Şimdi Ara

TULPAR T5 V1.1 MONSTER® TULPAR T5 V1.1 15.6' noteebookum açılmıyor(çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık olarak 2 saat önce elime geçen TULPAR T5 V1.1MONSTER® TULPAR T5 V1.1 15.6" noteebook um açmaya çalıştım.Makinaya enerji geliyor makina içindeki led ışıklar yanıyor fakat ekrana görüntü gelmiyor.Müşteri Hizmetlerini aradığımda ise telefona cevap veren olmadı.Bu konu hakkında araştırma yapmaya çalıştım fakat yaptığım araştırmalarda sonuç vermedi.(Eski konularda FN + B+POWER gibi.)Farklı bir çözüm yolu olarak boost pilinde sorun olabileceğini ve gördüğüm konudada çözümünün olduğunu gördüm fakat daha makinayı alalı 2 saat oldu ve açıkcası dokunmak istemedim.Ayrıca hem bataryayla açmayı denedim hemde bataryasız hiçbir türlü sorun alamadım.Bu MONSTER dan aldığım 2. notebook um ve ilk defa bu kadar büyük bir sorun yaşıyorum monsterla ilgili.Ayrıca durumu farkeder farketmez direk müşteri hizmetlerini aradım fakat mesai saatleri geçtiği için telefonuma cevap veren olmadı.Şimdi laptopumu şarja koydum belki şarjla alakalı birşeymidir diye beklemedeyim.Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardımlarınızı bekliyorum.

    NOT : Herhangi bir MONSTER yetkilisi görürse bu konuyu (zaten kendilerine gerekli mesajları atmış bulunmaktayım.) lütfen hemen tarafıma iletişim yapılmasını rica ediyorum.

    Şimdiden herkese teşekkür ederim.

    Ayrıca sunuda belirtmek isterim ki eğer sorunu tam olarak anlamayanlar veya görüntü isteyenler içinde istedikleri taktirde durumuda atabilirim teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanxea -- 15 Mayıs 2014; 17:34:38 >







  • buyuk ihtimal ekran baglanti kablosunda sıkıntı vardir yarin arayin monsteri degistirsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfa54

    buyuk ihtimal ekran baglanti kablosunda sıkıntı vardir yarin arayin monsteri degistirsinler

    onu zaten kesinlikle yapıcam ama yapabileceğim birşey varsa yapmak istiyorum açıkcası kafama takıldı çünkü.Bu ürünler defalarca test edilmiş ve öyle gönderilmiş ürünler olduğundan dolayı acaba ne oldu bilgisayarıma kuşkusu var içimde
  • hocam aynı üründen bende aldım , sorun yok .. zaten laptop ile alakalı detay bir video çektim .. http://forum.donanimhaber.com/m_91750408/tm.htm

    Şimdi şöyle birşey diyeceğim . Laptop'u önce evinde varsa harici bir monitöre bağla bak baklım görüntü geliyormu .. nfa54 arkadaşıma katılmıyorum , ekran kablosunu bağlama olayı çok ama çok düşük bir ihtimal ... , çünki sistem birleştirilip , işletim sistemi kurulup test ediliyor öyle teslimat ... daha sonra işletim sistemi olmayan bir hdd takılıp veriliyor veya satın almaya ekledi isen 8.1 kurulu , her neyse ,
    Laptop'un arka kapağını açabilirsin diğer firmalar gibi garanti dışı bırakmıyorlar. lakin hiç eline tornavida alıp birşeyler yapmadıysan yapma ... kapağı açtığında batarya takılı olmasın elektirik fişi takılı olmasın ... Ram'leri çıkartıp sil .. sadece 1 tanesini tak yerine ve bak bakalım çalışıyormu .. çalışmaz ise diğer rami tak ilk taktığını çıkart. bence muhtemelen çalışıcaktır... çalışır ise tekrardan kapatıp diğer rami tak .. çalışmaya devam ederse amennna , etmez ise fabrikasyon üretim ram hatasına maruz kalmış olursun ...

