Şimdi Ara

Türk Telekom PPP Ağ Geçidine erişilemiyor sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
5.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, 18 Ocak 2021 tarihinden beri Şahinbey/Gaziantep'te internette kopmalar yaşıyorum. Türk Telekom'u ilk kez bunun için aradığımda kendilerinde kaynaklı bir problem olmadığını, modemimin üreticisinden (ZyXEL) destek almam gerektiğini söylediler. Onları da aradım, servis yetkilisi anydesk üzerinden bilgisayarıma bağlandı ve modemin arayüzünden sinyal gücünü yükseltti, aynı zamanda modemin eskidiğini, yenisinin alınması gerektiğini söyledi. Uğraşmamak için de başka firmaya geçelim, taahhütümüzü iptal ettirelim deyince 1247 TL taahhüt cezası çıkardılar. Dayım bilgisayarcı, ona bahsettim bana bir tplink modem gönderdi. Yeni modemi kurduktan 2 gün sonra internette kopmalar yine başladı. Modem arayüzünden tanılama yaptığımda 1 yazdığım IP adresi genelde kırmızı oluyor, ancak karışında hiçbir şey yazmıyor. 2 yazdığım kısımla da çok fazla karşılaşıyorum, ancak en çok 3. ile. Ping Yerel Domain "4/0" "Yurtiçi sitenin ismi çözülemiyor." şeklinde hata veriyor. Ne yapabilirim? Şimdiden çok teşekkür ederim.

    Türk Telekom PPP Ağ Geçidine erişilemiyor sorunu



    _____________________________




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom PPP Ağ Geçidine Erişim Sorunu

    PPP (Noktadan Noktaya Protokol), İnternet'e bağlanmak için kullanılan bir ağ protokolüdür. Türk Telekom kullanıcıları, bazen "PPP ağ geçidine erişilemiyor" hatasıyla karşılaşabilirler.

    Bu hata, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir:

    • İnternet bağlantısı kesintisi
    • Yanlış ağ yapılandırması
    • Modemin veya yönlendiricinin arızası
    • Güvenlik duvarı veya antivirüs yazılımı engellemeleri

    Hata Giderme Adımları

    PPP ağ geçidine erişilemiyor hatasını gidermek için şu adımları uygulayabilirsin:

    • İnternet bağlantını kontrol et: Bilgisayarının veya cihazının internete bağlı olduğundan emin ol.
    • Ağ ayarlarını kontrol et: Ağ ayarlarının doğru olduğundan emin ol. Bunu ağ kartı sürücülerini güncelleyerek veya yönlendiricini sıfırlayarak yapabilirsin.
    • Modemi veya yönlendiriciyi yeniden başlat: Modemini veya yönlendiricini kapatıp tekrar açmak, geçici hataları giderebilir.
    • Güvenlik duvarı veya antivirüs yazılımı ayarlarını kontrol et: Güvenlik duvarı veya antivirüs yazılımı, PPP bağlantısını engelleyebilir. Ağ geçidine erişime izin verdiğinden emin ol.
    • Türk Telekom'a başvur: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Türk Telekom müşteri hizmetlerine başvurman gerekebilir.

    Ek İpuçları

    • "ping ppp gateway 4/0" komutunu kullanarak ağ geçidinin erişilebilirliğini kontrol edebilirsin.
    • "ppp ağ geçidine erişilemiyor" hatası alıyorsan, diğer ppp ağlarına erişip erişemediğini kontrol et.
    • Sorun yalnızca belirli bir web sitesiyle ilgiliyse, web sitesinin devrede olup olmadığını kontrol et.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Statik ip aboneliğiniz var mı ?

    _____________________________
    Yeditepe Üniversitesi - iPhone 11 - Macbook Air - Sony Vaio SVE1712W1EB - Sony Alpha A37M 18:135mm
  • Teknode kullanıcısına yanıt

    Hayır, böyle bir aboneliğim yok. Bugün Türk Telekom'u yine aradım, bana yine modem servisini aramam gerektiğini söylediler..

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaygndz2727

    Hayır, böyle bir aboneliğim yok. Bugün Türk Telekom'u yine aradım, bana yine modem servisini aramam gerektiğini söylediler..

    İyi de hocam iki ayrı modem denediğinizi ve ikisinde de problem yaşadığınızı söyleseydiniz keşke.

    Bence 444 0375'i arayıp şikayet dosyası oluşturun. Bakın arıza değil, şikayet dosyası oluşturun.

    Şikayet dosyası ile arıza dosyası oluşturmak arasında çok fark oluyor tecrübe ile sabittir.

    Arıza kaydı ile çözemediğim problemi şikayet kaydı ile çözüyorum.

    _____________________________
    Yeditepe Üniversitesi - iPhone 11 - Macbook Air - Sony Vaio SVE1712W1EB - Sony Alpha A37M 18:135mm
  • Teknode kullanıcısına yanıt

    Belirttim, bizden kaynaklı bir problem yok dediler. Gece mesaj atmışlar hızınızı yükselttik diye, bakalım. Teşekkürler.

    _____________________________
  • berkaygndz2727 B kullanıcısına yanıt

    son durum nedir hocam düzeldi mi

    _____________________________
  • Teknode kullanıcısına yanıt

    aynı sorunu alıyorum, statik ip aboneliğim var, ilgisi mi var acaba?

    _____________________________
    Konf: AMD Ryzen 5 2600 || ASUS TUF B450 Plus Gaming || G-SKILL RipJawsV 2x8GB 3000mHz RAM || Nvidia GTX 1070 8GB || Cooler Master MB500 TUF Edition || FSP Hydro 80Plus Bronze 700W || Logitech G27, F710 || DELL SE2717H IPS 75hz || Steam: balcis || iRacing: balcis
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.