Şimdi Ara

Turkcell Superbox 4.5G Evde İnternet ★ANA KONU★ (331. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.890
Cevap
133
Favori
214.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Sen türkcell'in ceo'su musun ? Gel sorunumu çöz.

    Alıntıları Göster
    BANA HIZ SORUNU OLAN 1 KİŞİ LAZIM.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun 5 TL ilave yapmış Turkcell taahhüt var iken; bu Turkcell icin bir klasik oldu taahhüt esnasında fiyat artırma ilave ücret vs ekleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne yahu!! Tek yaptığın flood ve yalan söylemek. Birde yan hesap açmışsın. Bölüm adminleri çizmek için küfür bekliyor sadece. Artık herkes turkcellin kalitesini gördü kimse doğru düzgün hizmet almıyor herkes şikayetçi boşuna yorma kendini aç kaldın fonii.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kurulumun yapıldığı ağustos ayından geçen ayın (kasım) yarısına kadar olan süreçte sorunsuzca 19 Mbps hızın altına düşmeyen aboneliğim ne modemin yeri milim değişmediği ne de çevrede yoğunluğa neden olacak bir nüfus/abone artışı (yeni bina vs) olmadığı halde özellikle akşam 8 ile gece 12 arası hızın muazzam raddelerde düşüşü (20 Mbps abonelik yer yer 10 Mbps altına ve hatta bazen cılkı çıkıp 1 Mbps seviyelerine düşüyor!) problemleri yaşatıyor. ölçümlerin yapıldığı cihazlar kablo ile bağlılar bu arada, daha en başında "kablosuz ağda sıkıntı vardır" goygoyu yapacak tiplerin önünü alalım hemen.

    özellikle Netflix'te yayının sürekli HD'den SD'ye düşmesi ve videonun durup buffer ekranı çıkması, Puhu TV ve BluTV gibi mecralarda videoların durup durup başlaması, doğrudan kendi hizmetleri olan Turkcell TV Plus'ta yayının ya görüntü kalitesinin düşmesi ya hiç açılamaması/başlayamaması gibi sorunlar da bu durumun beraberinde geldi.

    müşteri hizmetlerini arayıp minimum 10-15 dakika kadar müşteri temsilcisine bağlanabilmek için bekledikten sonra(!) ulaştığımızda ilgili müşteri temsilcisi sözümona karşı taraftan modemime erişim sağlayarak bir sinyal yükseltme(!) işlemi gerçekleştirtip modemimi kapatıp açtırıyor ve sorun 1 veya 2 akşamlığına geride kalıyor. yani 1 veya 2 akşam sonra aynı abuk subukluklar yine hasıl oluyor.

    her ay 170TL fatura ödüyorum ben buna arkadaş, böyle bir şey olabilir mi? verdikleri modem de şu malum "MAYIŞLI" Turkcell fangirli kılıklı ebleh tiplerin argümanlarında "size dandik olan modemden vermişler" dedikleri tepsi gibi olan modelden değil de yie o tiplerin öve öve bitiremedikleri HUAWEI B618S-22D'si. kaldı ki zaten dediğim gibi kasım ayının ikinci yarısına varana değin şu saydığım problemlerin hiçbiri yoktu, o zamandan bu zamana 1-2 akşamdan beri sürekli aynı abuklukları yaşayıp durmaktayım, gündüz performansı da 15-16 Mbps seviyelerine inmiş vaziyette. yahu ben yurtdışında işlerimi kovaladığım süreçte geçici olarak aboneliği devrettiğim yaşlı ebeveynleri kandırıp mis gibi 34 Mbps'nin altına düşmeyen mis gibi 3-7 ms arası ping süreli 35 Mbps VDSL2 aboneliği ADSL'e çeviren ve geri dönüp hesap sorduğumda "boş port kalmadı" ayağı yapan neTÜRKsün neTELEKOMsun'un 16 Mbps ADSL iteleme gayretlerinden azade olmak için bu kadar para ödeyip aldım bu hizmeti.

    şimdi bana 16 Mbps'yi bile sağlayamadıktan sonra üstelik en başından beri 20-30 ms arası hayvani ping sürelerini haiz hizmetle bariz bir şekilde keriz yerine konuluyorum. kaldı ki üstelik ay başından bu yana hem neTÜRKsün neTELEKOMsun başta olmak üzere alt yüklenicisi (Turknet, Netspeed vs) olanlar da dahil yeniden VDSL hizmeti vermeye başlamış durumdalar. kafamı hangi taşa vursam diye düşünüyorum, zira önümüzdeki ağustos ayına kadar devam edecek bir taahhüt altına imza atmış bulundum.

    sözün özü SuperBox balonunda rezaletin bini bir para, tuzağa düşmeyin haybeden yere kazıklanmayın arkadaşlar. taahhüt bittiği gün modemlerini de alıp bayiye götürüp "al sana bir kaya, nerene dayarsan daya" diyerek iade edip kurtaracağım kendimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 24 Aralık 2019; 7:9:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0876FD3CD

    Bu mesaj silindi.
    Apple'cığım, daha önce banlanan hesabında da defalarca yazdığın gibi; bu çakma hesapla da "velinimet" kelimesini, "verinimet" diye yazmışsın. Çakma bir hesap açıyorsan, bari önceki yazılarından biraz farklılaş ki anlamayalım kim olduğunu. :)

    Ayrıca, lütfen kendini Türkçe konusunda geliştir; gözümüzü kanatıyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık şu konuyu birbirine katanlara müdahale eder misiniz?

    Konuda Turkcell'e laf etmeyi geçtim, insanların Türkçe'sine bile laf edilir oldu.

    Donanımhaber'de 500.000+ tıklama alan konunun geldiği hâle bakın hele.