    Ramler 'de sorun var ise makina çalışıyor gibi yapıp ekrana birşey gelmez ... yinede tüm bunlara rağmen çalışmıyor ise , kadıköydeki merkez ofislerine git ,, sana rahatlama çayı , kahvesi ikram ederler , muhtemel çay veya kahven bitmeden sorun çözülür.. basit bir donanım hatasından dolayı markayı suçlayıp cihazdan soğuma gerçketen mükemmel cihaz.. ürünün her türlü arkasında duruyor firma... Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CryTurkiye-44peace44

    hocam aynı üründen bende aldım , sorun yok .. zaten laptop ile alakalı detay bir video çektim .. http://forum.donanimhaber.com/m_91750408/tm.htm

    Şimdi şöyle birşey diyeceğim . Laptop'u önce evinde varsa harici bir monitöre bağla bak baklım görüntü geliyormu .. nfa54 arkadaşıma katılmıyorum , ekran kablosunu bağlama olayı çok ama çok düşük bir ihtimal ... , çünki sistem birleştirilip , işletim sistemi kurulup test ediliyor öyle teslimat ... daha sonra işletim sistemi olmayan bir hdd takılıp veriliyor veya satın almaya ekledi isen 8.1 kurulu , her neyse ,
    Laptop'un arka kapağını açabilirsin diğer firmalar gibi garanti dışı bırakmıyorlar. lakin hiç eline tornavida alıp birşeyler yapmadıysan yapma ... kapağı açtığında batarya takılı olmasın elektirik fişi takılı olmasın ... Ram'leri çıkartıp sil .. sadece 1 tanesini tak yerine ve bak bakalım çalışıyormu .. çalışmaz ise diğer rami tak ilk taktığını çıkart. bence muhtemelen çalışıcaktır... çalışır ise tekrardan kapatıp diğer rami tak .. çalışmaya devam ederse amennna , etmez ise fabrikasyon üretim ram hatasına maruz kalmış olursun ...

    Ramler 'de sorun var ise makina çalışıyor gibi yapıp ekrana birşey gelmez ... yinede tüm bunlara rağmen çalışmıyor ise , kadıköydeki merkez ofislerine git ,, sana rahatlama çayı , kahvesi ikram ederler , muhtemel çay veya kahven bitmeden sorun çözülür.. basit bir donanım hatasından dolayı markayı suçlayıp cihazdan soğuma gerçketen mükemmel cihaz.. ürünün her türlü arkasında duruyor firma... Saygılar...

    ürününün incelemesini okudum kardeşim merak etme.ilk olarak takıldığım konu ise markayı kötüleme lafındı.Farkında isen markayla ilgili bir sorunum olsa zaten 2. laptopumu almazdım ben ve gerekli açıklamamı yaptım zaten.Monsterdan ilk pc mi alana kadar büyük çile çektim oda sadece bekleme süreci.Diğer türlü hiçbir teknik sorunla karşılaşmadım ve hatta üstüne üstün herkese tavsiye ediyorum monsterı.Hee şunu belirtmek isterim evet açmadım daha önce hiç laptopun arkadasını ama tornavidayla aram gayet iyidir :) demek istediğim de aslında aynı şeyleri konuşuyoruz.Bende diyorum ki bu kadar testten sonra böyle olması çok zor bi ihtimal zaten bende hep en kötüsünü düşünüyorum ya.Markayla aram iyi olmasa güvenmesem hizmetlerine zaten 4 milyarımı vermezdim ikince defa ;) dediğim gibi biraz bekliyecem sonrasında tv ye hdmi kablosu ile bağlamaya çalışacağım eğer olmazsa zaten yarın sabah büyük ihtimal sorunum çözülücektir teknik servis tarafından.Ayrıca bir diğer konuda benim kadıköydeki mağazaya gitme gibi bir durumum yok çünkü izmirde ikametkah etmekteyim o yüzden en kötü yollayın derler ise pc yi hemen yarın kargoya verip geri yollayacağım.Tabikide bu sorunun bir çok nedeni olabilir.Kargoda gelirken olabilir.Teslimat yapılırken olabilir ama ürünü ben almadım zaten evdeki ebebeynim almış ben geldiğimde gördüm pc yi.O yüzden kargo hakkında yorum yapamıcam ama zannetmiyorum kargodan kaynaklı birşey olduğunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanxea

    quote:

