Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM/TÜRKCELL/TÜRKSAT FİBER OPTİK ALTYAPI ÇALIŞMASI [ANA KONU] (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
51.351
Cevap
244
Favori
4.013.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
104 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    Hocam bunun tek yolu kanun değil mi zira şuan ki gerek piyasa şartları verekse de VAE hizmeti telekli azaltacağına bilakis arttırıyor alternatif şirketlerin tutumları sebebiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam biraz alakasız olucak ama ttnet roket kaldırıldımı bilginiz var mı neredeyse her şeyi biliyorsunuzda ondan sormak istedim ö1f1 hocam yada mustfifb varmı bir fikriniz ?
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Alternatif işletmecilerinde sektörün bu duruma gelmesinde hiç payları yok demek doğru olmaz. Altyapı yatırımını hep telekomdan beklediler senelerce. Satışta alternatif olmak isterken altyapıda alternatif olmaya dönük bir çaba içinde olmadılar uzun zaman. Neyse bu konulara fazla girip konuyu dağıtmak istemiyorum. Bunun kanun yapmaylada düzeleceğini sanmıyorum. Çünki piyasada bir köşeyi tutan burayı paylaşmamak için ceza ödemeyi bile göze alarak rekabetin önünü kapatmaya çalışıyor. Bu sebeple alternatif firmalar altyapıyıda ayırmadan bu işin olmayacağını anlayarak OAŞ girişimine başladılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    DSLAM sistemde server yok veri merkezi tarafında server var. Ancak bu serverlar çok eski, bu serverlar zorla ayakta duruyor en eski modeller olması gerekenden fazla yük ve fazla abone. Bunlar için çok uzun süre beklediler ki yeni CEO ile birlikte sonunda değiştiriliyor. İlk parti Ankara'ya geldi test işlemlerinden sonra Ocak ayında kurulacak, dolar kuru biraz gevşediğinde İstanbul ve diğer şehirlere yayılacak.
  • Merhaba arkadaslar
    3 aydır devam eden bir internet arızam var. Konu ile ilgili defalarca müşteri hizmetleri ile görüştüm ama sonuç alamadım. Btk ya şikayet ettim ama gene sonuç alamadım.
    Tesadüfen bu konuya denk geldim ve konuya hakim arkadaşların burada olduğunu gördüm. Btk ya yazdığım şikayet metnini buraya kopyalıyorum. Belki sizler bir yol gösteririsiniz.
    Şikayetten sonra gene aynı cevabı aldım. İncelenmiş ve sorun ankastre ya da iç tesisatdaymış mış.
    Tek gelişme fotoğrafda görünen saha dolabı yeni tip dolap ile değiştirildi o kadar. Ayrıca mahalle de yeni intenet başvurusu yapanlara da boşda port yok deyip abonelik vermiyorlarmış.
    Ne yapmalıyım bu işin içinden nasıl çıkabilirim bir yol gösterin lütfen.
    Merhaba
    Ttnetin xxxxxxxxx hesap numaralı müşterisiyim. Kurumunuza ttnet ile alakalı şikayetimi iletmek istiyorum. Umarım siz çözüm olursunuz.
    Kesin tarihi verememek ile birlikte 25-26 ağustostan itibaren internet hizmetim de arıza bulunmakta. Arıza oluştuğunda tatile çıkacağım için umursamadım. 1 hafta sonra döndüğüm de gördüm ki arıza düzelmemişti. Ttnet'i arayıp arıza kaydı bıraktım. Arıza kaydını alırken, servisin ulaşabilmesi için telefon numaramı da aldılar. Servisin ne zaman geleceğini bilmediğimden anahtarı yan apartmandaki akrabama bıraktım ve işime gittim. Ama gelen kişiler irtibat numaram kendilerin de olmasına rağmen, evde kimseyi bulamayınca çekip gitmişler. Zahmet edip arasalar, akrabama ulaşıp olayı çözücem ama lütfetmemişler. Ve dahası, sonraki günler de sorunu komşuma anlattığım da öğrendim ki, sadece benim değil mahalle de birçok kişinin internetinin arızalı durumdaymış. Sebebi için de mahalleye internet sağlayan kutudaki kabloları birileri kestiği söyleniyor. Kesen kim bilinmiyor ama kulaktan kulağa böyle bir söylenti yayılmış. Ne kadar doğru ya da yanlış bilmiyorum. Kendim de görmek için gidip kutuya kendim bakmak istedim. Gittiğim de dolabın kapağı ardına kadar açık, içinde ki bağlantı panosu erişilebilir, korumasız bir durumdaydı. Hatta dolabın kapağını da kendim kapattım. Fotoğrafını da çektim. Fotoğrafı yakınlaştırarak bakarsanız yerdeki kablo parçalarını ve klemensleri görebilirsiniz.

