Şimdi Ara

Turk.net TTFiber tecrübem (bağlatmayın) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • salur kazan S kullanıcısına yanıt

    Biraz fark verip altyapı sahibinden kullanmak en iyisi. Ben TT'ye geçtiğimden beri en ufak hız,ping problemi yaşamadım. Arıza durumunda da 1-2 saate kapıdalar. Hele bölgenizdeki TT teknik binasının yerini biliyosanız gidip rica ettiğinizde anında yanınıza adam verip gönderiyolar eve sizinle birlikte(TT'li olmanız kaydıyla, Turknet,milleni vs asla sallamazlar). Hiç müşteri hizmetleriyle falan uğraşmıyosunuz.

  • TheBCD T kullanıcısına yanıt

    çok haklısınız.


    az önce türk telekom il müdürlüğüne gidip başvurumu bizzat yaptım, işlemleri ivedikle gerçekleştirip yarına bir aksilik olmazsa hizmetin başlayacağını söylediler.


    ama oradayken yapılan görüşmelerden şunu anladım. turk.net kadar türk telekom'da olayların içerisinde. benim binamda boş port hiç görünmüyordu ama türk telekom boş portları bir şekilde dolu gösteriyor. bana ilk başta aboneliğinizi gerçekleştiremeyiz falan dediler. ben de e-devlet üzerinden yaptığım iptal başvurusunu gösterip durumun acil olduğunu belirttim. işlemleri yapan görevli birileriyle görüşüp dolu portları boşa düşürerek benim aboneliğimi gerçekleştirdi. o görüştüğü kişi benim turk.net ile olan bütün sorunlarımı biliyordu sanırım telefonda baya hakimdi olaylara. neyse işte tekel de olsa usulsüz işte yapsa denetleyen olmayınca mecburen bu tür şeylerle karşılaşıyoruz.





  • salur kazan S kullanıcısına yanıt

    Port takip ettikleri sistem normalde sizin de yaptığınız gibi müdürlükten düzeltilmezse 2-3 ay geriden geliyor.


    Turk.Net iptal olmadan Turk Telekoma başvurmuştum ben de. Satış temsilcisi port açık görünüyor diyerek almıştı. Müdürlük size zaten bağlamışız bir tane dedi, Turk.Net iptalini gösterdim, işlem yaptılar.


    İki büyük şirket arasında ticari bir akit var bu altyapı kullandırma hadiselerinde. Bireysel olayların aksine hukuk orada güzel işliyor. Portu dolu göstermek, hızını kesmek , zorluk çıkarmak vs ciddi yaptırımlara tabi. Yine dedim diyorum. Netspeed ve Oris kullandım hiç sıkıntı yaşamadım. Kurulum oldu, arıza olduğunda servis geldi, taahhüt edilen hızları aldım.


    Olay Turk.Net altyapısında,yurtdışı çıkışında, müşteri hizmetlerinde ve Turk Telekom buna bahane oluyor her zaman.


    Başka bir örnek vereyim. Önceki adresimde SOL Fiber altyapı vardı. SOL 89 liraya 25 mbps fiber verirken millenicom aynı paraya 100 mbps veriyordu. Forumda da Alper Karaer bey vardı sağolsun çok yardımı dokundu. Başvuru oluştuktan sonra Superonline bayisi utanmadan telefonda yalan üstüne yalan sıktı bana. Fiber satamaz onlar, VDSL satmışlar fiber diye. İptal edin fiber kuralım, bizim fiberin 25i onların 100'unden hızlıdır. Baktı teknik konulara hakimim; bi ara gelir kurarız demeye başladı. Kardeşim randevu vermeniz lazım dedim. Superonline alırsan yarın bağlarım, Milleni diyorsan bi boşlukta geliriz dedi kapattı. Alper Beye şikayet oluşturdum. Ertesi gün özürlerle geldi kurdu o servis.


    Ha alper bey olmasaydı muhtemelen aylarca kepaze olurdum. Bu yüzden de artık param yetiyorsa F/P demeden altyapı sahibine giderim. Internet önemli benim için zira , koparsa kalitesizse sıkıntı var.


    Ortada bir iş akti var ben bir abone müşterisi isem altyapı sahibinin,sen binlerce abonelik dev müşterisisin. Yaptıracaksın işini,müşterini açıkta bırakmayacaksın, bırakıyorsan da sadece kendi altyapından gideceksin.