    Orijinalden alıntı: CryTurkiye-44peace44

    hocam aynı üründen bende aldım , sorun yok .. zaten laptop ile alakalı detay bir video çektim .. http://forum.donanimhaber.com/m_91750408/tm.htm

    Şimdi şöyle birşey diyeceğim . Laptop'u önce evinde varsa harici bir monitöre bağla bak baklım görüntü geliyormu .. nfa54 arkadaşıma katılmıyorum , ekran kablosunu bağlama olayı çok ama çok düşük bir ihtimal ... , çünki sistem birleştirilip , işletim sistemi kurulup test ediliyor öyle teslimat ... daha sonra işletim sistemi olmayan bir hdd takılıp veriliyor veya satın almaya ekledi isen 8.1 kurulu , her neyse ,
    Laptop'un arka kapağını açabilirsin diğer firmalar gibi garanti dışı bırakmıyorlar. lakin hiç eline tornavida alıp birşeyler yapmadıysan yapma ... kapağı açtığında batarya takılı olmasın elektirik fişi takılı olmasın ... Ram'leri çıkartıp sil .. sadece 1 tanesini tak yerine ve bak bakalım çalışıyormu .. çalışmaz ise diğer rami tak ilk taktığını çıkart. bence muhtemelen çalışıcaktır... çalışır ise tekrardan kapatıp diğer rami tak .. çalışmaya devam ederse amennna , etmez ise fabrikasyon üretim ram hatasına maruz kalmış olursun ...

    Ramler 'de sorun var ise makina çalışıyor gibi yapıp ekrana birşey gelmez ... yinede tüm bunlara rağmen çalışmıyor ise , kadıköydeki merkez ofislerine git ,, sana rahatlama çayı , kahvesi ikram ederler , muhtemel çay veya kahven bitmeden sorun çözülür.. basit bir donanım hatasından dolayı markayı suçlayıp cihazdan soğuma gerçketen mükemmel cihaz.. ürünün her türlü arkasında duruyor firma... Saygılar...

    ürününün incelemesini okudum kardeşim merak etme.ilk olarak takıldığım konu ise markayı kötüleme lafındı.Farkında isen markayla ilgili bir sorunum olsa zaten 2. laptopumu almazdım ben ve gerekli açıklamamı yaptım zaten.Monsterdan ilk pc mi alana kadar büyük çile çektim oda sadece bekleme süreci.Diğer türlü hiçbir teknik sorunla karşılaşmadım ve hatta üstüne üstün herkese tavsiye ediyorum monsterı.Hee şunu belirtmek isterim evet açmadım daha önce hiç laptopun arkadasını ama tornavidayla aram gayet iyidir :) demek istediğim de aslında aynı şeyleri konuşuyoruz.Bende diyorum ki bu kadar testten sonra böyle olması çok zor bi ihtimal zaten bende hep en kötüsünü düşünüyorum ya.Markayla aram iyi olmasa güvenmesem hizmetlerine zaten 4 milyarımı vermezdim ikince defa ;) dediğim gibi biraz bekliyecem sonrasında tv ye hdmi kablosu ile bağlamaya çalışacağım eğer olmazsa zaten yarın sabah büyük ihtimal sorunum çözülücektir teknik servis tarafından.Ayrıca bir diğer konuda benim kadıköydeki mağazaya gitme gibi bir durumum yok çünkü izmirde ikametkah etmekteyim o yüzden en kötü yollayın derler ise pc yi hemen yarın kargoya verip geri yollayacağım.Tabikide bu sorunun bir çok nedeni olabilir.Kargoda gelirken olabilir.Teslimat yapılırken olabilir ama ürünü ben almadım zaten evdeki ebebeynim almış ben geldiğimde gördüm pc yi.O yüzden kargo hakkında yorum yapamıcam ama zannetmiyorum kargodan kaynaklı birşey olduğunu

    Marka ile alakalı Maksatını aşan bir ifade yapmak istemedim kusra bakma , amacım yanlış kanıya varmanı istememek idi. Arkadaşın birisi bir konuda saçma bir sorun yüzünden iade ediyorum felan yazmıştı , şimdi dedimki adam (bende o tutarı verdiğimden ) 4 bin tl verdi sorunlu ürün .. şahsen hiç bilmediğim marka olsa derdimki , al işte adam gibi mal çıkmadı hemen insanın aklına kötü ürün olduğu kannaati gelirdi . izmirde olman üzücü 2 gün ürünün git gel kargo zamanı , tahminin ürün firmaya ulaştığı anda sorunun çözülür.

