Şimdi Ara

TURK NET HİZMETİNE GEÇMEYİ DÜŞÜNENLER - ÖNCE OKUYUN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
3
Favori
9.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bina içi kablolama, ankastre vs. size aittir, yani arıza olursa siz yaptırmalısınız.

    Forumda çok kez yazıldı çizildi, bizzat ben 150 kere falan yazmışımdır; fiziksel bir problem olduğunda servis sağlayıcıyı (Ttnet, Turknet, vb.) aramayın, doğrudan Türk Telekom'u arayın zira (dsl için konuşuyorum) altyapı onlara ait. Onların elemanları gelip kontrol ediyorlar.

    Öte yandan -ben olsam- fiyatına kanıp Ttnet harici bir servis sağlayıcıdan hizmet almam. Adamlar kendi müşterilerine doğru düzgün hizmet veremiyor ülke genelinde, kendisinden port kiralayan ve müşteriye satan diğer operatörlere nasıl bir hizmet vermesini bekliyorsunuz? Genelde daha eski portlara aktarıyorlar bu müşterileri. Bu yüzden aynı hatta önceden 16mbit alabilen adam 5 alıyor 7 alıyor...
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    1.Türk telekomu direk aradınmı ttneti ara diyorlar.
    2.Ankastreden sonrasına suç buluyorlar genellikle ne hikmetse altyapıları arıza yapmaz onlara göre.
    3.Alakası yok eski port filan yıllardır d-smart int kullanıyorum birkere bile düşük hız aldımı görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shamshiel -- 3 Kasım 2014; 11:55:52 >
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    1. Türk Telekom'u aramayacaksınız. Web sitelerinden ya da bizzat gidip müdürlüklerinden arıza kaydı bırakacaksınız.
    2. Evet genelde öyle yapıyorlar. Bu yüzden öncelikle bize ait olan kısımda sorun var mı yok mu görebilmek için Telekom'dan birinin gelip tesisata bakması gerekiyor, bizim kablolarımız sorunsuz ise zaten kendi problemlerini kendileri gideriyorlar, gidermeye çalışıyorlar.
    3. Sizde problem olmaması diğerlerinde de olmayacağı anlamına gelmez. Port sıkıntısı olduğuna dair birçok konu var. Bu bilinen, örnekleri olan, yaşanmış bir şey. Siz düşük hız almadınız diye Dsmart kullanan hiç kimse almayacak diye bir şey yok.
  • Bu ve benzer sorunlar yaşayan arkadaşlara önerimhttps://tuketici.btk.gov.tr/index.php üye olarak sorunlarını bildirmeleri, sistem gayet sağlıklı çalışıyor, anında müdahale ediliyor ve BTK üzerinden yapılan şikayetler daha çok önemseniyor.
  • Turknet bağlatıp memnun olan kimse yok mu yav??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    Turknet bağlatıp memnun olan kimse yok mu yav??

    %5 lik dilim memnundur belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    Turknet bağlatıp memnun olan kimse yok mu yav??

    Bağlatana kadar biraz bekledim; ama bağlantı sağlandıktan sonra -çok şükür- herhangi bir şikayetim yok. İlk gün telefon hizmetinde bir sorun oldu. Arayıp kayıt oluşturdum, aynı gün içinde Türk Telekom tarafından sorun giderildi. Sonraki gün de Turknet arayıp sorunun giderilip giderilmediğini sordu. Hız olarak da yaklaşık 12Mb alıyorum. Santrale uzağım, o nedenle değerlerin normal olduğu yorumu yapıldı forumda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    Turknet bağlatıp memnun olan kimse yok mu yav??

