Nokia C3-01 telefon var elimde, 7 ayda garantisi bulunmakta. Dokunmatiği bozuk, daha önce de aynı sorundan muzdaripti gitmişti değişim yapmışlardı. Fakat şimdi ekranda çizikler olduğu için garanti dışı bırakıldı(çok küçük çizikler belli bile olmuyor) Ve de telefonun içini açtıkları için tuşları tam oturtamamışlar # ve 0 tuşu dışarıda kalmış.
Garantiye telefonu almıyorlar para istiyorlar. Bu yüzden tüketici hakem heyetlerine başvuracağım. Aynı sorundan muzdaripim ve abuk subuk bir şey yüzünden garantiye alınmıyor telefon.
Tüketici haklarına nereden başvurabilirim? (ilçe müdürlüğü, kaymakam vs?)
Telefon benim üstüme kayıtlı değil fakat başvuru isteklerinde Kimlik fotokopisi isteniyor, kendi kimlik fotokopisini mi vereyim yoksa telefonun üzerine olduğu kişinin fotokopisini mi vereyim fark eder mi?
Teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: Aferna*
Nokia C3-01 telefon var elimde, 7 ayda garantisi bulunmakta. Dokunmatiği bozuk, daha önce de aynı sorundan muzdaripti gitmişti değişim yapmışlardı. Fakat şimdi ekranda çizikler olduğu için garanti dışı bırakıldı(çok küçük çizikler belli bile olmuyor) Ve de telefonun içini açtıkları için tuşları tam oturtamamışlar # ve 0 tuşu dışarıda kalmış.
Garantiye telefonu almıyorlar para istiyorlar. Bu yüzden tüketici hakem heyetlerine başvuracağım. Aynı sorundan muzdaripim ve abuk subuk bir şey yüzünden garantiye alınmıyor telefon.
Tüketici haklarına nereden başvurabilirim? (ilçe müdürlüğü, kaymakam vs?)
Telefon benim üstüme kayıtlı değil fakat başvuru isteklerinde Kimlik fotokopisi isteniyor, kendi kimlik fotokopisini mi vereyim yoksa telefonun üzerine olduğu kişinin fotokopisini mi vereyim fark eder mi?
Teşekkürler.
Hocam kaymakamliga basvuracaksiniz. Ama en iyi bilgiyi alo tüketici hattini arayarak ogrenebilirsin