Hocam mesajınızda da bahsettiğiz gibi bu tarz itilaflı durumlarda başvurulacak yer zaten belli. https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi |
Türk Telekom Taahhüt Rezilliği (2. sayfa)






-
-
Rica ederim
-
Doğrudur başvuru yeri belli olsa da amaç bir nebze de olsa katkı ve faydası olabilecek bilgileri paylaşmak. Çünkü çoğu konuda yardım ve destek aradığımız ilk yer burası oluyor.
-
Furi denen yönetici vardı son ay cayma bedeli çıkaramaz diyordu .Bende çıkarıyorlar örnekleri ile önüne sunmuştum .
Mağdur olanlara destek olacağını belirtmişti. .Bu konularda çok bilgili birine benziyor size yardımcı olabilir umarım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Burada cayma bedeli çıkaramazlar gibi bir iddiam olmadığı gibi Ticaret Bakanlığı Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliğine uygun cevap verdikleri halde gerçekte yönetmeliğe aykırı cayma bedeli aldıkları için hakem heyetine başvurularda yardımı olsun diye ekleme yaptım. Paylaştığım yönetmelik ve görsellerdeki bilgilerde bir yanlışlık varsa siz de karşı bir yönetmelik veya görsel ekleyin yanlışımı düzelteyim. Sözkonusu yönetmelik ve buna bağlı olarak Ticaret Bakanlığının Abonelik Sözleşmeleri Hakkında Bilgilendirme yazısında taahhütlü aboneliğin feshedilmesi halinde alınması gereken bedeller tüketici lehine olacak şekilde örneklerle anlatılmış olup Türk Telekom veya diğer operatörler yönetmeliğe aykırı haksız bedeller almaya çalışmaktadır. Hiç bir kurum veya firma kanun ve yönetmeliğin üstünde değildir ve daha önce son aylarda cayma bedeli almıyorduk ancak Mart ayında sözleşmelerde değişiklik yaptık diyerek kafasına göre ceza kesemez. Ayrıca yardımcı olabileceğini bahsettiğiniz kişiyle aranızdaki mesele beni değil sizi ilgilendirir yazdığımı tekrar okursanız benim böyle bir talebim yok.
-
.
Sizin yazdığınız gibi bende senelerdir yazıyorum .Sizin yazdığınızda birşey yanlışlık yok .
Operatörler bir yolunu bulup çıkarabiliyor.Forumda senelerdir cezai bedel ödeyen çok oldu hani .
Yardımcı olabileceğini yazdığım kişiyle de bi meseler yok .
Sizin yazdığınız gibi oda Yardımcı olabilir diye yazmıştı .Bundan ötürü yazmıştım .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Önceki mesajınızın biraz imalı olduğunu düşündüm belki yanlış anlamış olabilirim, bu cevabınızdaki ılımlı ve yapıcı yaklaşımınız için teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neman -- 18 Mayıs 2025; 19:41:7 > -
İlk defa size birşey yazdım öyle bir niyetim yoktu
Sadece mesajda yazdığım gibi mağdur olanlara yardım için yazmıştım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam kayıt nasıl açılıyor? Siteye girince şikayet oluştur var. Soru sor vs biyer mi olmalı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Teşekkürler hocam şimdi kısaca şikayet oluşturdum ama 10 gün sürer siyor zaten iş işten geçer o zamana kadar da :) inş cayma çıkartmazlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam rica ederim merak etmeyin on günden daha kısa sürede sonuçlanıyor talepler.
-
Merhabalar arkadaşlar,
Benim de taahhüdümün bitmesine 13 günlük bir zaman kaldı. Çağrı merkeziyle görüşme sağladığımda net bilgi verilmiyor, bölge müdürlüğüne sorduğumda ise 0 tl çıkıyor deniyor. Ayrıca 9333ü aradım ve orada sesli yanıt sistemine sorduğumda bana sms geldi ve 2 tane taahhüdümün olduğu ve anlık olarak cayma bedelimin 0 olduğu ile ilgili sms geldi. Tabi en az 5-6 gün önce geldi bu sms.
Şimdi indirimli tarifeler varken hattımı taşısam cayma bedeli çıkar mı? Kaldı ki zaten çekim gücü yetersiz bunları Türk Telekom'un kendi ekibine ölçüm yaptırarak teyit ettik.
-
Merhaba benzer durum benim başımda var ,35 gün kaldı ama birileri diyor ki 30 günden az olunca geç sıkıntı olmaz biri diyor ki 3 gün kala..
Zaten 30 günden az kalınca benim son faturamı kesecek ki 1 günlük ya da 2 günlük ...
Ama kesecek ...
Fakat çok kişiyi mağdur etmişler bilemedim :((
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
9333ü aradığımda bana bilgilendirmede 0 TL çıkacak diyor ve sms de geldi. Artık 8-9 gün kala taşıyacağım gibi görünüyor. Cayma bedeli çıkarsa da sonuna kadar hakkımı ararım.
Sağlıklı hizmet bile veremeyen bir firma müşteriden son saniyeye kadar ne koparırsam mantığına mı döndü anlayamadım. Eskiden böyle şeyler olmazdı.
-
her diyene inanırsan işin Zor ödememek istiyorsan Yeni Fatura döneminde geçişin olmalı
30 a 3 e bakma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Son ay içerisinde bende sorguladım 9333 ve sms ile banada 0TL denildi. Bende hattımı taşıdım. Bugün itibariyle turkcelle geçiş yaptım. Henüz bi faturalama olmadı ama olursa uğraşıcaz demektir.
Atılan sms vs duruyor allahtan. Olurda cayma çıkarsa ödeyip şikayetçi olmak mı gerekiyor ödemeden mi?
Degerli musterimiz, hattinizda 2 adet taahhut bulunmaktadir. 1. "TarifedeGecerli 22% Ind 12Ay" taahhudunuzun suresi 05.07.2024 tarihinde baslamis, 26.06.2025 tarihinde sona erecektir. Taahhudunuzu bozmaniz halinde, mevcut aboneliginizdeki tum taahhutler ve varsa suresi dolmamis gecmis taahhutlerinize iliskin uygulanmis indirimler ile kalan aylarin tarife bedellerinin toplami karsilastirilir ve dusuk olan tutar faturaniza yansitilir. Bu durumda bir sonraki faturaniza yaklasik 0.00 TL cayma bedeli yansitilacaktir. 2. "Degerli Prime 40 Taah.12 Ay" taahhudunuzun suresi 05.07.2024 tarihinde baslamis, 26.06.2025 tarihinde sona erecektir. Taahhudunuzu bozmaniz halinde, bir sonraki faturaniza yaklasik 0.00 TL cayma bedeli yansitilacaktir. Taahhut iptal tarihinize bagli olarak, bu tutara en fazla 1 aylik tarife ucretiniz kadar ekleme yapilabilir. Fatura kesim tarihinizden once yeni bir taahhut vermeniz veya yeni fatura donemine gecmeniz cayma bedelini etkileyebilir. B001
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X