Şimdi Ara

Türk Telekom VDSL'e Geçemeyişim! (Geçtim)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba. 08/12/2017 tarihinde Türk Telekom müşteri hizmetlerinden VDSL'e geçiş başvurumu yaptım. (Altyapım müsait) Müşteri hizmetlerindeki görevli arkadaş 2 ile 15 gün içinde geçiş işleminin yapılacağını söyledi. Müracaatımın üçüncü gününde internetim tamamen gitti ve gün boyu gelmedi. Akşamüzeri tekrar açılan internetim halen ADSL2 olarak modem arayüzünde görünmekteydi. Ben de herhalde port değişikliği yapıldı ancak VDSL sinyali verilmedi diye düşünerek müşteri hizmetlerini aradım. Bana işlemlerimin devam ettiğini ve beklemem gerektiğini söylediler.

    Bir ya da iki gün sonra sokakta Telekom görevlileriyle karşılaştım ve adresimi tarif ederek Vdsl'e ne zaman geçebileceğimi sordum. "Senin geçişin daha yapılmadı mı?" diye ilginç bir yanıt aldım. Müşteri hizmetlerini aradığımı ve beklemem gerektiğini söylediklerini Telekom görevlilerine söylediğimde onlar öyle diyorsa biz bilmeyiz diye yine geçiştirici bir cevapla karşılaştım.

    Aradan bir hafta geçtikten sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Tabii ki yine aynı cevap; "İşlemleriniz devam ediyor bekleyin." Ben Vdsl portuna hattımın takılmış olabileceğini söylediğimde müşteri temsilcisi arkadaş bana "portunuzun değiştirilmesi işlemlerinizin tamamlandığı anlamına gelmez başka işlemler de var" dedi. Neyse bu başka işlemlerin ne olduğunu öğrenemeden telefonu kapattık.

    Müracaatımın 15. günü halen bağlantımın yapılmadığını gördüğümde tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve bağlantımın neden hala yapılmadığını sordum. Bu kez aldığım cevap hepsinden daha ilginçti: Beyefendi bugün müracaatınızın 15. günü ve gün sonuna kadar bekleyin, geçiş işleminiz yapılacaktır. Ben de aldığım bu cevap üzerine mesai saatinin bittiğini ve bu saatten sonra bağlantının yapılmayacağından adım gibi emin olduğumu söyledim. Bunun üzerine müşteri temsilcisi; Beyefendi sistem geçişi otomatik yapıyor siz gün bitene kadar bekleyin dedi. :) Tabii bu durum içime kurt düşürdü. Sistem geçişimi otomatik yapıyorsa neden bunu 15. gün yapacak? Beklemeye koyuldum. Tahmin edeceğiniz üzere bağlantım yine yapılmadı ve ertesi gün tekrar kendilerini arayarak şikayet kaydı oluşturdum. Ne yazık ki halen tarafıma dönüt yapılmış değil.

    Bu anlattıklarımdan öte işin daha ilginç yanı, İlçemizde bulunan Türk Telekom satış ofisinde bana İptv satmaya çalışan görevlinin eğer iptv alırsam vdsl bağlantımın bir gün içinde yapılacağını, hattımın müsait olduğunu söylemesiydi.

    Merak ediyorum gerçekten. Başına bu ve buna benzer şeyler gelen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asadem -- 28 Aralık 2017; 18:12:39 >







  • Türk telekom çalışanları arasındaki koordinasyon eksikliği zaten aşikar, belki bir telekom şirketi ama bir departmanının diğer müdürlükten haberi yok.
    Müşteri hizmetleri yerine ise belirli bir prosedüre göre otomatik cevaplar verecek bir robot koysalar yeridir çünkü hiç bir işlevi yok.
    Bu yüzden böyle bir sorunla karşılaşınca direk CEO'ya yazmanızı öneririm.https://twitter.com/pauldoany

    Ben bir ayda "bahanelerle" bağlanmayan internetimi bir kaç günde bu şekilde bağlattırabildim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonholigan

    Türk telekom çalışanları arasındaki koordinasyon eksikliği zaten aşikar, belki bir telekom şirketi ama bir departmanının diğer müdürlükten haberi yok.
    Müşteri hizmetleri yerine ise belirli bir prosedüre göre otomatik cevaplar verecek bir robot koysalar yeridir çünkü hiç bir işlevi yok.
    Bu yüzden böyle bir sorunla karşılaşınca direk CEO'ya yazmanızı öneririm.https://twitter.com/pauldoany

    Ben bir ayda "bahanelerle" bağlanmayan internetimi bir kaç günde bu şekilde bağlattırabildim.

    Teşekkürler. CEO'ya yazdım. Anında cevap verdi ve konuyu ekibe ileteceğini ve kendisinin de takip edeceğini söyledi. Gerçekten şaşırdım. Gelişmeleri buradan yazarım.