    http://i.hizliresim.com/mEyPlY.jpg

    Bu süreç içerisin de defalarca arıza kaydı bıraktım ve arızanın sadece bende değil mahallede birçok kişi de bulunduğunu belirttim. Her seferinde klasik, basma kalıp cevaplar verildi. "Arıza kaydınızı oluşturuyoruz beyfendi", "ilgili birimlerimiz en kısa zamanda konu ile ilgilenecekler" Ancak kimse ilgilenmiyor bu sorunla. Süreç içerisinde İnternet kullanamadığım için arayıp faturama itiraz ettim. Bu sefer de "sorun sizin iç tesisatınızdan kaynaklandığı için fatura iadesi yapamayız" diyorlar. "Mahalle de herkesin mi iç tesisatı arızalı, böyle saçmalık mı olur" diyorum. Bölgede genel bir arıza bildirilmemiş diyorlar. Kafayı yemek üzereyim artık. Kullanamadığım internete fatura kesiliyor, üstüne bir de ödemezsem eğer olmayan internet hizmetim kesilecek... Güler misin? Ağlar mısın?
    En sonun da kahretsin deyip, her seferin de önerdikleri ücretli 'elit' servis hizmetini kabul ettim. Randevu 8 ekim 2016 sabah saat 9 için randevu verdiler. Ancak ona da gelmediler. Ttnet'i arayıp kimsenin gelmediğini belirttim. "Şikayetiniz alındı, en kısa sürede size dönüş yapıcaz" dediler. Ama ne arayan var ne soran... Bugun 11 ekim 2016. Neredeyse 2 aydır internet hizmeti alamıyorum ve bununla kimse ilgilenmiyor. Ama faturalar kesilmeye devam ediyor. İptal etmeye kalksam taahhüt var, edemiyorum da. Artık psikolojik olarak yıprandım, yıldım.
    Resmen son çare olarak görüyorum bu kurumu. Yoksa kimsenin bizimle ilgilenceği yok gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xallez -- 20 Kasım 2016; 16:06:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orijinalden alıntı: Xallez

