|
Merhabalar, TürkTelekom Evde İnternet kullanıyordum. Taşındığım için nakil talebim oldu. Ancak taşındığım bina yeni yapılmış bir taşınmaz haliyle vaktinde alt yapı için başvurulmadığından binada alt yapı bulunmadığı bahisle 04/08/2024 tarihinde ön nakil başvurumu aldılar ve 6 aylık süre içerisinde proje-ödenek vs halledilip alt yapımın çekilebileceği hususunda bilgilendirme sağladılar. 6 ay sabırla bekledim bu süreç içerisinde yine bölge müdürlüğüyle ve müşteri hizmetlerinden gerekli bir takım başvurularda bulundum süreci takip ettiğime yönelik ancak hiçbir şekilde olumlu bir netice alamadım. Bugün itibariyle X, Cimer ve Müşteri hizmetlerine tekrar başvuruda bulundum yine Büyükşehir Alt Yapı Koordinasyonu ilgili mail adresine mail gönderdim. Süreci hızlandırmak adına başkaca yapabileceğim şeyler var mı ? Ombudsuman makamına buralardan cevap geldikten sonra mı başvuruda bulunayım yoksa hiç beklemeden gerekli aksiyonu almalı mıyım ? Veya başkaca yapabileceğim birşey var mı ? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






