Şimdi Ara

Tüketici portalı başvurusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sony telefon aldığımdan beri bir arızası var, 5 kere servise verdim 1 kere yeni telefon verdiler, sonra anakart değişti, ekran değişti vs. Şu anda da konuşmalarda ses yankı yapıyor.

    Nisan ayında e-devlet tüketici portalından hakem heyetine para iadesi için başvuru yaptım. 5 ay geçti hala şikayet durumu "başvuru tamamlandı" şeklinde, değişmiyor. Ek bir şey mi yapmak gerekli tecrübesi olan arkadaşlar var mı?

    Tüketici portalı başvurusu







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.