Şimdi Ara

Türk Telekom Altyapı Hızımı Yanlış Gösteriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Superonline'dan 24 ay taahhütlü ADSL2+ altyapısıyla 12 Mbps hız olan paketi kullanıyorum ve 12 Mbps hız için 99.90 TL ödüyorum.
    Superonline'ın yeni çıkardığı kampanyasında 16 Mbps hızlı paket 99.90 TL'ye satılıyor ve kampanyadan yeni ve mevcut müşteriler yararlanabiliyor.
    Bu kampanyaya geçiş yapmak için Superonline'ı aradım fakat müşteri temsilcisi bana altyapımın 8 Mbps hız desteklediğini ve üst pakete geçemeyeceğimi söyledi.
    Hali hazırda 12 Mbps hızlı bir paket kullanıyorum ve başvuru yaparken 8-12-16 Mbps hızlarında paketlerden istediğimi seçebileceğim söylenmişti.
    Fakat şimdi Superonline paket değişikliği yapamayacağımı, Türk Telekom ile ortak kullandıkları altyapı görüntüleme sisteminde altyapımın 8 Mbps desteklediğini gördüklerini söylüyor.
    Daha önce ilçemdeki Türk Telekom Müdürlüğü'nden bir ekip gelip ankastrede ölçüm yapmıştı, altyapım 21 Mbps hıza kadar destekliyor ve SNR marjin vb. değerler çok iyi durumda. Yani altyapım ADSL2+'de 21 Mbps hız verilse bile destekleyebilecek kapasitede fakat ben 16 Mbps hızlı pakete geçemiyorum.

    Türk Telekom ekibinin ölçüm cihazında görülen değer ile evde, modemde görülen değer tamamen aynı.

    Bunun üzerine Türk Telekom'a BTK üzerinden şikayet kaydı açtım, kanıtlarıyla birlikte detaylı bir şekilde anlattım, hiç ilgilenmediler.
    Aynı fiyata 16 Mbps hız kullanabilecekken 12 Mbps'e mahkum bırakılıyorum. Bunu nasıl çözebilirim?

    * BTK üzerinden Türk Telekom'a şikayet kaydı açtım, işe yaramadı.
    * ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr adresine e-posta gönderdim, aradılar/ilgilendiler ama yine bir çözüm olmadı.

    Türk Telekom Altyapı Hızımı Yanlış Gösteriyor
    Türk Telekom Altyapı Hızımı Yanlış Gösteriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milk0 -- 27 Mart 2020; 18:17:12 >







  • Hat değerleri iyi. Bölgenizde VDSL2 destekleniyorsa geçmenizi tavsiye ederim. Bu arada;
    https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/https://www.extranet.com.tr/altyapi/

    Adreslerinden kontrol eder misiniz adresinizi? Sistem ortaktır, herkes aynı sonuçları görüyor bilginize.
  • Türk Telekom Altyapı Hızımı Yanlış Gösteriyor
    Maalesef VDSL desteklemiyor, desteklese 1 sn. bile beklemem. Bana müşteri temsilcileri altyapı 8 Mbps diyorlardı ama muhtemelen onlar da 5 Mbps olarak görüyor, 5 Mbps paket olmadığı için en düşük 8 söylüyorlardır.
    İşin ilginç tarafı şu,

    TurkNet kullanıyorken sorgulama sitelerinde altyapı 13 Mbps gözüküyordu.
    TurkNet hattımı iptal ettirip Superonline'a başvuru yaptığımda (başvuru sürecinde):
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/rnvjpt
    (eski bir ss)
    Superonline kurulumu için ilçemdeki TT'den ekip kapıya etiket koyduğunda (telefon kutusunda da birkaç bir şey yapmıştı):
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/rnvkcx
    (hala aynı hız gözüküyor her yerde)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milk0 -- 27 Mart 2020; 17:56:32 >




  • milk0 kullanıcısına yanıt
    Sizi anladım. Bu durumu,
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    yazar mısınız?
  • Gayet detaylı, saygılı ve resmi bir dille 1-2 hafta önce yazmıştım. Türk Telekom'dan "bizlik bir sorun yok" tarzında bir cevap gelmişti.
  • milk0 kullanıcısına yanıt
    Sorgulama sonuçlarını da ekleyin dilerseniz bu kez.
  • Güncel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.