Şimdi Ara

Turkcell'den Vodafone'a geçmelimiyim ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
1.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Turkcell'de bulunan 2 hattım var ikiside peder'in üstüne zamanında öyle almışsız .. sözleşmem 24 nisanda bitti ancak 10 mayıs'a kadar 500dk hy olan dakikalarımı harcayabilirim .. 10 mayıs'dan 6-7 gün önce geçişi gerçekleştirmem gerekiyor ... turkcell bir hattıma 500 dk 'yı 20 liradan verirken diğer hattıma 29 TL'den veriyor , bende sinirlendim geçeceğim vodafone'a ... Geçmek istediğim tarife 25 lirayı geçmeyecek ve 1000dk her yöne olacak ,sms ve iinternet önemli değil benim için .. var mı böyle bir tarife arkadaşlar ?
  • Arkadaslar turkcell pahlı ama en azından kaliteli hizmet sunmaktadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mobidik

    quote:

    Orijinalden alıntı: ulkunet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mobidik

    Bir sorun ile karşılaşsan, istediğin kadar haklı ol, o hakkından vazgeçmen lazım.

    Diyelim fazla fatura gelse ya da bakiyen bir şekilde eksilse, aylarca uğraşsan bir şey elde edemezsin.

    Hattını bir gün kapanmış olarak bulsan, boşuna müşteri hizmetlerini falan arama ya da BTK'ya şikayet etme. BTK'da o bölüme bakan kişi de onlardan.

    Hattını başka operatöre taşınmış bulursan, uğraşıp sinirlerini bozma boş yere, gidip yeni hat al.


    Bu ve bu tip yüzlerce sorunla karşılaştığında müşteri hizmetlerini arayıp da çözüm elde edebilmeyi düşünme. Canını sıkmayıp, hayat dersi olarak bakman lazım bu İngiliz kasaba kurnazı operatörün yaptıklarına.


    Hocam haklı iseniz neden haksız olasınız. Vodafonede başıma gelen bir olay. Tahhüt sürem bitiyordu. Daha önceki aramamda bana tahhütümün bitmesinden bir gün önce aramam ve ileri tarihli tarife değişikliği yaptırmam söylendi. Bende söylendiği gibi 1 gün önce aradım. Müşteri temsilcisine üstüne basa basa tarifemin faturalıdan faturasız altın tarifeye geçirilmesini belirttim. İşleminiz onaylandı dedi. Tabi yenileme günü geldi. Faturasıza geçişim olmadı. Faturalıda ve tahütsüz olduğu için yüksek fiyat ta devam mesajı geldi. Aradım müşteri hizmetlerini. Benim bu işlemim vardı yapılmadı diye belirttim. Öyle bir işlem olmadığı söylendi. Bende telefon kayıtlarının dinlenmesini talep ettim. Genel merkez talebim doğrultusunda görüşmeyi dinledi. Müşteri temsilcisi hatası olduğunu belirtip 2 gün sonra beni faturasız tarifye geçirdi. Herhangi bir ek ödeme yada fazla ödeme dahi yapmadım. O 2 günlük süre zarfında yaptığım konuşmalarda ücretlendirilmedi.


    Peki, doğrusunu sen biliyormuşsun kardeş.

    Hocam bu doğrusunu bilip bilmemek değil. Ben başıma gelen olayı anlattım. Banada ilk başta öyle bir başvurunuz yok dendi. Her müşteri hizmetlerine bağlantıda demiyormu görüşmeler kayıt altında diye. Bende görüşme kayıtlarımın dinlenmesini istiyorum dedim. Genel müdürlük dinledi 2 gün sonra bana geri dönüş yaptılar müşteri temsilcisi hatasıdır işleminiz yapılacak dendi olay bitti. Unutmayın haklı iseniz müşteri temsilcisi ile görüştüğünüz herşey kayıt altında oluyor. Hakkını aradınmı alırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulkunet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mobidik

    quote:

    Orijinalden alıntı: ulkunet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mobidik

    Bir sorun ile karşılaşsan, istediğin kadar haklı ol, o hakkından vazgeçmen lazım.

    Diyelim fazla fatura gelse ya da bakiyen bir şekilde eksilse, aylarca uğraşsan bir şey elde edemezsin.

    Hattını bir gün kapanmış olarak bulsan, boşuna müşteri hizmetlerini falan arama ya da BTK'ya şikayet etme. BTK'da o bölüme bakan kişi de onlardan.

    Hattını başka operatöre taşınmış bulursan, uğraşıp sinirlerini bozma boş yere, gidip yeni hat al.


    Bu ve bu tip yüzlerce sorunla karşılaştığında müşteri hizmetlerini arayıp da çözüm elde edebilmeyi düşünme. Canını sıkmayıp, hayat dersi olarak bakman lazım bu İngiliz kasaba kurnazı operatörün yaptıklarına.


