Şimdi Ara

Türk Telekom Detaylı Fatura

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,Türk Telekomdan işyerimize ait sabit telefon hattımızın o ay hangi nolar ile görüşüldüğünü ve bizi kimlerin aradığını detaylı öğrenebiliyor muyuz?Ne yapmamız lazım?

    Hayır biri arıyor ses vermeden kapıyor,kafama takıldı arkadaşlar.



  • Arkadaşlar yıl 2020 ama Türk Telekom firması Online İşlemler'de bu ayarı barındırdığını iddia ettiği halde ben bulamıyorum. Ev Telefonu (sabit) hizmetim için E-Fatura olarak gelen faturada bu ayarın (Ayrıntı) etkin olduğunu bilmek istiyorum. Nereden görebilirim? Ayrıca halihazırda faturalar basılı (mektup) yoluyla gelirken benden "ayrıntı" adı altında 48 kuruş ücret kesiliyordu, şimdi E-Fatura'ya geçmiş olmam ile birlikte bunu da almamaları gerekmez mi?

    @Cevizli.Lokum hocam bilgisi olabilir diye ona da sormak istedim, selamlar.

     Türk Telekom Detaylı Fatura

    @XpressMusic34 kardeşimi de etiketleyeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Kasım 2020; 19:8:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Merhaba bir fikrim yok hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Fatura gönderim şekli her ne olursa olsun ayrıntı talebi var ise ekstra ücretlendirme yapılır. Ayrıntılı fatura yerine Online işlemler merkezinden ilgili ay için görüşme detaylarına ücretsiz bakabilirsiniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cevizli.Lokum

    Fatura gönderim şekli her ne olursa olsun ayrıntı talebi var ise ekstra ücretlendirme yapılır. Ayrıntılı fatura yerine Online işlemler merkezinden ilgili ay için görüşme detaylarına ücretsiz bakabilirsiniz.

    Hocam ikinci paragrafta yazan ifade: e-fatura ile birlikte gönderilmesi durumunda ücretsizdir.

     Türk Telekom Detaylı Fatura

    Bir de hocam ben 2 Kasım tarihinde e-faturaya geçtim Online İşlemler üzerinden, ve bu ay e-fatura gelmedi, sanırım ilgili ayın faturası sisteme basılı fatura ayarı ile çoktan yüklendiği için göndermediler? Aralık ayında mı gelecek? Ayrıca geçiş işlemini yaptığım an bir de "lütfen mail adresi doğruluyorsanız EVET'e tıklayın" diye saçma bir mail de geldi, ona da tıkladım ama hiçbirşey olmadı ve Online İşlemler ana sayfasına gitti ve kaldı. Ama mail adresim hesabımda doğru ve geçerli görünüyor e-fatura adresi olarak Online İşlemler'de (bu arada sözkonusu hizmet Ev Telefonu). Yani işlem tamamlandı şeklinde görünüyor fatura ayarları sayfasında ve girip fatura görüntüleme yapabiliyorum. Ama mail yoluyla fatura gönderimi yapmadılar hhenüz bu ay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 19 Kasım 2020; 13:16:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Telekom Ev Telefonu hizmetinde fatura "Son Ödeme Tarihi" ni ayın 16'sına çekmiş beyler. Farkeden oldu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.