Şimdi Ara

Turbo+Chip Tuning ile toplam kaç bg elde ederim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
15.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar araç honda civic 1.6 vtec 110 hp..

    0-100 9 saniyede görüorum standart haliyle maksimum hız olarakta 200 ü geçmedim daha..

    iyi bir turboyla kaç beygir güç elde ederim ve bana ne kadara patlar..


    AEM beyin ile sanırsam 25 30 beygir alıcağımı söylediler ve fiyat olarakta 1.000 $ dediler sizce ne kadar doğru ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Turbo+Chip Tuning ile Toplam Kaç Beygir Elde Edersin?

    Turbo+Chip Tuning, motor gücünü ve performansını önemli ölçüde artırabilen bir modifikasyondur. Bu işlem, turbo şarj cihazının verimliliğini artırarak ve motor yönetim sistemindeki ayarları optimize ederek gerçekleştirilir.

    Bir Turbo+Chip Tuning işlemiyle elde edilen toplam beygir gücü artışı, aracın modeline, motor hacmine ve mevcut güç çıkışına bağlı olarak değişir. Genel olarak, aşağıdaki beygir gücü artışları beklenebilir:

    • Küçük turboşarjlı motorlar: 20-40 bg
    • Büyük turboşarjlı motorlar: 50-100 bg
    • Hibrit turboşarjlı motorlar: 30-60 bg

    Turbo+Chip Tuning işleminin yanı sıra, aracın egzoz sistemi ve hava filtresi gibi diğer bileşenlerinin de yükseltilmesi, daha fazla beygir gücü artışı sağlayabilir.

    Turbo Kaç Beygir Artırır?

    Yukarıda belirtilen rakamlar, Turbo+Chip Tuning işleminin tipik beygir gücü artışlarını temsil etmektedir. Bununla birlikte, aşağıdaki faktörler de gerçek sonuçları etkileyebilir:

    • Motorun temel gücü
    • Turbonun boyutu ve türü
    • Chip ayarlarının optimize edilmesi
    • Diğer modifiye bileşenler

    Önemli Hususlar:

    Turbo+Chip Tuning işleminin bir dizi avantajı olsa da, aşağıdaki hususları göz önünde bulundurmak önemlidir:

    • Motorun ömrü üzerinde potansiyel etkiler
    • Artan yakıt tüketimi
    • Garanti geçersizliği

    Herhangi bir modifikasyon işlemine başlamadan önce, potansiyel riskleri ve faydaları dikkatlice değerlendirmen ve güvenilir bir otomobil tamircisine danışman tavsiye edilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1000 dolar iyiymiş..hemen yaptır..

    datron gömlek ve wiseco pistonla GT30 turbo, motorundan 400 hp çıkartılabilir..

    bu iş sana 15 bin ytl ye malolacaktır..
  • Fenerbahçe'de su topu oynayan bi arkadaşım vardı vtec II turbo 210hp idi. Yapılan işlemleri tam olarak bilmiyorum ama. yaklaşık maliyeti 3bin ytl idi.Aşağıda başka bir vtec 2 turbo videosu var yaklaşık 200hp diyorlar ama Typer ile yürüyor

    http://tinypic.com/player.php?v=5lctb7&s=3

    http://tinypic.com/player.php?v=xmv793&s=3




  • quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE

    Fenerbahçe'de su topu oynayan bi arkadaşım vardı vtec II turbo 210hp idi. Yapılan işlemleri tam olarak bilmiyorum ama. yaklaşık maliyeti 3bin ytl idi.Aşağıda başka bir vtec 2 turbo videosu var yaklaşık 200hp diyorlar ama Typer ile yürüyor

    http://tinypic.com/player.php?v=5lctb7&s=3

    http://tinypic.com/player.php?v=xmv793&s=3



    Dediğin araç Gri olan Vtec II mi ? Hatta dışta modifiye adına sadece Jant vardı sanırım ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokhan43


    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE

    Fenerbahçe'de su topu oynayan bi arkadaşım vardı vtec II turbo 210hp idi. Yapılan işlemleri tam olarak bilmiyorum ama. yaklaşık maliyeti 3bin ytl idi.Aşağıda başka bir vtec 2 turbo videosu var yaklaşık 200hp diyorlar ama Typer ile yürüyor

    http://tinypic.com/player.php?v=5lctb7&s=3

    http://tinypic.com/player.php?v=xmv793&s=3



    Dediğin araç Gri olan Vtec II mi ? Hatta dışta modifiye adına sadece Jant vardı sanırım ?


    Evet Gökhan'cım araç Ankara'da Es'e geliyordur bazen




  • quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gokhan43


    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE

    Fenerbahçe'de su topu oynayan bi arkadaşım vardı vtec II turbo 210hp idi. Yapılan işlemleri tam olarak bilmiyorum ama. yaklaşık maliyeti 3bin ytl idi.Aşağıda başka bir vtec 2 turbo videosu var yaklaşık 200hp diyorlar ama Typer ile yürüyor

    http://tinypic.com/player.php?v=5lctb7&s=3

    http://tinypic.com/player.php?v=xmv793&s=3



    Dediğin araç Gri olan Vtec II mi ? Hatta dışta modifiye adına sadece Jant vardı sanırım ?