    Hocam haklı iseniz neden haksız olasınız. Vodafonede başıma gelen bir olay. Tahhüt sürem bitiyordu. Daha önceki aramamda bana tahhütümün bitmesinden bir gün önce aramam ve ileri tarihli tarife değişikliği yaptırmam söylendi. Bende söylendiği gibi 1 gün önce aradım. Müşteri temsilcisine üstüne basa basa tarifemin faturalıdan faturasız altın tarifeye geçirilmesini belirttim. İşleminiz onaylandı dedi. Tabi yenileme günü geldi. Faturasıza geçişim olmadı. Faturalıda ve tahütsüz olduğu için yüksek fiyat ta devam mesajı geldi. Aradım müşteri hizmetlerini. Benim bu işlemim vardı yapılmadı diye belirttim. Öyle bir işlem olmadığı söylendi. Bende telefon kayıtlarının dinlenmesini talep ettim. Genel merkez talebim doğrultusunda görüşmeyi dinledi. Müşteri temsilcisi hatası olduğunu belirtip 2 gün sonra beni faturasız tarifye geçirdi. Herhangi bir ek ödeme yada fazla ödeme dahi yapmadım. O 2 günlük süre zarfında yaptığım konuşmalarda ücretlendirilmedi.


    Peki, doğrusunu sen biliyormuşsun kardeş.

    Hocam bu doğrusunu bilip bilmemek değil. Ben başıma gelen olayı anlattım. Banada ilk başta öyle bir başvurunuz yok dendi. Her müşteri hizmetlerine bağlantıda demiyormu görüşmeler kayıt altında diye. Bende görüşme kayıtlarımın dinlenmesini istiyorum dedim. Genel müdürlük dinledi 2 gün sonra bana geri dönüş yaptılar müşteri temsilcisi hatasıdır işleminiz yapılacak dendi olay bitti. Unutmayın haklı iseniz müşteri temsilcisi ile görüştüğünüz herşey kayıt altında oluyor. Hakkını aradınmı alırsın.



    Biz düşünemedik demek hak aramayı, ondan öyle oldu.

    Tarih neydi, olay neydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mobidik

    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mobidik

    Vodafone'u aklından bile geçirme, yanarsın.

    Niye öyle dediniz hocam çekmiyor mu ?

    Bir sorun ile karşılaşsan, istediğin kadar haklı ol, o hakkından vazgeçmen lazım.

    Diyelim fazla fatura gelse ya da bakiyen bir şekilde eksilse, aylarca uğraşsan bir şey elde edemezsin.

    Hattını bir gün kapanmış olarak bulsan, boşuna müşteri hizmetlerini falan arama ya da BTK'ya şikayet etme. BTK'da o bölüme bakan kişi de onlardan.

    Hattını başka operatöre taşınmış bulursan, uğraşıp sinirlerini bozma boş yere, gidip yeni hat al.


    Bu ve bu tip yüzlerce sorunla karşılaştığında müşteri hizmetlerini arayıp da çözüm elde edebilmeyi düşünme. Canını sıkmayıp, hayat dersi olarak bakman lazım bu İngiliz kasaba kurnazı operatörün yaptıklarına.


    Sakin vodafone a gecmeyin . Ben aveadan gectim bin pismanim musteri hizmetleri rezil lakayit her seyi berbat . Ay sonu paketim bittiginde hemen tekrar aveaya gececegim

    Tarih 6 ay öncesi.




  • Turkcell de durmanız hata zaten.
  • Ben de Turkcell'den geçmeyi düşünüyorum hatta yapacağım
    Ama kampanya ne var bakıyorum birşey bulamıyorum
    Ben hic arama yapmıyorum neredeyse
    Su an turkcell de 20 TL nar 100 TL var
    92 TL de 2 gün kala düşünün hic harcamiyom
    Ama internet kullanıyorum
    1gb ve ustu gerekli
    Vodafone da ne var bilen var mı
    Ayrıca 30 yaşındayım
    Kimliğini vereceğim bi tanıdığım da yok
    Yani genç tarife olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkinkose -- 11 Mayıs 2015; 22:40:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkinkose E kullanıcısına yanıt
    o nar paketi sade konusma icin degilmi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tavsiye etmem ama karar senin
  • Vodafone internet hızı daha iyi Turkcell soyguncu
  • Elmandrill E kullanıcısına yanıt
    Hem konuşma hem mesajlaşma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkinkose E kullanıcısına yanıt
    Internetde kullanilsa iyi olabilirmis gerci 100tl ye kac gb alir hesaplamak lazım ama dusuktur bence kota

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    hocam o nasıl oluyor sitesine baktım 2 GB 500 dk 1000 sms 25 TL yazıyor ?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.