Şimdi Ara

TURKCELL IPHONE IMESSAGE VE FACETIME Etkinleştirme Hatası ve YURTDISI SMS FATURASI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
2
Favori
15.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • maaart M kullanıcısına yanıt

    Böyle bir sorun bulunmamakta diye başlamışsınız cümleye ama aynen Turkcell'de böyle bir sorun var (Diğer operatörleri kullanmadığımdan bilemiyorum).. Bu problem iOS15 ile başladı. Belki herkesin başına gelmemiş olabilir ama bu problemi yaşayan çok fazla insan var. Kimi bilinçli, kimi bilinçsiz. Üstelik bırakın şikayetvar sitesini, donanımhaberin apple sayfasındaki ios15 ana konusunda dahi bir sürü bu olayı yaşamış olan ve dile getiren insan var.


    Kendi adıma örnek vereyim: Cihazımda facetime etkin iken iOs15 yükledikten sonra etkinleştir diye uyarı geldi. Onay verdim. Ama her telefonu yeniden başlatışımda bu uyarıyı vermeye başlayınca, bir noktada durdum. Problem benden kaynaklanmış olabilir diyerek, iphone 11 cihazıma DFU mod ile yeniden yazılım yükledim yeniden gelen bildirime onay verdim. (Bu şekilde onay vere vere Turkcell'e 15 TL civarı kaptırdım muhtemelen) Verdiğim onaydan sonra hala aktivasyon bildirimleri gelmeye devam edince, biraz önce de dediğim gibi bir noktada durdum. Artık gelen bildirimleri VAZGEÇ diyerek ret ediyorum.


    Sonuç olarak sıkıntı Apple'da mı, Turkcell'de mi bilemiyorum ama problem hala mevcut.





  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    Bence Turkcell de. Başka hat ile sorun yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sorun apple dan kaynakli
    Sim karti cikarttigin an imessage ve facetimeyi devredisi birakiyor sebep belki cihaz sahibi baska telefona gecmistir imessage ve facetimeden ulasmaya calisan olursa diye bosa ugrasmasin devre disi
    Her sim kart cikartilip takildigindada 1 adet sms ile onayliyor
    Çözümü basit ya eposta (numara ile degil) ile imessage ve facetimeyi kullanacaksiniz yada devredisi birakacaksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    Sıkıntı burada işte. Ben hiç sim kartımı cikarmadim mesela.

    iMessage ve facetime'i da numaramla kullanmak istiyorum. E posta ile değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Operatör 5 gündür güncelleme yapamadı. Turkcell bu işlerde geride kalıyor artık sanırım..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    Benim E-sim hiç çıkmıyor..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cihaziniza guncelleme gelince kapanip acildimi cihaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    Kapanıp açıldı tabi. İos 15.1 güncellendi. Sorun Turkcell in kendini güncellememesi. Çift sim. Yurtdışı hattı da var.
    Yurtdışı hattı iMessage anında yaptı. Ayrıca iPhone X de var. Onda da sorun yok.

    Bi sürü şikayet var. Cihazı baştan kuranlar var. iMessage kapalı iken de yurtdışı SMS gönderiyor. Şikayet var ı okuyun. Çözüm Turkcell in kendini güncellemesi.

