Şimdi Ara

TURK TELEKOM ALDIĞIM TELEFONU VERMİYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 aralık günü turk telekom gaziosmanpaşa bayisinden tarifeye ek taksitli olarak telefon aldık. Kurulum için kutuyu açtıklarında ekran boyunca şerit şeklinde piksel hatası olduğunu gördük. Telefonu gün içinde değiştirip yenisini vereceklerini söylediler ve bizi gönderdiler. Gün boyu gelişme olmadı aradığımızda telefonu samsung servisine gönderdiklerini, onlardan haber beklediklerini ve yarın kesin elimizde olacağını söylediler. Bugün tekrar aradığımızda telefonun serviste olduğunu birkaç gün beklememiz gerektiğini söyledi ordaki yetkili. Biz telefona acilen ihtiyacımız olduğunu, tamir görmüş telefon istemediğimizi bundan dolayı satışı iptal etmeleri istedik. Satışın iptal falan olmayacağını aktarıp kapattılar. Turk telekomu aradık dalga geçer gibi bizimle alakası yok şubeyle konuşun dediler. Şu an acil telefon ihtiyacı içinde mağdur olduk, ne yapmalıyız tavsiyelerinizi bekliyorum.


    Lütfen konuyu öne çıkaralım arkadaşlar teşekkürler








  • Yaptığınız her şey hatalı olmuş, bayiden telefon almak zaten garip çünkü faturaya ek falan resmen dolandırıyorlar, ayrıca o telefonu orada bırakıp gitmeniz ayrı bir hata, size aynı telefon ekranı tamir edilip geri dönecek muhtemelen 20 gün sonra

  • Hatayı orada gördükleri için size aynı anda sıfır ürün vermeleri gerekir yasaya göre. Bozuk ya da tamir görmüş ürün almak zorunda değilsiniz. Gidin sıfır ürün isteyin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tamir görmüş cihazı kesinlikle kabul etmeyin. İlgili kusur bayii tarafından tutanak tutulup iade alınmalı işlerine gelmiyor tabii, tüketici hakem heyetine gitmeniz gerek.

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    hocam internetten mi başvurabilirim hakem heyetine yoksa gidip dilekçe vb. mi vermem lazım

  • Arkadas Hucresi kullanıcısına yanıt

    E devlet üzerinden giriş yapıp aratın sizi kendi portalına yönlendiriyor. İlgili durumu açıkça beyan edin kısa ve net olarak. Ekine varsa fatura ve servis raporlarını ekleyin. Karşı taraftan savunma istenecek bu nedenle o bayinin açık adresini de istiyordu sistem. Bulunduğunuz il/ilçe deki yoğunluğa oranla sonuçlanır.

  • Daha telefonu almadan mağdur etmeyi başarmışlar. Bu ülke de her şey mi yanlış olur arkadaş ya! La telefonu almamışsın daha servis goygoyu yapmış utanmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yüzden gsm operatörlerinden telefon alınmaz,anlamıyorum bunca insan telefonlarını başka yerlerden alır sorun çıkmaz, ama gsm operatörlerinden alınca sorun çıkar.


    Bilerek mi bozuk/kullanılmış telefon veriyorlar, anlamak zor. Ama ne işse ya şarjında ya ekranında bir yerinde illa ki sorun çıkıyor. Almaya niyetliyim, korkuyorum..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mecbur kaldığımız için gsm operatöründen aldık, acil telefon ihtiyacı vardı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arkadas Hucresi -- 4 Aralık 2021; 18:22:49 >
  • 4 gün oldu hala haber yok arıyorum başlarından savıyorlar servisten haber bekliyoruz diyolar. turk telekom müşteri hizmetlerini arıyorum bizimle ilgisi yok bayi ile görüşün, ben de diyorum ki bayi sorunumu çözmüyor size bağlı değil mi bunlar. Tekrar tekrar bayi ile görüşün diyor hatta sonuncuyu hafif gülerek söyledi temsilci resmen dalga geçiyorlar yazıklar olsun

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.