Şimdi Ara

Türk Telekom PPP Ağ Geçidine erişilemiyor sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5
Cevap
1
Favori
119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • berkaygndz2727 (3 mesaj) Teknode (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> Network >> Türk Telekom PPP Ağ Geçidine erişilemiyor sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    5 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba arkadaşlar, 18 Ocak 2021 tarihinden beri Şahinbey/Gaziantep'te internette kopmalar yaşıyorum. Türk Telekom'u ilk kez bunun için aradığımda kendilerinde kaynaklı bir problem olmadığını, modemimin üreticisinden (ZyXEL) destek almam gerektiğini söylediler. Onları da aradım, servis yetkilisi anydesk üzerinden bilgisayarıma bağlandı ve modemin arayüzünden sinyal gücünü yükseltti, aynı zamanda modemin eskidiğini, yenisinin alınması gerektiğini söyledi. Uğraşmamak için de başka firmaya geçelim, taahhütümüzü iptal ettirelim deyince 1247 TL taahhüt cezası çıkardılar. Dayım bilgisayarcı, ona bahsettim bana bir tplink modem gönderdi. Yeni modemi kurduktan 2 gün sonra internette kopmalar yine başladı. Modem arayüzünden tanılama yaptığımda 1 yazdığım IP adresi genelde kırmızı oluyor, ancak karışında hiçbir şey yazmıyor. 2 yazdığım kısımla da çok fazla karşılaşıyorum, ancak en çok 3. ile. Ping Yerel Domain "4/0" "Yurtiçi sitenin ismi çözülemiyor." şeklinde hata veriyor. Ne yapabilirim? Şimdiden çok teşekkür ederim.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/8c/fb/93/8cfb939a823e5e5327abc7d102edcc16.png&t=0&width=480&text=1



    |
    |




  • Yarbay
    15095 Mesaj

    Statik ip aboneliğiniz var mı ?

  • Er
    5 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hayır, böyle bir aboneliğim yok. Bugün Türk Telekom'u yine aradım, bana yine modem servisini aramam gerektiğini söylediler..

    |
    |
    Teknode kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    15095 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaygndz2727

    Hayır, böyle bir aboneliğim yok. Bugün Türk Telekom'u yine aradım, bana yine modem servisini aramam gerektiğini söylediler..

    İyi de hocam iki ayrı modem denediğinizi ve ikisinde de problem yaşadığınızı söyleseydiniz keşke.

    Bence 444 0375'i arayıp şikayet dosyası oluşturun. Bakın arıza değil, şikayet dosyası oluşturun.

    Şikayet dosyası ile arıza dosyası oluşturmak arasında çok fark oluyor tecrübe ile sabittir.

    Arıza kaydı ile çözemediğim problemi şikayet kaydı ile çözüyorum.

  • Er
    5 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Belirttim, bizden kaynaklı bir problem yok dediler. Gece mesaj atmışlar hızınızı yükselttik diye, bakalım. Teşekkürler.

    |
    |
    Teknode kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Sohbet
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.