Şimdi Ara

Tüm bildiklerinizi unutun !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
2
Favori
2.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ncap ncap diye boşuna yırtınıp duruyoruz, adamlar aşmış, en gerçekci çarpışma testleri bunlardır artık bence,

    Ncap %60 örtüşmeli çarpıştırıyor, ve ne yazıkki bu kısmi çarpıştırma gerçek sağlamlık hakkında bir fikir vermiyor artık bana, esp miş diz hava yastığıymış,

    bunlarda tabiki önemli lakin aracın üretildiği materyalin dayanıklılığı bunlardan da daha önemli artık benim için,

    yemişim plastiği kabin sağlamlığını, dışı dayanıklı olmadıktan sonra zaten o tehlike gelip kabine ulaşıyor ve kabine dalıyor,

    %20 örtüşmeli 97km hızla önden çarpıştırılmalı testlerle sizi başbaşa bırakıyorum, o dandik motoruna rağmen cruze gözümde bi numara daha yükseldi ...




    fiesta da baya sağlam


    mercedes yine konuşturmuş sağlamlığını


    bu çarpışmalara da girseler de, ncap ten aldıkları yıldızlarla çıktıkları göklerden dandirik 5 yıldızlıları bir bir kaydırsak göklerden ...

    bunlar sadece bi kaç örnek, youtube da small overlap, 20% overlap, narrow overlap diye aratırsanız diğerlerini de izlersiniz ...







  • Ncap 60 km olayını biraz yukselmeli ama bunlarda fazla olmuş arabalar uçuyor havada, 65 yerine 75 olabilir mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sakin ol sampiyon, gel otur bir soluklan hele

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    Ncap 60 km olayını biraz yukselmeli ama bunlarda fazla olmuş arabalar uçuyor havada, 65 yerine 75 olabilir mesela.

    Nesi fazla ? Gayet normal. Hiz sinirinin 90 oldugunu dusunursek tam da test hizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Sakin ol sampiyon, gel otur bir soluklan hele

    +1

    ayrıca cruze bildiğin akordiyon olmuş. gözünde neden yükseldi anlam veremedim mercedes C serisi de o testten düşük not almıştır.
  • Hoşgeldin. Domatesi keşfetmiş gibi sevinmişsin. Biz bildiklerimizi unutmayalım da sen aramıza katıldığın için hoşgeldin.
  • 64 km/s kafalarına göre belirlenmiş bir hız olduğunu düşünmüyorum keza kazaların bir çoğu çok daha düşük hızlarda oluyor neden mi çok basit kaza rotasında ise kişi genel olarak fren yapma eğilimindedir. daha yüksek bir süratte giderken frenleme ile belirli hızlara düşerek çarpışmalar gerçekleşiyor. 100-120 km/s ile yapılan kazalar oldukça azdır. gerçekten perte çıkan araçların hasarlarına bakıldığında büyük bir çoğunluğunun kağıt gibi dümdüz olmadığıda görülmektedir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bunlar hep Amerikanın oyunları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısıtlı bilgi ve fizik bilmeden açılan bir konu daha...

    + bildiklerini bence şimdi unutmalısın, çünkü yanlış biliyorsun. Euro-Ncap nerede %60 örtüşmeli çarpışma yapıyor, %40 olmasın o.

    Ayrıca 97 kmh değil, 56 mph (90 kmh) ile yapıldı ilk iki videodaki testler, 7 derece de açı var ki bu da çarpışma sürecinde %20'den daha fazla bir örtüşme olacağının göstergesidir.
  • Mercedes sağlamlığını konuşturmuş demişsin de, son videoda mercedes sınıfta kaldı daha önce konuşuldu forumda o test. Sürücünün başı hava yastığını ıskalıyor. O testte en sağlam S60 çıkmıştı. Passat CC ninde kapısı düşmüştü. BMW, Toyota ve Accord da ortalama bir yerlerde kaldı. Sonuç olarak tüm markalar döküldü.
  • N-cap te sabit deforme olmayan beton bloklar kullanılır.

    Bu testte tekerlekli bir beton kullanılmış.

    N-cap ile aynı koşullar uygulanırsa verdiğiniz test yöntemiyle araçlar daha az hasar alır.
    N-cap ile kıyaslamak doğru değil.

