Şimdi Ara

Turk Telekom Faturasız Hat ile VoLTE kullanamamak? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
9.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Retweet yapılıp çok kişi sormalı, baskı yapmalı. Yayıldıkça sonuç alabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok zor. Xiaomi mi 8 kullanıyorum . Cihaz VoLTE yi destekliyor ama sistemlerinde desteklemiyor olarak gorunuyor. (Faturaliyim başka telefondan açıp kullanabiliyorum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chile_Mix kullanıcısına yanıt
    Cihaz desteği başka(sonraki) mevzu. Faturasız hat kullanıcısına volte yasak teknik olarak. O yüzden destek bekliyorum lakin tek bir retweet bile yapılmadı .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam selam. Bu konuda yazmadığım yer kalmadı. Btk, telekom yöneticilerinin mailleri vb. Hiçbir faydası olmadı maalesef. Ancak konuyu güncel tutalım tabiki.
    Faturalı kullanmak istemiyorum ama mecbur bırakıyorlar bir bağlamda anladığım kadarıyla. Güzel bir kampanya çıksa aslında düşünürüm ama o da yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hattımı yeni taşıdım. Ayarları yaparken diyorum bir eksik var.. diğer operatörlerde yaptığım bir ayarı bunda yapmadım.. VoLTE imiş.. onun için de faturalı kullanacakmışız.. kalsın.. daha test aşamasındasınız siz benim için :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Makale_Helvetia -- 7 Eylül 2019; 7:45:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız hocam. Ancak çevremde faturalı kullanıp çok memnun olan da var. Güzel kampanya gelirse denemek istiyorum. Elbette faturasız daha iyi ama mecbur bırakılıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    sikayet.btk.gov.tr adresinden volte konusunda yazabilir misiniz? Teşekkürler:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    yazarım hocam elimize mi yapışır :) faydası olur mu bilmem ama bu konuda pek geri adım atacağa benzemiyorlar
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    :)) deneyelim hocam en azından. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet hocam haklisiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TT Faturalı gecılmez kafalarına gore paket tanımlıyorlar
    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-arayanibil-tuzagi--139897326#-1

    misal
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Hocam Volte konusundaki tavsiyeleriniz nelerdir? Ne yapılabilir sizce?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu kadar sikayete ragmen hala neden islem yaplmiyorlar bilmiyorum. Faturaliya cekmek icin diyecegim ama ozenio gecen yokdur sanırım. Vowifi konusunda yillardir adim da atmadilar. Telekomun bu islere pek aldiris etmedigi acik.

    Ancak aklima soyle bir sey geldi. Ben vodafone da denedim vowifi ile vodafone kullanan birisini ararsaniz HDbaglaniyor. E telekomda volte yani HD ses kapali ama vowifi kullanirsaniz bir nevi bu ozelligi kullanmis olacaksiniz. Vowifi gelirse o da faturalilara mi acik olacak acaba diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Hocam o konuda da gelişme yok takip ettiğim kadarıyla. Elinize sağlık mesaj için. Anlaşılan o ki beklemeye devam edeceğiz ve elimizden bir şey gelmemesi üzücü oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Eylül 2019; 23:57:39 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Su iki konu halledilsin direk tt geçerim. Suan bir yerde bulunuyorum orada turkcell disi cekmiyor orada vodafone vowifi ile görüşüyorum rahatlikla ama tt de olmadigi icin çile oluyor maalesef.

    Su konuda yetkili birini bulsak yuz yüze konussak keske. Hardware plus da operatör muhabbetleri vs cekiliyor. Onlara yazacagim bir videoda deginirler umarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Hocam mail adreslerini paylaşırsanız biz de mail atalım bu konuyla ilgili. Gündem oluşturmuş oluruz. Dediğiniz gibi keşke forum arkadaşlarımızdan birisi yüz yüze denk gelebilse de bu sıkıntılarımızı tt yöneticilerine de anlatsa. Harika olurdu.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hardware Plus - HWP
    İletişim - Hardware Plus - HWP
    https://hwp.com.tr/iletisim


    Burda eposta adresleri var. Operatör sohbetleri sernizde bahseder misiniz diyerek durumu anlatalim derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Yazıp yolladım hocam Volte ve Vowifi ile ilgili olarak.
  • Adı artık Banka Telekom olmuş kanserli bir kurumdan iyiliğine birşey yapacağını mı sanıyorsun?


    Sen istiyor hizmet önce verecek cüzdanını sonra duj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr20mouse -- 11 Eylül 2019; 1:59:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar samsung m20 sahibiyim volte destegi var ancak turk telekomda aktif edemiyorum. Sim kartınızı başka cihaza takıp sonra tekrar kendi cihazınıza takmanız lazım falan dediler ne alaka bunu yapan var mı?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.