    Ama yapabiliyorsan çok basit şu ram olayını dene ... ramlerden biri sorunlu ise diğerinide bloke eder çalışmasına izin vermez.. en azından 1 adet yollarsın makinan çalışır 2 gün sonra diğer ram geldiğinde onuda takıp devam edersin , (tabiki sorun ram ise )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CryTurkiye-44peace44

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanxea

    quote:

    Orijinalden alıntı: CryTurkiye-44peace44

    hocam aynı üründen bende aldım , sorun yok .. zaten laptop ile alakalı detay bir video çektim .. http://forum.donanimhaber.com/m_91750408/tm.htm

    Şimdi şöyle birşey diyeceğim . Laptop'u önce evinde varsa harici bir monitöre bağla bak baklım görüntü geliyormu .. nfa54 arkadaşıma katılmıyorum , ekran kablosunu bağlama olayı çok ama çok düşük bir ihtimal ... , çünki sistem birleştirilip , işletim sistemi kurulup test ediliyor öyle teslimat ... daha sonra işletim sistemi olmayan bir hdd takılıp veriliyor veya satın almaya ekledi isen 8.1 kurulu , her neyse ,
    Laptop'un arka kapağını açabilirsin diğer firmalar gibi garanti dışı bırakmıyorlar. lakin hiç eline tornavida alıp birşeyler yapmadıysan yapma ... kapağı açtığında batarya takılı olmasın elektirik fişi takılı olmasın ... Ram'leri çıkartıp sil .. sadece 1 tanesini tak yerine ve bak bakalım çalışıyormu .. çalışmaz ise diğer rami tak ilk taktığını çıkart. bence muhtemelen çalışıcaktır... çalışır ise tekrardan kapatıp diğer rami tak .. çalışmaya devam ederse amennna , etmez ise fabrikasyon üretim ram hatasına maruz kalmış olursun ...

    Ramler 'de sorun var ise makina çalışıyor gibi yapıp ekrana birşey gelmez ... yinede tüm bunlara rağmen çalışmıyor ise , kadıköydeki merkez ofislerine git ,, sana rahatlama çayı , kahvesi ikram ederler , muhtemel çay veya kahven bitmeden sorun çözülür.. basit bir donanım hatasından dolayı markayı suçlayıp cihazdan soğuma gerçketen mükemmel cihaz.. ürünün her türlü arkasında duruyor firma... Saygılar...

    ürününün incelemesini okudum kardeşim merak etme.ilk olarak takıldığım konu ise markayı kötüleme lafındı.Farkında isen markayla ilgili bir sorunum olsa zaten 2. laptopumu almazdım ben ve gerekli açıklamamı yaptım zaten.Monsterdan ilk pc mi alana kadar büyük çile çektim oda sadece bekleme süreci.Diğer türlü hiçbir teknik sorunla karşılaşmadım ve hatta üstüne üstün herkese tavsiye ediyorum monsterı.Hee şunu belirtmek isterim evet açmadım daha önce hiç laptopun arkadasını ama tornavidayla aram gayet iyidir :) demek istediğim de aslında aynı şeyleri konuşuyoruz.Bende diyorum ki bu kadar testten sonra böyle olması çok zor bi ihtimal zaten bende hep en kötüsünü düşünüyorum ya.Markayla aram iyi olmasa güvenmesem hizmetlerine zaten 4 milyarımı vermezdim ikince defa ;) dediğim gibi biraz bekliyecem sonrasında tv ye hdmi kablosu ile bağlamaya çalışacağım eğer olmazsa zaten yarın sabah büyük ihtimal sorunum çözülücektir teknik servis tarafından.Ayrıca bir diğer konuda benim kadıköydeki mağazaya gitme gibi bir durumum yok çünkü izmirde ikametkah etmekteyim o yüzden en kötü yollayın derler ise pc yi hemen yarın kargoya verip geri yollayacağım.Tabikide bu sorunun bir çok nedeni olabilir.Kargoda gelirken olabilir.Teslimat yapılırken olabilir ama ürünü ben almadım zaten evdeki ebebeynim almış ben geldiğimde gördüm pc yi.O yüzden kargo hakkında yorum yapamıcam ama zannetmiyorum kargodan kaynaklı birşey olduğunu