  • Bizim arkadasada aynisi yapdildi sonuc uzaklik falan dedi geciremiyoruz dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunlar telefonla faxla olacak şeyler değil. git türk telekom müdürlüğüne otur konuş derdini anlat çözsünler. ben vdsl'e geçeli 1 yıl oluyor. ilk önce ben de senin gibi telefonla halletmeye çalıştım ama olmadı. yok port yok cart curt. gittim müdürlüğe konuştum, santrali aradılar adresle sorgulama yaptılar alabileceğim hız için. konuştuk anlaştık sözleşmeyi imzaladık. müdürlükten çıktım daha eve gidemeden mesaj geldi yeni paket tanımlanmıştır 100mbps vs. vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fp

    bunlar telefonla faxla olacak şeyler değil. git türk telekom müdürlüğüne otur konuş derdini anlat çözsünler. ben vdsl'e geçeli 1 yıl oluyor. ilk önce ben de senin gibi telefonla halletmeye çalıştım ama olmadı. yok port yok cart curt. gittim müdürlüğe konuştum, santrali aradılar adresle sorgulama yaptılar alabileceğim hız için. konuştuk anlaştık sözleşmeyi imzaladık. müdürlükten çıktım daha eve gidemeden mesaj geldi yeni paket tanımlanmıştır 100mbps vs. vs.

    Benim port değişimim yapıldı. Sadece onay vermesi gerekiyor telekom müdürlüğünün. Yarın da beklerim, yine olmadı müdürlüğü giderim.
  • Sabah dsl ışığı sabitlenmiyordu. Şimdi de tamamen sönmüş. Online işlemlerden geçişimin yapıldığını görüyorum ancak dsl hiç yanmıyor. Aradım arıza kaydı olusturdum tekrardan, bakalım bu sefer ne olacak. İyi kötü adsl vardı vdsl yoluna o da gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Başta gitseydiniz keşke ben vdsl pakete geçtim müdürlükte eve geldiğimde sinyal geliyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom un müşteri hizmetleri de garip. Başka bir iss nin müşteri hizmetleri gibi çalışıyor.



    Müdürlüğe gittiğin zaman iki dakika da halloluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Türk Telekom un müşteri hizmetleri de garip. Başka bir iss nin müşteri hizmetleri gibi çalışıyor.



    Müdürlüğe gittiğin zaman iki dakika da halloluyor

    Müdürlüğü de gittim. Bizle alakası yok bimere şikayet yaz hemen vdsl e geçirirler dediler. Dün eve teknisyen geldi. Bir iki kablolara baktı başka bir görevliyle görüştü pat internet geldi. Arkadaş hiç bir açıklama yapmadan evden ayrıldı. Ben zannediyorum ki tamam oldu bu iş ancak nerdeee! O esnada Denizli Telekom Müdürlüğünden aradılar. Efendim vdsl e geçişiniz yapıldı. internetimiz su an var mi diye. Ben de var dedim. Telefonu kapattıktan bir kaç dakika sonra internet gitti. Akşam eve geldiğimde internet hâlâ yoktu. Ben de Müşteri hizmetlerini aradım ve sorunun giderilmesini söyledim. Ancak her şeyi çok bilen müşteri hizmetleri kendilerinde sorun olmadığını ve benim modemimin vdsl uyumlu olmadığını, istersem hemen uyumlu bir modem ücret karşılığında gönderebileceklerini söylediler.Bu arada modemim Airties 5760. Ben de itiraz ettim ve modemimin vdsl uyumlu olduğunu sorunun kesinlikle kendilerinde olduğunu söyledim. Telefondaki bayan beni bir kaç dakika telefonda beklettikten sonra lafı değiştirip evime yine ücret karşılığı özel ekip gönderebileceğini sorunun benim evimin iç tesisatında ya da ankastrede olduğunu söyledi. (Modeme kablo direkt telefon direğinden geliyor. Arada hiçbir ek yok) Ardından telefonu müşteri hizmetlerinin suratına kapayarak çaresizce benim evime gelen teknisyeni aradım. "Bugün benim evime gelmiştin, benim internetim neden yok bir açıklama yapmadan gittin evden" dediğimde arkadaşın beni bir tek azarlamadiğı kaldı. Mesai saati dışında aradigim için ya da başka bir sebepten bilemiyorum artisane bir tavırla telefonu kapattı

    Meğer sorun kendilerindeymiş ve sözde bugün arızamı giderecekmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uzun uğraşlar sonucunda nihayet bugün bağlantım yapıldı.
    Değerlerim bu şekilde. 35 megabitlik tarifeye geçsem acaba hattım yeterli olur mu?

    Türk Telekom VDSL'e Geçemeyişim! (Geçtim)
  • asadem kullanıcısına yanıt
    55e kadar aliyor 35rahat olur 50de snr duser bayagi 35e gecerseni z yetetli olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.