Şimdi Ara

Turkcell'in numara taşımaya kurnaz engeli (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
12.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kaçan kurtuluyor dediler,Güvenlik tedbirleri arttı kaçış yok
  • Turkcell 48 saatte numara taşıyor enteresan
  • Turkcell de her yönü rahatlikla arayanileceginiz 1 tane bile tarife yok.
  • Kamu 1200 diyeceğim ama o da ne diyeceksiniz
  • turkcell sanki çok üzülecek sen gideceksin diyede bilerek kimlik bilgilerini silecek Turkcell senin gibi 3kuruşun hesabını yapan tiplere kendisi gitsin diyor turkcelle bi faydan yok zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyI3erTurK

    turkcell sanki çok üzülecek sen gideceksin diyede bilerek kimlik bilgilerini silecek Turkcell senin gibi 3kuruşun hesabını yapan tiplere kendisi gitsin diyor turkcelle bi faydan yok zaten

    3 kuruşun hesabını yapmak kötü birşey mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Simonsorcerer


    1 hafta önce aveaya kimlikle başvurduk yeni sim kart aldık 6 gün içinde geçersiniz dediler çok güzel heyoo laylaylom sonunda!!. dedik çıktık.



  • Bütün arkadaşlara Kolay geldin.bende bu numara taşıma maduru oldum.8 yıldır avea kullanıyorum.son 1 senedir sms paketi kullanma zorunluluğu oldu ben aveadan turkcell'e sms atıyordum.avea paketi 1000+10.000 operatör farkermiyor sms atarken aveaya atıyorum 1000 den alıyor turkcell aynı vodafone aynı geriye hep 10.000 kalıyor bende turkcell de sms paketi daha iyi diye 26 aralık 2011 de turkcell iletişim merkezine gittim başvuruda bulundum.protodür gereği yapılan yapıldı bi turkcell hat verildi ve 3 veya 7 gün içinde msj gelecek ondan sonra geçiş yaparsınız dedi 11 gün geçti ve 05 ocak 2011 de turkceli aradım.sistemden baktılar ve dedilerki evet bi başvuru var ama onaylanmamış karşı operatörden .ne yapmam lazım dedi diğer operatörle görüşün dedi sonra bize dönün dedi .bende aveayı aradım lafa bak bize öyle bi başvuru yapılmadı ayada evraklar eksikdir dedi siz diğer operatörü arayın dedi .bu seferde yine turkcell'i aradım bu seferde onlar sistemde böyle bi başvuru yapılmamıi siz başvuru yaptığınız iletişim merkezine gidin dedi .. sisteme bak ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thesavarona -- 5 Ocak 2012; 22:19:52 >




  • Aynısı bana da oldu. Fakat ben faturalı vodafonedan faturalı Turkcell'e geçecektim. İlk başvurumda geçmedi. Ehliyet vermiştim. Vodafone'da kayıtlı olan nüfus cüzdanımmış. Niye reddedildiğini sorduğumda kimlik bilgisindendir demişlerdi. Bu sefer hem nüfus cüzdanı hem de ehliyet verdim. Geçiş başarılı oldu.

    Vodafone'nun son süprizide bana 85 liralık fatura oldu

    Şu an 1200 dakika her yöne ayda 39 TL veriyorum. Vodafonenun 55lik tarifisinden geçmiştim.


    Şebeke sorunundan dolayı geçtim Turkcell'e ama şu anlatılan sorun çözme olayını meşhur müşteri hizmetleri anlayışını yaşadığım hiç bir sorunda göremedim.

    İki kez sorun yaşadım ikisinde de yardımcı olmadılar.

