Şimdi Ara

Türk Telekom Pişmanlıktır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu telekomun uyanıklığı nedir böyle size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum biraz uzun ama yardımlarınızı bekliyorum. Lütfen konu ile ilgili ne yapılacaksa bana yardımcı olun.

    14.08.2018 tarihinde, 4440375 numaralı hattı saat 10:46 da arayarak, evime 3 ay süreli yalın adsl bağlatmak istedim. Evimde hali hazırda ablamın adına başka bir İnternet aboneliği bulunmaktaydı. Telefondaki satış temsilcine evimde ablamın adına bir abonelik olduğunu ve benim adıma yeni bir abonelik almak istediğimi belirttim ve kendisine bir evde iki tane İnternet aboneliği olur mu diye sordum. Kendisinden "olur" cevabını aldıktan sonra, kayıt bıraktım. Aynı gün saat, 16:23 de Türk telekom yetkili beni arayarak hizmetimi bağlayacağını belirtti. Daha sonra eve gelerek İnterneti bağladı ve kontrol etmeden gitti.(Sadece ışıkların yanıp yanmadığını kontrol etti ve gitti) o gidince ben İnternet erişimim olmadığını fark ettim. Hizmetim hiç çalışmıyordu.


    işten geldikten sonra, akşam tekrar İnternet bağlanmak istediğimde bağlanamadığını fark ettim. Müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim. Telefondaki temsilci bölge genelinde arıza olduğunu ve ayın 14 ü ile 17 si arası süreceğini söyledi. Bende evdeki diğer İnternetin çalıştığını bunun nasıl çalışmadığını sordum. Temsilci bir evde iki tane İnternet aboneliği olamayacağını işlemi yapanın hatalı işlem yaptığını ve kullanamayacağımı belirtti. Bende hattımı iptal ettirmek istedim. Temsilci ıslak imzalı olarak il müdürlüğüne dilekçe vermemi söyledi. ertesi gün yani 15.08.2018 tarihinde, iptal için dilekçe verdim. İl telekom müdürlüğündeki görevli iptal için 7 gün içinde aranacağını söyledi. Ancak tarafıma herhangi bir dönüş olmayınca 6. günün sonunda müşteri hizmetlerini arayarak iptal talebimin durumunu sordum. Bana iptal için herhangi bir başvurumun olmadığını belirttiler. Durumu tekrar kendilerine bildirdim. Telefondaki temsilcinin pek bilgisi olmadığından dolayı bir üst yetkili(yani takım lideri) ile görüştüm.

    Takım liderine olayı baştan sona anlattım. Müşteri hizmetlerini ayın 14 ünde aradığımı bana bir evde iki İnternet olabileceğini ve bağlantı yapılabileceğini, bunun üzerine bende şartları kabul ettiğimi ve bağlattığımı söyledim. Ancak başka bir temsilcinin böyle bir şey olmayacağını söylesi üzerine iptal ettirdiğimi de söyledim. takım yetkilisi de bir evde iki İnternet bağlantısı olmayacağını ve işlemi yapanın hatalı olduğunu söyledi. Kendisi bir şikayet kaydı açtı. Bende 14 ağustostan itibaren müşteri hizmetleriyle olan tüm konuşmaların ve özellikle bana satışı yapan temsilciyle olan konuşmaların dinlenmesini talep ettim. Bana ses kayıtlarının dinleneceğini ve dönüş yapılacağını belirtti. Ertesi gün tekrar müşteri hizmetlerinden aradılar. Kendilerinin bir kusuru olmadığını ses kayıtlarından sadece en son ki takım yetkiliyle olan kaydı dinlediklerini ve geçmişe yönelik kayıtları dinleyemeyeceklerini belirterek benim hatalı olduğumu alt yapı sorunun benden kaynaklı olduğunu ve İnterneti hiç kullanamasam da çıkacak olan faturasını ödemem gerektiğini belirtti.

    Bende durumu BTK ya şikayet edeceğimi bildirdim. 29 ağustosta iptal dilekçemin işleme alındığına dair mesaj geldi. 14 gün geç işleme alınması sebebi ile telekom müdürlüğüne gittim ve onlarda durumu izah ettim. Kendileri, yoğunluktan dolayı dilekçeyi geç işleme alındığını ve bir evde iki bağlantı olmayacağını tarafıma iptal ile ilgili arama yapıldıktan sonra oraya gitmemi ve bir şikayet kaydı açacaklarını söyledi. Türk telekom evime kullanamayacağımı bile bile ikinci bir abonelik yapmış ve 1 kb veri bile kullanmadığım internet aboneliğinden para almak istemektedir. İşlem telekomun kendi teknik nedenleri dolayısıyla hizmet verememesinden ve tarafımın yanlış bilgilendirilmesinden kaynaklıdır. Ses kayıtlarında bu durum açıkca görülmektedir. Buna karşın telekom benden para tahsil etmek istemekte ve durumu kabullenmemektedir.

    Dostlar konu ile ilgli ne yapabilirim. Adamlar beni ilgilendirmez diyorlar. Bilen daha evvel başına gelen yardımcı olursa sevinirim.







  • Anlayamadigim kisim, benim aylar oncesinde yaptigim gorusme kaydi dinlenmisken senin ses kaydini nasil dinleyemezler?



    Hakkini aramalisin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlayamadigim kisim, benim aylar oncesinde yaptigim gorusme kaydi dinlenmisken senin ses kaydini nasil dinleyemezler?



    Hakkini aramalisin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dinleyemez değil dinlemezler siz kendiniz telefonda kayıt almazsanız onlar hiçbir zaman kendi kayıtlarını ortaya çıkartmıyorlar arkadaşımın babasıda bu tarz bi sorun yaşadi kayıtlara erişemiyoruz vs dediler kayıtları dinletmediler aynı eve 2 internet bağlatirsiniz söylemezseniz hiçbir şey olmaz ben bağlattim sorun olmadı farklı servis sağlayacisindan bağlatirsiniz sıkıntı olmaz aynı olsada sıkıntı olmaz sadece söylememeniz gerekli
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom mobil
    6 ay önce açıldı
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.