Şimdi Ara

Türk Telekom dolandırcılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 gün önce telekomdan 24 megabit vdsl internet bağlattım ama xdsl bağlantısı 0 müşteri hizmetleri sorun sizde diyor
    Saha ekibi ile görüştüm adsl geçirin diyor sözleşmem vdsl ve 24 megabit olarak anlaştım daha önceden aynı yerde bu hızı tam alınırken şimdi alamazsın diyor hızı düşürdük hala sinyal yok iptal etmek istedim 530 TL cayma bedeli çıkartıyorlar ne yapmalıyım sizce ? Millienicom bana hattınız 44 Mbps kalıdrıcağını ve sıkıntı olmıyıcagını söyledi ne yapmalıyım bana biri yardımcı olsun



  • arıza kaydı açıp sinyal alamadığını söyleyeceksin onlar hanenize gelen dış hattan ölçüm yapacak sorun sendemi onlardamı belli olur.
  • saha ekibidurumu anlatan tutanak yapsın imzalasın.o zaman haklı olursun..
  • Telekom kabul etti sorunu islem bitti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.