    1- Bulunduğum yer KOS adasının dibinde. 10 TL yurtdışı kullanım bedeli yansıtmışlar. İtiraz ettim Türkiye sınırları içindeyim sizin şebekenizin zayıf olması benim sorun değil, haksız kazanç var ve ben zaten yurtdışına çıkmadım. İşte Roaming özelliğiniz açık vs vs. Dedim 10 TLyi ödeyeyim bu ay diğer faturamda düşün. Yok nuh diyor peygamber demiyor. 55 TL ceza ödeyecektim tahahütü yakmak için. Mail attım sonra dedim bakın böyle böyle oldu. Hoş değil. Ceza yemeyi göze aldım eski operatörüme geçeceğim. Yok yapamayız edemeyiz tadında bir cevap geldi. Nişanlımın bulunduğu yerde Turkcell'den başkası %75 üzeri net konuşma yok. Benimde otelde alt katlara indiğimde Turkcell'den başka çeken yok. Mecburen kaldık.

    2- İlk hattı taşıdığım kampanya zamanında haftada 2 gün bedava muhabbeti vardı. İnternet sitesinde de herhangi bir açıklama yok. Sadece sitede belli linkleri takip ettiğinizde ulaştığınız bir sayfada sabah 6 akşam 6 bedava olarak yazıyor. Hatta bu ibareyi yazmayan Turkcell'in ana sayfasına koydukları sayfa linkinide gösterdim. Arandık konuştuk. Hani ben bu saatlerin peşinde değilim insanları kandırıyorsunuz, tahahüt verdiğim kampanya ile gösterdiğiniz sayfa farklı, verirseniz amenna vermezsenizde çok umrumda değil gibilerinden konuştum. İşte şöyledir böyledir. Kendileri haklı her zamanki gibi.

    Velhasıl şu an için Turkcell Müşteri Hizmetleri sorun çözme benim açımdan sıfır.

    Vodafone'da aynı mıydı geçen sene. Evet aynıydı bir kaç sorunumda yine yardımcı olamadılar vs vs.

    Tek hoşuma giden bir şey vardı. Ben 55lik tarifeden bir alt tarifeye geçmek istiyorum dedim. Bu aralar hem fazla konuşmuyorum hem de gereksiz masraf dedim. Müşteri hizmetleri sizi başka bölüme yönlendiriyorum dedi. Yönlendirdi. Ona da anlattım durumu. O zaman size 3 ay boyunca %50 indirim sağlayalım dediler. Ben dedim istemiyorum teşekkürler. 1 ay sonra tekrar 55lik tarifeye döndüm. Bence çözüm odaklı yaklaşım budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacktheblack -- 6 Ocak 2012; 20:56:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyI3erTurK

    turkcell sanki çok üzülecek sen gideceksin diyede bilerek kimlik bilgilerini silecek Turkcell senin gibi 3kuruşun hesabını yapan tiplere kendisi gitsin diyor turkcelle bi faydan yok zaten

    turkcell fanboy
  • Benim olaydan sonra bugün yani 06.01.2011 günü turkcell iletişim merkezine gitdim.dedim böyle böyle.oda bana yenimi avea müsterissiniz dedi hayır dedim 8 yıl oldu diyince güldü görevli tabiki bırakmazlar isiz dedi.her neyse bayiye gelirken arabayına park yasağı olan yere bırakdım.1 daak belki sürer diye o yüzden işim bitti bayiden çıkdım araba yok :) kafayı sola çevirdim ne göreyim trafiğin çekicisini üstünde tabi oibu,şu derken sayın memur şöyle yandan bi eyildi 60 tl ver arabayı indirim yoksa ceza 120 tl dedi öle diyince çek çek götür ben nasıl olsa onu alırım dedim 60 tlye kapadım :) konuyu saptırmadan 06.01.2012 saat 17:45 de 4441500 arada avea nasıl olduysa hattaki bayan dediki numara taşıma talebinde bulunmuşsunuz cihan bey nedenini öğrenebilirmiyim dedi bende son 1 sene yoğun olarak kullanmakda olduğum sms paketi yetmiyor dedim.oda nasıl yani 11.000 sms yetmiyormu dedimki ben avea ile mesajlaşmıyorum diğer operaötle banada 1000 yetmiyor yapın 10.000 her yöne bende taşımayayım dedim .oda bal paketimiz var onu kullanın falan dedi .sonra sağolun falan dedim oda bizim müşterilerimiz bizim için çok değerlidir.halledebileceğimiz bi konu varsa yardımcı olayım dedi.saolsun dedik..aradan 1 saat sonra yine 4441500 bu sefer başkası aynı konuşmalar ama sonuna dediki taşıma işiniz onaylandı .. :)