    Yüzde 20 ile 40 arasında çok fazla bir fark yoktur. Zira iki koşulda da büyün yük nerdeyse tek tarafa biner.
  • testler aracın sabit cisme çarptırılması suretiyle yapılıyor. Ancak gerçek hayatta çok farklı şekilde kaza türleri mevcut biliyorsunuz. hareketli iki aracın örneğin her ikisi de 100 km/h hızda kafa kafaya çarpması halinde her iki araç için kazanın etkisinin ikiye katlanması demek. Yanılıyorsam düzeltin. Bu gibi durumlarda bu testler pek bir anlam ifade etmeyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu hakkında tam bilgi sahibi olmadan '' Tüm bildiklerinizi unutun '' diye başlık açmak çok iddaalı olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    Ncap 60 km olayını biraz yukselmeli ama bunlarda fazla olmuş arabalar uçuyor havada, 65 yerine 75 olabilir mesela.

    Nesi fazla ? Gayet normal. Hiz sinirinin 90 oldugunu dusunursek tam da test hizi.

    atladığın nokta çarptırdıkları duvar deforme olmuyor yani buda çarpışmanın etkisini büyük oranda artırıyor.
  • euro ncap bir işe yaramadığı doğruda bunlarda çok doğru değil mercedes c class ve audı a4 sınıfta kalmıştı eu bölgesi araçlarından geçenler bmw ve volvo olmusta hatta vw cc nin kapısının koptuğu kaydedilmişti gibi şeyle konuşuldu. bmw volvo iyi iş çıkardı.ııhs testlerini izle ve google'a ııhs yaz cıkan siteden durumları gör.
    NOT:Daha önceden verildiaraştır sonra konu aç ve bildiklerini unut
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro_g

    Ncap ncap diye boşuna yırtınıp duruyoruz, adamlar aşmış, en gerçekci çarpışma testleri bunlardır artık bence,

    Ncap %60 örtüşmeli çarpıştırıyor, ve ne yazıkki bu kısmi çarpıştırma gerçek sağlamlık hakkında bir fikir vermiyor artık bana, esp miş diz hava yastığıymış,

    bunlarda tabiki önemli lakin aracın üretildiği materyalin dayanıklılığı bunlardan da daha önemli artık benim için,

    yemişim plastiği kabin sağlamlığını, dışı dayanıklı olmadıktan sonra zaten o tehlike gelip kabine ulaşıyor ve kabine dalıyor,

    %20 örtüşmeli 97km hızla önden çarpıştırılmalı testlerle sizi başbaşa bırakıyorum, o dandik motoruna rağmen cruze gözümde bi numara daha yükseldi ...




    fiesta da baya sağlam


    mercedes yine konuşturmuş sağlamlığını


    bu çarpışmalara da girseler de, ncap ten aldıkları yıldızlarla çıktıkları göklerden dandirik 5 yıldızlıları bir bir kaydırsak göklerden ...

    bunlar sadece bi kaç örnek, youtube da small overlap, 20% overlap, narrow overlap diye aratırsanız diğerlerini de izlersiniz ...
    mercedes yine konuşturmuş sağlamlığını

    mercedes ııhs testlerinde kaldı geçemedi aynı zamanda a4 de




  • Cruze resmen çin arabaları gibi ezilmiş.
    Güvenlik diyince akla iki marka gelir Volvo ve Mercedes gerisi fasa fiso
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient

    Cruze resmen çin arabaları gibi ezilmiş.
    Güvenlik diyince akla iki marka gelir Volvo ve Mercedes gerisi fasa fiso



    pardonda mercedes nasıl oluyor ben onu anlamıyorum sınıfta kalıyor araç airbag açmıyor siz hala mercedes diyorsunuz bilmeden yazmayın milleti yanıltmayın!
    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    404
    http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15

    P ile gösterilenler sınıfta kalanlar




  • ARTIK DUR DEMENİN ZAMANI GELDİ
    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    404
    http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15

    SONUCU P OLANLAR TESTTE BAŞARISIZ SAYILAN ARAÇLAR BUYRUN:
    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    404
    http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falatas

    quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient

    Cruze resmen çin arabaları gibi ezilmiş.
    Güvenlik diyince akla iki marka gelir Volvo ve Mercedes gerisi fasa fiso



    pardonda mercedes nasıl oluyor ben onu anlamıyorum sınıfta kalıyor araç airbag açmıyor siz hala mercedes diyorsunuz bilmeden yazmayın milleti yanıltmayın!
    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    404
    http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15

    P ile gösterilenler sınıfta kalanlar

    Kraldan çok kralcı olmaya gerek yok bende 2012 bmw sahibiyim, ama mercedesin güvenliği tartışılmaz doğruya doğru. 1 milyon araçdan 1 tanesinin airbagi açılmadı diye genellemenin dibine vurmak gereksiz.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.