Şimdi Ara

Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
823
Cevap
25
Favori
63.050
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun zamandır prime kullandığım için şunları eklemek istiyorum. En kötü havabus kullanırken ayda 2 kere hakkınız var kahve içmek istediğinizde hafta da 2 kahve içebiliyorsunuz. Şu an en kötü dışarıda bir kahve içmek isteseniz gözden 50-60₺ çıkarmak zorundasınız. Bu şekilde değerlendirirseniz eğer 395₺ paket bile bir süre sonra ucuz kalacaktır.

  • lewanton kullanıcısına yanıt

    Hocam yanlış tarife seçimi için yeni tarife hattıma tanımladilar yanlız ilk ay hediye 20 GB kaybolmuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle bir mesaj geldi yapan varmı bunu.
    Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Glorfindel1907 kullanıcısına yanıt

    Evet, kodları alıp yararlanıyorsun kodları aktif ederek. Tivibu Go kullanıyorum sık sık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 gb sınırsız paketten memnun kalma ilk ay çıkarsak ne kadar cayma bedeli öderiz? Tam bir bilgiye ulaşamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozcanpht kullanıcısına yanıt

    Tarifenin taahhütsüz fiyatını ödersiniz o ay.

    2. ayda taahhüt bozarsanız 2 aylık faturanız taahhütsüz fiyattan yansır.

    Size gelen SMS`ler var, o SMS`lerde yararlandığınız indirimler yazar, taahhüt bozarsanız o indirimler iptal olur,indirimsiz fiyattan faturalandırılır kullandığınız aylar.

    Edit: İlk ay taahhüt bozarsanız,taahhütsüz fiyat üzerinden kullandığın gün kadar fatura hesaplanır. Tam 30 günlük değil.


    Yalnız 6. aydan sonra taahhüt bozulursa geçmiş aylar değil,kalan ayların faturası yansır. Taahhüt süresinin son 29 gün içinde hat taşınırsa taahhüt bozulmuş olmuyor TT`de şimdilik.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 5 Mart 2024; 12:38:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar şimdi bayiye gittim. Direkt e-sim’e geçiş olmadığını, önce fiziksel kart ile taşıma yapıp, sonrasında e-sim’e taşınabileceğini ilettiler. Sizde de böyle mi işledi bu olay?

    @kralkarga @peaceb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozcanpht kullanıcısına yanıt

    Tam bilgiye faturan çıkınca ulaşırsın


    Faturan kesilmeden taşınırsan gün bazlı faturan ve hediye 20 GB bedelini ödersin .


    Taahhüt yazıp 5555 yollayıp görebilirsiniz.

  • Dün uygulamadan başvurdum ama arayan soran yok. Yoğunluk var sanırım. Sonra tarife bitti demzler umarım arayıp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 5 Mart 2024; 11:20:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    14 gün içerisinde ücretsiz cayma hakkı kullandırıyorlar mı peki?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozcanpht kullanıcısına yanıt

    Operatörlerde kullanana denk gelmedim hiç Türk Telekom Prime (70 GB + SSM 395₺) Yıldızlı Günler’e Özel Son Geçiş Tarihi 5 Mart! 

  • OkumadanAlma kullanıcısına yanıt
    Tivibuyu nasıl aktif ettiniz? Müşteri hizmetlerini aradım olmuyor kod lazım dedi elimdeki kodu uygulamadan girmem gerekiyormuş. Anlattı durdu ama saclamadi bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt

    Tivibu'nun kendi müşteri hizmetlerini aramak gerekiyordu. Ben Ekim ayı sonu aktif etmiştim kodu. Şuan değişmediyse Tivibu müşteri hizmetlerini aramalısınız. Muud kodunu kullanmadım,Muud kullanmıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün geçiş yaptım beyler 3 4 gün içinde açılacak diye mesaj geldi fakat kampanya bugün bitiyor acab bir sıkıntı olur mu? Şubedeki çalışan sıkıntı olmaz siz zamanında geçtiniz dedi fakat tam da emin olamadım duruma göre alıntılarım bu mesajı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • OkumadanAlma kullanıcısına yanıt

    tivibunun kendi müşteri hizmetlerini aradım evet. bana gelen kod rakam ve harflerden oluşuyordu ancak müşteri hizmetleri ısrarla sayısal kodlar istedi olmadığı için veremedi ve aktivasyonu yapamadık.

  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt

    Prime Dijital yazıp 5555'e gönderince gelen Tiivibu kodu mu harf ve harflerden oluşuyor?

    Bana gelen 12 rakamlı kod. İçinde harf yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TnesQuare kullanıcısına yanıt

    Önceki Yıldızlı Günler kampanyalarında tarifeye numara taşıma başvurusu tarihi uygulanıyordu. Bugün (5 mart) taşıma başvurusu yaptıysanız hattınız 10'unda açılsa bile kampanyalı fiyatlardan kullanıyorsunuz taahhüt mesajlarımı gönderip onaylarsanız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BuMé®@NG kullanıcısına yanıt
    Evet hocam fiziki kartı verdi önce, taşıma işlemi tamamlansın bi ara uğra e-simi halledelim dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi peaceb -- 5 Mart 2024; 13:5:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.