Şimdi Ara

Turbosuz araba vs Turbolu araba (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
343
Cevap
2
Favori
21.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Hangi 2.0 arabayla kiyasliyorsunuz peki?

    Alıntıları Göster

    Honda accord uygundur mesela.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: escanor_

    Honda accord uygundur mesela.



    Alıntıları Göster
    Accordun şanzımanı çok törpüluyor ama. Gereksiz uzun bir 5 ileri tam otomatik var uzerinde. Manuelinin 0-100ü 9sn o arabanin. Otomatigi 11sn mi ne. Aşırı leş.

    Kiyasladigin 1.0t hamgi arac? B segment bişeyse arada kilo farki da var accord alehine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Küçük hacimleri kurtaran bir sistem turbo. Mantıklı. 1.0’da da olsun, 3.0’da da.
    Yalnız tek sevmediğim nokta, dayanıklılığı. Seveceksin, ilgi göstereceksin ve kusurlu harekette bulunmayacaksın turbona.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keyless

    Herkesin bir popisi var
    En sevdiğim araç brodway

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: | OMG! |

    Küçük hacimleri kurtaran bir sistem turbo. Mantıklı. 1.0’da da olsun, 3.0’da da.
    Yalnız tek sevmediğim nokta, dayanıklılığı. Seveceksin, ilgi göstereceksin ve kusurlu harekette bulunmayacaksın turbona.
    Hocam hep oyle diyorlar da isyerinde dci Cliolar Sümbüller var.

    Inen binen haddi hesabi yok. Birak turboya dikkat etmeyi adam marsa basar basmaz dipgaz yapiyor sanki ralli arabasi gibi kullaniyorlar.

    Km.ler 200 binlerde ve turbolarda sıkıntı yok.

    Ben senede 15 bin km yapsam 15 sene dayanacak normal bi kullaniciya.

    15 sene sonra bozulcak diye almasam mantiksizlik olur.

    4 tane turbolu aracim oldu sahsima ait. 3u dizel 1i benzinli. Hic bir sorun yasamadim.

    Hatta 1.4 Tdi Ibizayi 197 binde sattigimda turbo enjektor v.s. tum parcalari orijinal tamir bile gormemisti.

    Saat gibi motoru vardi gram yag yakmazdi 3 silindirliydi

    Uzatmayayim oyle narin bozuluverecek bisey degildir turbo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ulan araba olsunda 1.2 1.5 ne farkeder bastimi gider
    1.4 olsun turbosz Passat olsun
    Yolunu bulur o

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Hocam hep oyle diyorlar da isyerinde dci Cliolar Sümbüller var.

    Inen binen haddi hesabi yok. Birak turboya dikkat etmeyi adam marsa basar basmaz dipgaz yapiyor sanki ralli arabasi gibi kullaniyorlar.

    Km.ler 200 binlerde ve turbolarda sıkıntı yok.

    Ben senede 15 bin km yapsam 15 sene dayanacak normal bi kullaniciya.

    15 sene sonra bozulcak diye almasam mantiksizlik olur.

    4 tane turbolu aracim oldu sahsima ait. 3u dizel 1i benzinli. Hic bir sorun yasamadim.

    Hatta 1.4 Tdi Ibizayi 197 binde sattigimda turbo enjektor v.s. tum parcalari orijinal tamir bile gormemisti.

    Saat gibi motoru vardi gram yag yakmazdi 3 silindirliydi

    Uzatmayayim oyle narin bozuluverecek bisey degildir turbo

    Alıntıları Göster

    Aynen öyle hocam hor kullansan da bişey olmuyor turboya hele sabahları ilk çalıştırmada 1 dk falan beklersen aynı şekil yoldan gelince beklersen soğuk motora fazla yüklenmezsen ömürlük oluyor resmen  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 silindir atmosferik, 6 silindir atmosferik, 8 silindir atmosferik ve 1,8 turbo araç kullandım. Küçük motor atmosferik elbette yavaş olacaktır. Ne olmasını bekliyordunuz.

  • Motordoktoru M kullanıcısına yanıt
    Nedir çözüm
  • Merhabalar ben kağnı:


  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    İşin özü benim kendi görüşüm, 125hp 200nm lik bir 1.4 tsi ile düşük devirlerde ayni esneklik, ve konforu vericek atmosferik, en az 2.0L 140hp 200nm olmalidir. Asgarisi bu bence.


    1.6 atmosferikler filan hikaye kalir 1.4tsi ın yaninda.


    Hele yeni cikan 1.5 tsi 150hp icin 2.0 atmosferik te yetmez... En az 2.5l 240nm bir atmosferik gerekir ayni esneklik icin.




    2.0 TSI lar ise zaten ayri bir dunya.. Direkt 3.5lt lerle ayni esneklige sahip dusuk devirlerde.
    Aynen öyle 2.0 TSI 4x4 makineler 0-100 / 4.6 saniye bu performansta bir atmosferik aracın kaç litre motora ihtiyacı olur artık siz düşünün

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Açtığım konu tutmuş. 16.000 gösterim almış  

  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.