Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (207. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
390.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • krlbhttin K kullanıcısına yanıt
    Hat değerlerinizi ve Modem Marka modelinizi paylaşır mısınız?
    Crc problemi gibi geldi ama inceleyelim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • konu dışı olabilir ama, ben TTye başvurdum VDSL için, şuanda Vodafoneda internet aboneliğim devam ediyor, bunu iptal mi etmeliyim?

  • Evet.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    hocam peki edevlet üzerinden yaptığımda hemen iptal oluyor mu? veya tt randevusunu mu erteleyim

  • E-devlet'ten edin. Vodafone'ye bağlı iptal süresi, 7 gün yasal süresi var. Baktınız, uzatıyorlar; Şikayet'im vardan yapıştırın şikayeti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alp-1905 A kullanıcısına yanıt
    Zxyel Wifi 6 modem. Yeni aldım 1 ay olmadı. Türk Telekomdan. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    anladım hocam teşekkürler. o zaman tt randevusunu ileri tarihe alıyım. ben hem indirimi yakalamak hem de iptal süreci devam ederken internetsiz kalmayalım diye başvurmuştum tt ye.

  • krlbhttin K kullanıcısına yanıt
    Crc normal görünüyor ama fec (düzeltilen hatalar) pek düşük değil.
    Bir de Tam sorun yaşadığınız anda değerleri paylaşırsanız iyi olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • keyboard772 K kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krlbhttin K kullanıcısına yanıt

    Snr-hat zayıflama yazan kısmı atarsanız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krlbhttin K kullanıcısına yanıt

    Merhaba

    Snr yazan kısmı ekleyebilir misiniz?

  • keyboard772 K kullanıcısına yanıt

    Aynı anda iki abonelik alabileceğiniz uygun bir port ankastre durumu yok ise birini iptal etmeniz lazım evet

  • Olduğunu sanmıyorum, zaten geçiş yapmak için başvurdum. Vodafone her türlü iptal olacaktı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam direkt başvuru yaptım geçiş vb olarak değil yani.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keyboard772 K kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam merak etmeyin üstte yanlıs ifade etmisim kusura bakmayasın Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Snr değeri bulamadım umarım doğru şeyi göndermişimdir. :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • krlbhttin K kullanıcısına yanıt

    Bu hızda düşme olmadan önce ki değerler galiba. Kendiliğinden hız düşüyorsa; kabloda, ek varsa ekte, kablo ucu jakta, modemde veya adaptörde (modemi yeni aldım demişsiniz) sorun olabilir.

  • krlbhttin K kullanıcısına yanıt

    Snr değerini göndermişsin hocam sıkıntı yok lakin problem yaşadığın anda gönderirsen daha iyi olur zira hat bu sekildeyken sorun olusmaz normal kosullar altında

  • 
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.