    Bağlatana kadar biraz bekledim; ama bağlantı sağlandıktan sonra -çok şükür- herhangi bir şikayetim yok. İlk gün telefon hizmetinde bir sorun oldu. Arayıp kayıt oluşturdum, aynı gün içinde Türk Telekom tarafından sorun giderildi. Sonraki gün de Turknet arayıp sorunun giderilip giderilmediğini sordu. Hız olarak da yaklaşık 12Mb alıyorum. Santrale uzağım, o nedenle değerlerin normal olduğu yorumu yapıldı forumda.

    Modemi falan siz mi bağladınız hocam. Kabloları vs. Türk telekom dan mı geliyorlar yoksa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mu5tafa kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom gelip kabloyu çekiyor, telefonu bağlıyor ve gidiyor. Modemi ben bağladım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    Turknet bağlatıp memnun olan kimse yok mu yav??

    Bağlatana kadar biraz bekledim; ama bağlantı sağlandıktan sonra -çok şükür- herhangi bir şikayetim yok. İlk gün telefon hizmetinde bir sorun oldu. Arayıp kayıt oluşturdum, aynı gün içinde Türk Telekom tarafından sorun giderildi. Sonraki gün de Turknet arayıp sorunun giderilip giderilmediğini sordu. Hız olarak da yaklaşık 12Mb alıyorum. Santrale uzağım, o nedenle değerlerin normal olduğu yorumu yapıldı forumda.

    sen daha yenisin hele bir otur soluklan yeğen ;)




  • buckfush B kullanıcısına yanıt
    Nelerle karşılaşacağım misal?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben geçtim gayet memnunum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri

    Nelerle karşılaşacağım misal?

    temennim karşılaşmaman yönünde tabi

    ancak karşılaştığında yardım alacağın müşteri temsilcileri pek işinin ehli değil. Çözüm odaklı olmaktansa her naneyi bina içi tesisata ya da turk telekoma atıyorlar.

    ona göre
  • Türknet iyi hoşta şu bağlanana kadar çile çektiriyor illa.
  • Aynı sorunu ben TTNet ile yaşamıştım. bi kabloya bakıp kutuya sokmak için 25 gün beklettiler.
    Modem değerleri bunlar.umarım doğru şeyi paylaşıyorumdur.


    Bağlantı Durumu Bağlı
    Bağlantı Tipi DSL
    Hat Modu ADSL2+


    Gelen Giden
    ADSL Hızı(Kb/s): 16383 799
    Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 20044 1016
    SNR Sınırı (dB): 9.1 10.7
    Hat Zayıflaması(dB): 9.0 18.9
    Güç (dB): 15.1 12.6
  • İyi sayilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende turknete geçtiğime bin pişmanım akşamları hızım 1mbitlere düşüyor ping uçuyor google yazısını göreceğiz diye 30 sn bekliyoruz. Portları dandik port değiştirme hizmeti vermiyorlar. Her sorunda taşı türk telekoma, evde telefon hattına, modeme atıyorlar hızı 16mbit güya sağlam kalması için 8mbite hemen düşürüyorlar, kendileri üstten çıkmış ak kaşık. 30 ekimde sözleşme imzaladım 12 kasımda yasal ondört gün içinde hiçbir ücret ödemeksizin ve cezai şart olmaksızın cayma hakkımı kullanamamı kabul etmiyorlar çünkü abonelik hizmetim güya başlamış tamamen saçmalık davalık olacağız o kesin ama.
  • Ben bugün tüketici Mahkemesine şikayet yazacağım taahhüt bedeli ödemeden iptalini isteyeceğim 2 MB Maksimum 4 mb den fazla hız vermiyorlar 2 aydan beri kayıt bıraktırıyor ve arıyorum sonuç yok her seferinde sorun sizde diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk dan şikayet kaydını bıraktım. Şuan AKN ye takılmış 2-2.5 mbps maksimum hız geliyor. Ama 2 aydan beri yalan hız kalitesi pingler çıldırmış durumda
  • Aldığım hat kalitesi de bu telefon hizmeti de turknetten hat yeni çekildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcilker -- 13 Kasım 2014; 17:37:09 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.