    Marka ile alakalı Maksatını aşan bir ifade yapmak istemedim kusra bakma , amacım yanlış kanıya varmanı istememek idi. Arkadaşın birisi bir konuda saçma bir sorun yüzünden iade ediyorum felan yazmıştı , şimdi dedimki adam (bende o tutarı verdiğimden ) 4 bin tl verdi sorunlu ürün .. şahsen hiç bilmediğim marka olsa derdimki , al işte adam gibi mal çıkmadı hemen insanın aklına kötü ürün olduğu kannaati gelirdi . izmirde olman üzücü 2 gün ürünün git gel kargo zamanı , tahminin ürün firmaya ulaştığı anda sorunun çözülür.

    Ama yapabiliyorsan çok basit şu ram olayını dene ... ramlerden biri sorunlu ise diğerinide bloke eder çalışmasına izin vermez.. en azından 1 adet yollarsın makinan çalışır 2 gün sonra diğer ram geldiğinde onuda takıp devam edersin , (tabiki sorun ram ise )

    daha demin pc yi tekrar açmayı denedim ve yine aynı sorunları yaşadım malesef.HDMI ı denedim oda olmadı(görüntü gitmedi tvye) ve galiba tek çözüm olarak yarını beklemek.Dediğim gibi kasayı hiç açmadım daha önce o yüzden uğraşmak istemiyorum ve açıkcasıda ters birşey yapmakta istemiyorum




  • gökhan , o zaman en mantıklısı firmaya yarın açman , ürünüde kargo vermen ... valla kullanamamanı üzüldüm doğrusu . bu arada upgrade yaptınmı , yoksa direk hiçbir ekleme yapmadanmı aldın ürünü ...
  • direk aldım ekleme yapmadım
  • gokhanxea G kullanıcısına yanıt
    dun aldiginiz makineyi bugun kurcalamaya gerek yok sabirli olmakta fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nfa54 N kullanıcısına yanıt
    Daha demin fatih bey ile gorustum.bilgisayariniz yaninizdami dedi hayir dedim.ve o zaman soyle bir islem yapalim dedi eger yaninizda olsaydi ram slotlarini kontrol etmenizi soyliyecektim fakat madem degil bugun siz cihazinizi bize yollayin bende bu konuyu baris beye iletiyorum oda size bugun yeni cihazinizi yolluyacak dedi ve yine monster notebook kalitesini musteri memnuniyetini konusturdu daha soruna bakmadan sadece maduriyetimden dolayi defalarca ozur diledi ve yeni canavarimi yolluyorlar.Beni bir kez daha yaniltmadin MONSTER NOTEBOOK hersey icin cok tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanxea

    Daha demin fatih bey ile gorustum.bilgisayariniz yaninizdami dedi hayir dedim.ve o zaman soyle bir islem yapalim dedi eger yaninizda olsaydi ram slotlarini kontrol etmenizi soyliyecektim fakat madem degil bugun siz cihazinizi bize yollayin bende bu konuyu baris beye iletiyorum oda size bugun yeni cihazinizi yolluyacak dedi ve yine monster notebook kalitesini musteri memnuniyetini konusturdu daha soruna bakmadan sadece maduriyetimden dolayi defalarca ozur diledi ve yeni canavarimi yolluyorlar.Beni bir kez daha yaniltmadin MONSTER NOTEBOOK hersey icin cok tesekkur ederim

    Gökennnn :) ne dedim dün ram'leri dene ...
  • Biliyorum kardesim ama durumumu izah ettim sana ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu Monster firması harbiden harika ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu Monster firması harbiden harika ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.