[13:54, 05.03.2025] +90 533 158 28 38: Merhaba Hakan bey, turbonet telekom firmasından ulaşıyoruz sizlere [13:55, 05.03.2025] +90 533 158 28 38: adresinizdeki altyapı kapasite hızı hakkında türk telekom firmasıyla görüşme sağlandığında altyapınızda herhangi bir arıza olmadığıdır. Yani altyapınız max. bu değerleri destekliyor [13:55, 05.03.2025] +90 533 158 28 38: Dilerseniz tarifenizi 50 veya 35 mb olarak düzenleyebiliriz. VDSL 75 MBPS İNTERNET Altyapı XDSL Hız 75 Mbps olarak bir süredir hizmet alıyorum.. ve bana 35mbs internet teklif edip arıza kaydı açamayacaklarını söylediler... anlık degerler Modülasyon Tipi VDSL2 Gerçek oran (Yukarı/ Aşağı) 6519/22596 kbps Ulaşılabilecek oran (Yukarı/Aşağı) 6753/35495 kbps Gürültü sınırı (Yukarı/ Aşağı) 8.2/9.2 dB Hat zayıflaması(Yukarı/ Aşağı) 29.6/17.4 dB Çıkış gücü (Yukarı/ Aşağı) 9.2/14.6 dBm Biraz ses yükseltip ısrarlı aramalar sonucunda..arıza kaydı açabiliriz ama arıza ttnetin alt yapısında degil de sizin modeminiz ankastrenizde ise 600 tl servis üçreti yansıtırız a döndü.. ilk arızaya kadar güzel iss haklarını yemeyelim.. adres bilgilerim ile x firmadan altyapı sorguladıgımda 50mbs internet görünüyor.. bakalım onayımdan sonra arıza kaydı açıldı.. ttnet alt yapı ekipleri.. bu havada iş yapılmaz diye antre arızası müşteri kaynaklı yazıp arızayımı kapacaklar :)) Dün 50mbs üzeri hız alıyorsun bugün 22mbs ve arıza mı ne arızası senin alt yapın bunu destekliyor diye savunmaya geçiyorlar.. |
Turbonet arıza kaydı açma sorunu 600tl talepleri..




-
-
Altyapıda çıkan değer teorik; kullanıcı sayısı arttıkça ya da sizin bina içi kutudan gelen kabloda, ekte, prizde veya modemde sorun oluştuysa hız daha düşük olabilir.
Snr sınırda ve hat zayıflamanız fazla. Arıza kaydı açmadan önce, kontrol etmeniz de fayda var.
-
ev müştakil direkten havadan modem doğrudan geliyor box tan direge mesefe30metre civarı... ve urası yazlık bölge ve en az kullanıcı sayına sahip oldugu aylar..
Gürültü sınırı (Yukarı/ Aşağı) 8.2/9.5 dB 9.5 en saglıklı stabil degeri.. bir sebepte altyapı tarafında hız profili ile oynanmış düşürülmüş görünüyor..
ben ortalama 2 yıldır 50mbs üzeri hızı saglıklı alıyordum..
Ulaşılabilecek oran (Yukarı/Aşağı) 6753/35495 kbps bu deger kablo ek düzeltmekle degişmez ki tanımlı profil degiltirlmiş...
16\50mbs degeri olaması lazım..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan.Can -- 5 Mart 2025; 20:9:59 > -
Hız 50 iken; snr ve hat zayıflama değerlerinizde aynımıydı? Aynı ise sizin dediğinizde olabilir.
-
10.5 i hatıra oalrak ss almışım 9.5d ortalama stabil degeri.. tam 1 ay öncesii benim odak noktam gürültü sınırı idi aklımda tuttuğum rakam... ama evet hat zayıflaması kısmında büyük bir deger var....
arıza işikar ama sorun ev için degil direkte kutuda olması gerek.. ev de sadece balon klips ile kısa telefon kablosu jack bağlı...
-
168a galiba modem. Elinizde muadil adaptör varsa deneyin; bir de kablo ucu jak ve eki yenileyin. Bende de aynı modem vardı; bir kere adaptör bir kere jak kaynaklı problem olmuştu. Değişince düzeldi. Amaç size yüklenmek değil; sorun çözülebilirse 600 TL boşuna vermeyin. Öyle ya da böyle faturaya yazacaklar.
-
Bu tür firmalar cok küçük kar marjlarıyla çalıştığı için size bir servis göndermeleri sanırım 2 senelik karlarına denk geliyor. O sebeple geçirmişler o 600 tlyi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
estf. hocam sizin iyi niyetiniz ortada boncuk bakındım jack i yenilemek için..
yıllar içinde öyle bunaldıkki.. arıza kayıtları yaşananlar....
pek ihtimal vermesem de iç aksamı elden geçireyim..
ayın 9 una kadar arıza giderilmezse vodafone a geçme niyetim var.. arıza çözümünde daha güçlüler..
-
telekom personeli ankastre port kontrol edecek sorun onlarda degilse onların o kontrolü için istiyorlar o parayı...
vodafone gibi eve gelip ev içi modem vs kontrolleri yapmıyorlar.. zaten o teknisyenlerin rapoları... modem degişti jack v s degişti raporundan sonra ttnet alt yapısı sorunu zoraki düzeltiyor..
-
Çözemiyorlarsa; çözene geçmekte mantıklı.
-
Durum şuna benziyor gibi.
Sorununuzun çözümü için teknik servis hizmeti vereceğiz; ev içi tesisatı yani evi içten kontrol edeceğiz.
Peki hocam bu içten gelen kontrol ne kadar götürür; takribi yahni.
600 TL yahni; 600.
Bak bak; hareketlere cevaplara bak, 600 TL imiş.
Büyük sessizlik ! ( Kişke 500 deseydim)
Kapat destek kaydımı; ben kendi kendime destek kaydı açarım. 600 TL'yi kendime veririm; yazık vallahi.
-
Hocam süper özet olmuş aglanacak halimize gülüyoruz..
modeme reset attım fabrika ayarları sonra baglantı bilgilerimi girdim..
jack degiştirdim... yine tık yok :)) emsal adaptörde yok farklı sıfır bir jack daha deneyeceğim..
-
Öyle de bize böyle de bize; ağlıyacağımıza gülelim bahri. Sorununuzun kısa sürede çözümünü temenni ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 5 Mart 2025; 22:14:34 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X