Şimdi Ara

Turbolu yada Yüksek Hp Atmosferik Araçlar için Lpg tavsiyesi... (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
2
Favori
24.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bana da lpg konusunda neden prins değilde brc seçtiniz diye bir soru yönelmiş hemen yanıtlayayım,benim aracım 2005 model olduğu için zaten subabları magnezyum alaşım değil ve çelik,haliyle yağlama sistemine ihtiyacı yok,brc ile aralarında yağlama sistemi olmadığı zaman fiyat farkı yok aynı fiyata geliyor düz sistemleri ancak işe giderken sabahları benim geldiğim yol kısa olduğu için (8 km kadar) prinsin benzinden lpg ye geçme süresi uzun,brcde kışın -1 derecede dahi 1.5 km sonra gaza geçiyor,prinste ise araştırmalarım sonucu bu geçiş 50 dereceydi, ayrıca prinsin sistemi hazır olarak gelip kuruluyor,manuel çok fazla kurcalayamıyorsunuz,brc de ise böyle birşey yok,buji konusuna gelince benim araştırmalarımın sonucu aracın orjinal ateşleme sisteminin kullanılması gerekiyordu,bobin arızası veren çoğu araçta elektrik mekanızması bobinden çekilmiş oluyordu ki fazla yük binmesinden dolayı çabuk arıza veriyordu,bu yazdıklarımın çoğunu yine burada ustalarla ve bu işin hocalarıyla yaptığım görüşmelerde edindiğim bilgilerdir,bir kısmıda google amcam saolsun :) boş geçmiyor,buji konusunda ben şuan neredeyse 6000 km yol yaptım araçta ilk günden bugüne kadar ne bir tekleme yaptı nede ayar konusunda bir sıkıntı çıkardı,bu vesile ile buradan sayın Faruk Sevgili hocama tekrar teşekkür ediyorum elleri dert görmesin temiz işçilik,temiz sistem kurdu,ince ayarlarını çok güzel yaptı,ilk takıldığında bana sormuştu gidişinden memnunmusun diye,en son denememde 4.viteste 200 km redline a dahi gelmeden 6200 devirlerde bu hızı çok rahat gördü aracım ve 5. ile 6. vitese takabileceğim müsait yol yoktu deneyemedim,redline ada çok rahat çıkıyorum soluksuz :) ş.dışına çıktığımda deneyeceğim bakalım son kaça çıkabileceğiz sorunsuz :) bujilerim ise aracımın kendi orjinal bujileri,kablolarıda öyle,belki sef_welder arkadaşımızın aracındaki sistem farklı olduğu için sorun yaşamıştır prins anlamında demiyorum aracın kendi orjinal elektriksel kontrol ünitesi sıkıntı çıkarmış olabilir ama çok şükür ben böyle birşey yaşamadım yani uzun lafın kısası sistem ne olursa olsun birinci öncelik ustada arkadaşlar,2.sırada sistem geliyor,tabiki ne olursa olsun derken sistem var onlarca yıl sorunsuz kullanırsınız,sistemcik var ki bir numaralı ustada yapsa kullanılan malzemeleri dandik olduğu için 3 ayda bir kapısını aşındırırsınız sanayinin,ucuz yapana sormak lazım neden ucuz yapıyorsun diye değilmi,en basit örneği daha bugün çin malı bir tane şarj aletinin içini açtım kablo kısmında sorun vardı,sonrada ucu problemli olan nokianın orjinal şarj aletinin kablosunu kesip ekleme yapayım dedim bir baktım nokianın kablosunun içi bildiğiniz bakır kalın bir kablo,diğeri ise siyahımsı renkli kıl gibi birşey,olay bu,paraya göre ürün var,kaliteden şaşmayın ve merdiven altı ustalarda bu işi yaptırmayın,can taşıyorsunuz,hem kendi hem aileniz hemde başkasının canını riske atmayın,saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaptanx -- 24 Nisan 2013; 15:18:52 >




  • Şuan hala sıkıntısız kullanıyorum,hatta bilinçli olarak 4750 devirden sonra benzin desteğini açtırdım,motor içi sıcaklığı azaltması ve performansı tam kullandırması için gazlayacağım zaman daha etkili oluyor,performansı hiç etkilemiyor diyemiyorum çünkü benzin daha akıcı yolalıyor ve daha çabuk hızlanıyor,ayrıca gaza bas çek anlarında oluşan hafif vuruntu benzinde olmuyor ama sonuçta lpg candır Türkiye şartlarında...
  • hocam işte bu küçük farklar nedeniyle prins diyorum...keşke prins olsaydı:) 180 bg 6 silindir araçta kullanmıştım...varlığını unutmuştum prinsin...gerçekten sorun çıkarmamıştı.performans ne de vuruntu hiçbirşey olmamıştı...yani brc iyidir belki ama prins bi başka sanki..
  • aslında küçük vuruntunun tam sebebi lpg olmayabilir,uzun süre lpg ile kullandığım için aracı benzindede ilk kullanımda hafif bi sıkıntı oluyordu ama geçen gün sadece benzinde kullandım çeyrek depo kadar ve hem benzindeki hemde lpgdeki o çok hafif bas çek arası titreşim kayboldu,birde yaz kış arası lpg içine koydukları katkı farklılığından dolayı yaz girişi ve kış girişi zamanı 2 kez ayar yaptırmak lazımmış faruk sevgili hocamız söylemişti bu durumu,sanırım araç benzine göre ayar yapmaya çalışıp motor ısınınca lpg ye geçmesine sebeb yapamadığından dolayı bu ufak durum ortaya çıkıyor,bakım zamanına az kaldı bi ayar çektiririm artık yine...
  • Aracım astra 1.4 turbo 140 hp otomatik ve fırsatını bulduğum Zaman agresif kullanıyorum zaten güçlü motor alıp sakin kullanmak garip geliyor bana :) hangi lpg kitini önerirsiniz prins vsi-2 ye araştırmalarım sonucu bir sempatim var brcde para söz konusuysa seçilebilecek 2. Planda bir kit gibi geliyor tavsiyelerinizi bekliyorum ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota Corolla 2014 Model 1.6 132 hp CVT Otomatik…:https://www.youtube.com/watch?v=c3Ad-c6pNHs&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.