    Merhaba arkadaslar
    3 aydır devam eden bir internet arızam var. Konu ile ilgili defalarca müşteri hizmetleri ile görüştüm ama sonuç alamadım. Btk ya şikayet ettim ama gene sonuç alamadım.
    Tesadüfen bu konuya denk geldim ve konuya hakim arkadaşların burada olduğunu gördüm. Btk ya yazdığım şikayet metnini buraya kopyalıyorum. Belki sizler bir yol gösteririsiniz.
    Merhaba
    Ttnetin xxxxxxxxx hesap numaralı müşterisiyim. Kurumunuza ttnet ile alakalı şikayetimi iletmek istiyorum. Umarım siz çözüm olursunuz.
    Kesin tarihi verememek ile birlikte 25-26 ağustostan itibaren internet hizmetim de arıza bulunmakta. Arıza oluştuğunda tatile çıkacağım için umursamadım. 1 hafta sonra döndüğüm de gördüm ki arıza düzelmemişti. Ttnet'i arayıp arıza kaydı bıraktım. Arıza kaydını alırken, servisin ulaşabilmesi için telefon numaramı da aldılar. Servisin ne zaman geleceğini bilmediğimden anahtarı yan apartmandaki akrabama bıraktım ve işime gittim. Ama gelen kişiler irtibat numaram kendilerin de olmasına rağmen, evde kimseyi bulamayınca çekip gitmişler. Zahmet edip arasalar, akrabama ulaşıp olayı çözücem ama lütfetmemişler. Ve dahası, sonraki günler de sorunu komşuma anlattığım da öğrendim ki, sadece benim değil mahalle de birçok kişinin internetinin arızalı durumdaymış. Sebebi için de mahalleye internet sağlayan kutudaki kabloları birileri kestiği söyleniyor. Kesen kim bilinmiyor ama kulaktan kulağa böyle bir söylenti yayılmış. Ne kadar doğru ya da yanlış bilmiyorum. Kendim de görmek için gidip kutuya kendim bakmak istedim. Gittiğim de dolabın kapağı ardına kadar açık, içinde ki bağlantı panosu erişilebilir, korumasız bir durumdaydı. Hatta dolabın kapağını da kendim kapattım. Fotoğrafını da çektim. Fotoğrafı yakınlaştırarak bakarsanız yerdeki kablo parçalarını ve klemensleri görebilirsiniz.

    http://i.hizliresim.com/mEyPlY.jpg

    Bu süreç içerisin de defalarca arıza kaydı bıraktım ve arızanın sadece bende değil mahallede birçok kişi de bulunduğunu belirttim. Her seferinde klasik, basma kalıp cevaplar verildi. "Arıza kaydınızı oluşturuyoruz beyfendi", "ilgili birimlerimiz en kısa zamanda konu ile ilgilenecekler" Ancak kimse ilgilenmiyor bu sorunla. Süreç içerisinde İnternet kullanamadığım için arayıp faturama itiraz ettim. Bu sefer de "sorun sizin iç tesisatınızdan kaynaklandığı için fatura iadesi yapamayız" diyorlar. "Mahalle de herkesin mi iç tesisatı arızalı, böyle saçmalık mı olur" diyorum. Bölgede genel bir arıza bildirilmemiş diyorlar. Kafayı yemek üzereyim artık. Kullanamadığım internete fatura kesiliyor, üstüne bir de ödemezsem eğer olmayan internet hizmetim kesilecek... Güler misin? Ağlar mısın?
    En sonun da kahretsin deyip, her seferin de önerdikleri ücretli 'elit' servis hizmetini kabul ettim. Randevu 8 ekim 2016 sabah saat 9 için randevu verdiler. Ancak ona da gelmediler. Ttnet'i arayıp kimsenin gelmediğini belirttim. "Şikayetiniz alındı, en kısa sürede size dönüş yapıcaz" dediler. Ama ne arayan var ne soran... Bugun 11 ekim 2016. Neredeyse 2 aydır internet hizmeti alamıyorum ve bununla kimse ilgilenmiyor. Ama faturalar kesilmeye devam ediyor. İptal etmeye kalksam taahhüt var, edemiyorum da. Artık psikolojik olarak yıprandım, yıldım.
    Resmen son çare olarak görüyorum bu kurumu. Yoksa kimsenin bizimle ilgilenceği yok gibi duruyor.[\quote]
    Şikayetten sonra gene aynı cevabı aldım. İncelenmiş ve sorun ankastre ya da iç tesisatdaymış mış.
    Tek gelişme fotoğrafda görünen saha dolabı yeni tip dolap ile değiştirildi o kadar. Ayrıca mahalle de yeni intenet başvurusu yapanlara da boşda port yok deyip abonelik vermiyorlarmış.
    Ne yapmalıyım bu işin içinden nasıl çıkabilirim bir yol gösterin lütfen.

    hocam pek bilgim yok ama müdürlüğe gitmeyi denediniz mi mh yi aramakla çözülmüyor bu işler malesef onlara bir şey söylenmiş o söylenenlerin dışında şeyler söyleyemezler