    Evet Gökhan'cım araç Ankara'da Es'e geliyordur bazen

    Bilmiyorum buraya geliyor mu fakat geçen FB TV'de gördüm de ondan sordum




  • yurt dışında hazır kitler mevcut bütçene ve istediğin güce göre seçersin.kargosu sana ait olmak üzere yollarlar.google biraz arama yapsan bulursun.montajı da kolaydır bilen bir usta rahatlıkla takacaktır.bu işlemlerden sonra fren sistemi ve süspansiyonlar değişmeli.ayrıca şanzıman kaldırmayabilir.yeni bir şanzıman baskı-balata ve debriyaj seti masrafın artar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.3 Multijet Chip Tuning
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokhan43


    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gokhan43


    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE

    Fenerbahçe'de su topu oynayan bi arkadaşım vardı vtec II turbo 210hp idi. Yapılan işlemleri tam olarak bilmiyorum ama. yaklaşık maliyeti 3bin ytl idi.Aşağıda başka bir vtec 2 turbo videosu var yaklaşık 200hp diyorlar ama Typer ile yürüyor

    http://tinypic.com/player.php?v=5lctb7&s=3

    http://tinypic.com/player.php?v=xmv793&s=3



    Dediğin araç Gri olan Vtec II mi ? Hatta dışta modifiye adına sadece Jant vardı sanırım ?



    Evet Gökhan'cım araç Ankara'da Es'e geliyordur bazen

    Bilmiyorum buraya geliyor mu fakat geçen FB TV'de gördüm de ondan sordum


    Evet evet bahsettiğim araç o Görkem'in aracı. Ama videolardaki araç Ankara'da Es'e gelir bazen o da




  • güç herşey değildir!
  • motor hacmi herşeydir!!!
  • sonunu düşünen kahraman olamaz
  • Kontrolsüz güç,güç değildir.
  • İki Kişinin Bildiği Sır Değildir Bu konu nereye doğru gidiyo ya böyle




  • dostum turbo dediğin parçanın standart bi gücü yok 1000 euro dan başlar 9000 euroya kadar yolu var bunlar bloklar ına sıkıştırma oranlarına göre değişir buna bağlı olarak motora kazandırdığı hp de değişir.sen + kaç hp istediğini ve bütçeni bi gözden geçir.
    www.uzmanturbo.com
  • burda haftada 4-5 civic e turbo takıyoruz..buyur gel karşılıklı konuşalım..daha sağlıklı karar verirsin..hazır takılmış araçlarımız var kullanıp nasıl bir performansa sahip olacağını görebilirsin..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: guru68

    motor hacmi herşeydir!!!



    katılmıyorum 1.3 motorla 260 hp güç üretiyor mazda RX-8 (orjinal fabrika çıkışlı) sadece wankel motor değil bir çok örneği var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streetwolf -- 7 Ekim 2008; 1:00:24 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: streetwolf

    quote:

    Orjinalden alıntı: guru68

    motor hacmi herşeydir!!!



    katılmıyorum 1.3 motorla 260 hp güç üretiyor mazda RX-8 (orjinal fabrika çıkışlı) sadece wankel motor değil bir çok örneği var.



    WV TSI 1.4 170 Hp vriyor misal hadi RX-8 ßiraz daha spor bi araba ama TSI motor yeni nesil WV Lerde qeneLde kuLLanıLıyor misal GoLf 5..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CriSstiaNo -- 9 Ekim 2008; 2:03:18 >
  • Atmosferik olarak cok guzel motora sahip bir aracin var, benim onerim turbo gibi bir uygulamaya hic girmemen. Oncelikle motorun devir cevirmeye yonelik bir motor oldugu icin, surus karakteri tamamen degisecektir. Bunun disinda atmosferikten turboya gecis sancilidir ve her zaman bir ayaginin sanayide olmasi gerekir. Aracinda yapmak istedigin sey, koklu bir degisimdir ve bu tarz bir degisim inan uzun vadede sana bircok problem olarak geri donecektir. Mod sirketleri her ne kadar "sorun cikmaz" deselerde, her zaman problemlerin olacaktir. Sonucta modifiye isinde yapilan, arge'si zayif daha cok deneme yanilma yolu ile yapilan sistemlerdir. Bir problem olunca tamiri mumkun oldugu icin, insanlar modifiye yapmaktan cekinmezler. Ancak her zaman aklinda olsun, aracin artik fabrikasyon saglamligindan cok uzaklarda olacaktir. Turbo ile artan ciddi gucler, diger tum parcalarinida stresse sokacagi icin, sadece motor konusunda degil, aktarma ve yuruyen konusunda da zamanla problem cikmasi cok olasidir. Bunlarin farkinda olarak boyle bir uygulamayi yaptirip yaptirmak istemedigine iyice karar ver derim ben, sonrada ah keske demeden once iki kere dusun her zaman.

    Benim onerim, boyle bir modifikasyondansa daha hizli bir arac alman olacaktir. Her zaman fabrikasyon bir arac, sonradan modlanmis bir aractan daha sorunsuz ve daha az kirilgandir, aksi tartisma konusu bile degildir. Secim senin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLawMan -- 18 Ekim 2008; 2:44:27 >




  • Gerçekten güzel konuşmuşsunuz.Tebrik ederim.Bende aynı düşünceler içindeyim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KubiPala

    İki Kişinin Bildiği Sır Değildir Bu konu nereye doğru gidiyo ya böyle

    yada ak akçe kara gün için seninki benden kara




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.