    Superbox ile alakası bile olmayanlar konuda polemik oluşturuyor.

    Lütfen artık bu kişileri konudan uzaklaştırın ya da konuyu kaldırın bi zahmet (amaçları eminim ki bu).

    Hergün hergün yeter yahu bu ne? Çoluk çocuk kavgası gibi oldu iyice. Bütün faydalı bilgiler kayboldu gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 24 Aralık 2019; 8:50:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UnicornKnight kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle. Müşteri hizmetleri eski kayıtlarımı çözülmüştür olarak not almışlar ki hiç bir çözüme ulaşılmadı bana modemi açıp kapattırıyorlar üstüne bir çağrı daha açıyorlar telefonu zorla kapatıyorlar...çözümü suan 3G alıyorum hızım tabi yine 20mb görmüyor bile ping 30larda. Bazen 3g yoğun oluyor otomatiğe alıyorum. Ama hiç bir zaman 4g iş görmüyor 2 mbit hız veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Harbi el atilmali. Superbox kullanandan cok pttcll kullanan var konuda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Öyle valla reis ya.

    Adamların superbox ile alakası yok ama gelip burada millete laf atıyor aklınca.

    Umarım yönetim bu kişilere güzel bi uzaklaştırma verir de olur olmaz her konuda Turkcell'e laf etmekten vazgeçerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanx38

    Ne zaman aldın hocam superboxi? Direk sınırsız alınca mi verdiler Huawei ?

    Alıntıları Göster
    hocam o tarife artık yok
    hız sınırsız paketlerde Huawei kula modem, hız sınırlı (kota sınırsız) paketlerde Zte modem alırsınız.
  • Bırakın operatörleri savunmayı depremde gördük hepsini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0876FD3CD

    Bu mesaj silindi.
    Kim ne için kullanacağını sana mı soracak da alacak kardeşim ?
    Evde kullanacak olan almayacakmış.
    İnsanların çoğu zaten altyapı olmadığı için alıyor hiç okumuyor musun forumdaki mesajları ?

    Turkcell bile bunu mobil internet olarak pazarlamıyorken, siz insanlara "onu öyle yapacaksın şunu şöyle yapacaksın" nasıl diyebiliyorsunuz.

    bu arada Verinimet değil, velinimet,
    Allah aşkına mesajlarınızda düzgün Türkçe kullanın.
    Aynı applefoni gibi yazıyorsun, kendisinin Türkçe dersine sanırım beden eğitimi öğretmeni girmişti :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuzsuz_deli_bekir -- 24 Aralık 2019; 9:56:6 >
  • 10mbps superbox var 85₺ ye
    Bunu devir yapabiliyoruz mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Öyle valla reis ya.

    Adamların superbox ile alakası yok ama gelip burada millete laf atıyor aklınca.

    Umarım yönetim bu kişilere güzel bi uzaklaştırma verir de olur olmaz her konuda Turkcell'e laf etmekten vazgeçerler.
    Bu fiyatların neyini savunacaklar? 10 MPS Sınırsız 180 TL civarında birde bununla övünüyorsunuz sanırım? Olması gereken fiyat en fazla 60-70 TL ama piyasada kimse yok diye bir güzel öpüyorlar.
  • Dün beni aradılar. 129tl 10mbit dediler , sinirlendim. Dalga mı geçiyorsunuz dedim. Şu an ben adsl 24mbit kullanıyorum dedim. Verdiği cevap: ama beyefendi bu fiber dedi. Güler misin ağlar misin. 10mbit fiber 24mbit adsl'den ne zamandan beri hızlı oldu dedim telefonu kapattım. Allah bildikleri gibi yapsın bütün ISS leri

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mangalyurekli

    Dün beni aradılar. 129tl 10mbit dediler , sinirlendim. Dalga mı geçiyorsunuz dedim. Şu an ben adsl 24mbit kullanıyorum dedim. Verdiği cevap: ama beyefendi bu fiber dedi. Güler misin ağlar misin. 10mbit fiber 24mbit adsl'den ne zamandan beri hızlı oldu dedim telefonu kapattım. Allah bildikleri gibi yapsın bütün ISS leri
    Bizim ülkedeki fiber ile Avrupa'daki fiber anlayışı çok farklı.

    Oyundan arkadaşlarımla konuşuyorum, adam bizim buraya 2-3 ay sonra fiber gelecek dedi. Bende ona şuan fiber kullandığımı söyledim, hızımı sordu 75MPS download 4MPS upload dedim bir yeriyle güldü O hızlara mı fiber diyorsunuz diye.

    Kendisi şuan 40mps upload hızına sahip (Download değil), fiber geldiğinde 1000 MPS hız alacakmış.

    Sorarlarsa bunlarda 10MPS fiber veriyoruz diye insanları kandırır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mpolat35 -- 24 Aralık 2019; 10:39:45 >




  • Superbox KOTASIZ 20Mbps 179 TL AŞIRI PAHALI...
  • valla turk nete kızıyorsunuz ama evimde 100 mb download 4 mb upoad a 80 tl oduyorum. millet burda 200 tl oduyor daha bide turkcelli savunuyor.
  • mpolat35 kullanıcısına yanıt
    Bizim fiber dedikleri bağlantıların büyük çoğunluğu aslında sokaktaki kutuya kadar fiver, oradan sonrası yine bakır kablo (yani VDSL).
    Yurtdışında fiber apartmana gelir, oradan da ethernet kablosu ile evlere dağıtılır.

    Aynen dediğiniz gibi, bizim kullandıklarımıza fiber demek komik olur

    Türkiye'de gerçekten fiber kullanan kullanıcı oranı yüzde 1 filandır muhtemelen.
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    Devredilemiyor
  • 
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.