  • ben 3 opeartörün 1ini ( vodafone ) uzun soluklu ve sorunszu kullanıyorum , diğer iki operatörden birisi olan aveanın heryerde çekmemesinden şikayetçi olduğum gibi uygun tarfiesinden memnunum ama turkcell hattımdan memnun değilim çünkü vodafone ve aveaya attığı çekmiyor çamurundan kendisini hiç işin içine bulaştırmayacak kadar basitleştiler . diğer iki operatörün çekmediği yerler olduğu gibi söz de heryerde çeken turkcellinde çekmediği ala kadar yerler var ve konuşma fiyatı ikisinden daha pahalı ...bunun adı kaliteyse kalsın ve hiçkimse kusurada bakmasın .

    vodafone müşteri hizmetleriyle bu güne kadar ne işim düştüyse hepsini gayet rahat bir şekilde hallettim ve sonuna kadar yardımcı da oldular ama ne aveaya nede turkcellin müşteri hizmetlerine neredeyse hiç ulaşamadığım zamanlarda oldu .

    almanyayı aramak zorunda kaldığım zamanlarda turkcellin hazır kartıyla alo ve birkaç kelime sarfettiğimde yüklediğim kontörün nasıl uçup gittiğini gördüğümde içim gitti . avea ve vodafone bu konuda turkcelle göre daha iyiler .

    işin kısası en çok canım turkcellden yandı .




  • yıllardır turkcell kullandım ama sadece kampanyalar için.
    yoksa 1 dk bile durulacak gibi değil.
    zaten suyu cıktı bitti kampanyalar
    avea değilde VF iyi bir seçenek olur
  • 8 yıldır avea kullanıyorum gayet iyidi.ama sms paketi her yöne 10.000 olsa harika olurdu. aria ve aycell birleşmeden önce aria'nın eline kimse su dökemezdi ne kampanyalar yapıyorlardı.o zamanlar süperdi taki birleşme yapıldı.Tamamen sorun oluşmaya başladı ..bakalım şu turkcell'i 3 ay kullanalım olmazsa geri geceriz avea'ya ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cu.01


    quote:

    Orjinalden alıntı: Simonsorcerer

    Bu konudaki şikayetimi nereye bildirebilirim? kesinlikle kötü niyetle işlemimin yürümediği kanaatindeyim çünkü.


    http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=turkcell&loc=ara

    http://www.sikayetim.com/module.php



    Niye şikayetin vara hiç ilgisi yok doğrudanwww.btk.gov.tr ye kısaca olayı anlatarak numaranızı ve istem tarihinizi belirtin hangi tarihte de ne nedenle red geldiğini yazın bakalım ne oluyor,biraz daha cezacıklar (çok küçük can acıtmayacak ?!!) ödesinlerde akılları başlarına gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derin07

    quote:

    Orijinalden alıntı: cu.01


    quote:

    Orjinalden alıntı: Simonsorcerer

    Bu konudaki şikayetimi nereye bildirebilirim? kesinlikle kötü niyetle işlemimin yürümediği kanaatindeyim çünkü.


    http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=turkcell&loc=ara

    http://www.sikayetim.com/module.php



    Niye şikayetin vara hiç ilgisi yok doğrudanwww.btk.gov.tr ye kısaca olayı anlatarak numaranızı ve istem tarihinizi belirtin hangi tarihte de ne nedenle red geldiğini yazın bakalım ne oluyor,biraz daha cezacıklar (çok küçük can acıtmayacak ?!!) ödesinlerde akılları başlarına gelsin...

    haklısın ve şikayet var gibi siteleri pek dinlediklerini sanmıyorum ...asıl şikayet ve merci yeri btk bencede .




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.