Şimdi Ara

Tüketici hakları klima

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen haftalarda klimamızda yıldırım çarpmasından ötürü olduğunu düşündüğümüz arıza meydana gelmişti ve klima hiç soğutmuyordu. Yetkili olduğunu düşündüğümüz bir servis gelip kart arızası var deyip mevcut kartı yenisi ile değiştireceklerini söyleyip ertesi gün getirip kartı taktılar.Fakat o günden beridir klimanın performansı çok çok kötü. Kart değişimi yapan servisi aradığımızda çeşitli bahanelerle ekip göndermediler. Bizde geçen gün bir arkadaşımızın bilgilendirmesi ile daikinın 444 lü numarasını aradık. Gelen ekip bu klima üzerindeki kartın yeni olmadığını, eski kartın bakımı yapılıp takıldığını söyledi. Bu durumda hukuki bir hakkımız var mı? Nasıl bir yol izlemeliyiz? Gerçek yetkili servisin kartı değiştirmesine izin verir isek mevcut durumu ispat edebilir miyiz?



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.