    Varsa bildiğiniz bişey söyleyin. Her yol denendi. Apple ile görüşüldü. Som çare Turkcell sms servisini kendisi kapattı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    Ben konunun birazda apple dan dolayı olduğunu düşünmeye başladım. Bende de aynı durum oldu bende hem numara hemde apple kimliği üzerinden imessage ve facetime etkindi iki hesap olunca sıkıntı oluyor onu çözdüm. Apple hesabı ile bağlantıyı kestim sadece hat üzerinden bağlı ve sıkıntı çıkmadı tekrardan düzeldi. Apple hesabı ile eski iphone 6 plus da bağlantılıydı benim ve telefonumu her kapattığımda o telefona da bildirim gittiğini fark ettim. imrssage ve facetime başka bir telefonda daha kullanılıyor diyor. Eğer sizde de çift hesap bağlıysa kapatın büyük ihtimalle düzelir anladığım çakışma oluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eeeeee72 E kullanıcısına yanıt
    Sorun e-sim kaynaklı zaten bende e-sim kullanıyorum aynı sorun var. Eşim de turkcell kullanıyor fiziksel sim kart kullanıyor ve onda hiç sorun olmadı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    Abi şöyle şeylerde bilmeyerek konuşuyorya adamı çileden çıkartır bu adam benim kardeşim dede bu sorun var şuan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sorun var. Turkcell çözmeye çalışıyoruz dedi. Bakalım ne zaman. SMS sevisini açın diyorum açamıyorlar. Beklemeye devam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    Başlık turkcell ile ilgili sorun şeklinde açılmış, Turkcell’in kendi kendine iPhone serverina mesaj atacağını düşünmek için gerçekten hiç teknoloji ile alakanız olmaması gerekir, milyonlarca numara varken turkcell işi gücü yok yada oyle bir sistem arızası varki gidiyor iPhone cihazdan apple serverina sms atıyor, hadi bari ios güncellemesinde sorun var dense bi derece mantıklı gelecek ama bu seferde bir cok operatörde boyle bir sorun olurdu o yüzden bu sorunun turkcell de olduğuna asla olasılık vermiyorum, Vodafone fln olsa hadi her türlü sacmalik var da en ciddi operatör turkcell ile ilgili olması milyonda bir olasılık

    Ayrıca milyonlarca ios kullanan turkcell kullanıcısı var neden onlarda boyle yaygın bir şikayet yok…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 31 Ekim 2021; 12:2:27 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-126D2940A

    Abi şöyle şeylerde bilmeyerek konuşuyorya adamı çileden çıkartır bu adam benim kardeşim dede bu sorun var şuan
    Bunu söyleyen adam sinyal güçlendirici cihazın uzaktan yönetimi için olan Vodafone kartı çıkartıp telekom hat takti, birde telekom ile çalışır mi diye konu açtı…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Yaygın şikayet var. Şikayet var ı okuyun. Turkcell e ortak mısınız. Kim meden durduk yere şikayet etsin.. yazmak içim yazmayınız. Çözüm üretebiliyorsanız…
    Turkcell kendi bültenlerinde yayınlamış. Faturalar iptal edilecek.. muhtemelen e-sim servisleri güncel değil..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt

    Siz yine de bu derece sert ve keskin konuşmayın. Herkes teknoloji gurusu olsa, kimse bu forumda problemlerine çözüm arıyor olmazdı. Turkcell E-sim ile alakalı ters bir durum da olabilir problem. Ben de e-sim kullanıyorum mesela. Problemin e-sim ile alakalı olabileceğini (belki değildir) hiç düşünmemiştim mesela bu konuyu okumadan önce.


    Ancak şu da var:

    Apple'ın resmi sitesindeki açıklamalara göre iMessage etkinleştirme işlemi 24 saate kadar sürebiliyormuş. Ayarlarınızı yapsanız bile "Etkinleştirme bekleniyor..." problemi yüzünden, etkinleştirme işlemi gerçekleşene kadar hattınızdan yurt dışına SMS atılıyor (Artık 10 dakikada 1 mi, yarım saatte bir mi, bu periyodu bilmiyorum). Normal şartlarda ilk SMS'ten sonra bir daha SMS gitmemesi gerekiyor. Bu ios 15 güncellemesinden sonra giden ilk SMS nedense bir türlü iMessage'ı aktifleştirmede işe yaramıyor. Buna karşılık olarak iPhone art arda mesaj göndermeye devam ediyor maalesef. (Sorun bu aşamada Turkcell'de mi, Apple'da mı bilmiyorum.) Ne zaman ki gönderilen SMS'ler sonucunda iMessage, Apple tarafından aktif hale getirilir, işte o zaman artık yurt dışına SMS gönderme olayı da sona erer. Apple'ın saçmalığı işte, iPhone kullanıcıları dönem dönem sürekli olarak bu etkinleştirme sıkıntısıyla karşı karşıya kalıyorlar. Bir ara bu problem Turk Telekom kullanıcılarında da yaşandı.





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.