  • hocam müdürlüğe gittiniz mi mh yi aramakla çözemessiniz bu işi eğer kutu dediğiniz gibiyse bütün resimleri çekin gösterin inanmaktan ve durumu çözmekten başka şansları kalmaz zaten ama kutunun sadece dışını çekmişsiniz ben pek anlayamadım sorun nerede pek bilgim yok benim aklıma gelenler bunlar
  • SkeironnWH S kullanıcısına yanıt
    Müdürlüğe gitmek aklımda. Ancak bu aralar çok yoğun çalıştığımdan ötürü vakit ayırıp gidemedim. Birde eğer tek sefer gitmekle olayı çözemezsem bu işin külfeti daha da artar benim için. Vallahi kafayı yemek üzereyim.
    He bu arada düzelsin diye neredeyse artık yalvardığım internet de, en hızlı döneminde 0.90mb hıza sahip bir internet. Öyle 8-10 mb falan değil. Buna bile şükrettirecek hale getirdiler beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • henüz müdürlüğe gitmeden her şeyi denememiş olursunuz asıl sorun oralarda çözülüyor düzgün bir muhattap bulursanız
  • ADSL Training Status: Showtime
    Mode: ADSL2+
    Traffic Type: ATM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 17 minutes
    ============================================================================
    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.807 Mbps 12.807 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.797 Mbps 12.779 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 18.5 dB 8.1 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.1 dBm 18.7 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 13.6 dB 23.5 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.125 Mbps 14.112 Mbps
    ============================================================================


    Ben bu degerlerde en fazla kac hız alırım arkadaslar




  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    Haklısınız ama OAŞ'ın ne yazık ki ben mobili kurtarmak amacıyla kurulduğunu düşünüyorum zaten OAŞ'ın faaliyete geçebilmesi dahi şaşkınlık verici opacaktır n yazık ki pek ömürli olacağını sanmıyorum OAŞ'ın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hanedan35 H kullanıcısına yanıt
    alman gerekeni aliyorsun sanırım
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Yani aynı tas aynı hamam.
  • Denizlideyim ben, superonline fiber altyapisi döşemeye basladi, ayni anda turk telekom da girdi, kisa zamanda adsl den kurtulucaz insallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Nerede oturuyorsun hocam bende Denizli'deyim iple çekiyorum fiber altyapıyı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sehit omer halisdemir bulvari/kecioren/ankara'ya da geldi gecenlerde,ana caddeye dosediler turuncu fiber optik i isciler.vdsl ile 75 mbps alabiliyoruz turktnet ve vodafone a gore.santral e 1 km yakiniz hemen hemen.fiber ile de daha da ucacagiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende fiber kullanıyorum, keşke kullanmasaydim, 35gb kota 1 hafta dayanmıyor,hizim ortalama 2.80 mbite dusuyor, adsl veya vdsl olsa turknete geçebilirdim, fakat fiber olduğu için geçemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende fiber kullanıyorum, keşke kullanmasaydim, 35gb kota 1 hafta dayanmıyor,hizim ortalama 2.80 mbite dusuyor, adsl veya vdsl olsa turknete geçebilirdim, fakat fiber olduğu için geçemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blindfire kullanıcısına yanıt
    Fiber altyapıyı binaya çekiyorsun bir dünya masraf edip T21 dolabı ve benzeri dolap koyuyorsun altyapısı sağlam 1 g/bit çıkış sağlamaktasın.
    Başka İSS'ye vermemekte haklı olabilirsin fakat düşük kotaları fahiş fiyata satmanın bir anlamı olacağını zannetmiyorum
    Uydunet gibi hizmet verse emin olun şikayetlerin %75 i ortadan kalkacaktır.
    Uygun fiyata yüksek kotalı internet paketin hangi hızdaysa sonuna kadar verir.
    Altyapı sorunu olduğundan aynı gün içinde arıza onarım ekibi gelir.
    Nitro Uyku yok Gece kuşu veya ekstra akk alma gibi servisleri mevcut olması ve sabit telefon ücretinin olmaması daha ne olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.