  • fbbergen F kullanıcısına yanıt

    gerçekten turk.net büyük pişmanlıkmış. bu acı tecrübeyle bunu anladım. oysa başvururken ne kadar da güzeldi...


    yok özgür internetmiş, yok taahhütsüzmüş, yok tt'nin tekeli kırılsınmış fasa fiso... tekel de olsa bulunduğum şehir itibariyle tt'den vazgeçmemek gerektiğini tecrübeyle yaşadım.


    bütün sorunları altyapı sağlayıcısı diye türk telekom'a atıyorlarsa ve aralarında sözleşmeler, anlaşmalar varsa yaptırım güçlerini de kullanmalılar. çünkü turk.net müşterileri perişan durumdalar ve hiçbir yerden seslerini duyuramıyorlar.


    forumdan yaz, twitter'den yaz, ekşi'den yaz, şikayetvar'dan yaz ama hiçbir yerden çözüm bulama. tamamen saçmalık. turk.net hızlı müdahale için ilk önce canlı yardım vb. şeyleri halletmeli.


    10 günde psikoloji falan bırakmadılar ben de. umarım bir daha kendileriyle yolum kesişmez. ;)


    iyi günler dilerim.





  • salur kazan S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Arızanın önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım sizinle gün içerisinde iletişime geçmiştir. Ancak iptal dilekçesinin işleme alınmasını iletmeniz üzerine ilgili birime önceliği iletilmiştir. Sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm.
  • Güncelleme. Açılan destek talebine binaen tarafıma SMS ile bir kargo kodu geldi. Ben de buraya postaladım. Gelen kod evrak göndermekte kullandığımız kodla aynı. ellerine ulaşalı da bir hafta olmuştur.


    Online işlemlerde hizmetler sekmesinde hala VAE Fiber Modem aktif görünmekte. Bakalım yeni bir rezillik geliyor mu ufuktan ağır ağır.

  • fbbergen F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modemin kontrol edilerek sisteme yansıtılması için 39103302 numaralı kaydınızı oluşturdum. Arkadaşlarım kontrol ederek size bilgi verecektir.
  • bizim taraftada tt fiber var ve yeni başvuru yaptık. deneyimleyeceğiz. belkide iyi hız verecek. yanlız port olayını anlayamadım. diyelim olmadı, iptal ettik. port olmayacakmı?

  • Batuhan445 B kullanıcısına yanıt

    Olmayabilir.


    Aboneliğe başvurunca bölgenizdeki santralden size port tahsis ediliyor. Altyapı sahibi TTnet karlılığı her şeyin üzerinde tuttuğundan, boş kalırsa zarar yazar diyerek bölgelere kendi hesap kitabına göre belirli sayıda port atıyor. Fazla port fazla donanım masraf.


    şu anda eba falan derken herkes internet bağlatmaya başladı. Haliye portlar tükenmeye başladı.


    Altın nokta şu, altyapı değişmiyorsa operatör değişikliklerinde iptal şart değil. İptal ettirirseniz hizmeti port sizden çıkar, sırada bekleyen ya da o anda başvurmuş şanslı birine tahsis edilebilir. Siz de dımdızlak kalabilirsiniz. Operatör değişikliğinde ise fiziksel bir değişiklik yapmıyor, mevcut porttan hizmet almaya davam ediyorsunuz.


    Benim sorunum yeni bağlattığım Turk.Net'in bir türlü bana IP numarası aldıramaması, arıza kaydı iş emri oyalamasıydı, 3 aydan kısa aralıklarla operatör değişmediğinden de taşıma yapılamıyordu. Portsuz kalayazdım,bir şekilde bağlandı sonra.


    Umarım sorun yaşamazsınız, yüzde 90 yaşayacaksınız. Yaşarsanız yüzde 100 bu haftalarca sürecek, OIM'den otomatize mesajlarla oyalanacaksınız.





  • fbbergen F kullanıcısına yanıt

    1 ay olacak ttnet'den çıkalı. paketler çok pahalı. bakacağız artık

  • Ben bir gazla Türknet'e üye olayım dedim ama sonra ttnet'in güzel teklifiyle ttnet'te kalmaya karar verdim. Telefonda konuşurken Türknet'e onay verdim ama herhangi bir sözleşme imzalamadım ve imzalamayı da düşünmüyorum. Türknet online işlemlerden mesaj da yazdım vazgeçtim diye. Bir geri dönüş olmadı. Bir sıkıntı olur mu? Sözleşme imzalamadan kapıma kadar gelip hadi bağlayalım falan demezler umarım. Çünkü kesinlikle bağlatmayı düşünmüyorum. Umarım başvurumu iptal etmişlerdir.

  • Batuhan445 B kullanıcısına yanıt

    Mevcut abonelere verdikleri teklifler çok saçma evet. Yeni abone için ise aradaki fark kesinlikle huzur karşılığı verilir.

  • sonar055 S kullanıcısına yanıt

    Sözleşme yollamadıysanız onlara hiçbir şey olmaz. Satış ekibi çok agresif, onlar hani belgeler diye size ulaşır, orada da vazgeçtiğinizi söylersiniz. Siz ulaşacağım diye uğraşmayın.


    Doğru bir karar vermişsiniz.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.