak benim adresimi alıp uygunluğu kontrol edip evde test yapıyorlarsa herhalde sabit internetin yerine alıyoruz.Hem fazla ücret ödeyelim hem de stabil olmayan interneti kullanmaya çalışalım kusura bakma da turkcell'in karşısında enayi yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell'e ihbar edeyimde şu telefonda kullananları bir bir döksünler ortaya imei atmak felan çözüm sağlasanız da hangi cihazdan kullandığınızı turkcell görüyor ben bir ceo'ya ve turkcell yanımda'ya bir mail atayım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün uzun bir kararsızlıktan sonra süperbox u bağlattık 10/5 sınırsız paket verilen modem zte Denizlinin ilçesinde yaşıyorum hız testi yapıyorum 20/7 alıyorum tv ve 3 telefon sorunsuzca bağlanıyor 4 diş çekiyor yani şimdilik memnunuz ya bakalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lazzaro L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, interneti dondurabildiniz mi?
  • Evet. 90+90 180 gün dondurulabiliyor.

    Turkcell müşteri hizmetlerini arayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazzaro L kullanıcısına yanıt
    Vergiler çıkmaya devam ediyor ama aylık sanırsam 10 tl kafadan ödersiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alabilirsin kardesim istedigim gibi😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hatchway kullanıcısına yanıt
    Hayirlisi olsun kardesim benim gule gule kullan memnun kalcaksin emin ol😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.