Şimdi Ara

TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ ''PARA İADESİ'' KARARI VERDİ, ŞİMDİ NE YAPMALIYIM? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
3
Favori
78.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de Lenovo K6 Note marka telefon almıştım ve arızalı çıktı. Benimki de THH de şu an. Ama mahkeme süreci devam ederken telefonu düşürdüm ve sağ üst kısmında çizikler oluştu. Karar lehime çıksa dahi bu durum iadeye engel olur mu acaba?
  • HHK dan banada bedel iadesi çıktı ama telefonun kutusu yok. firma (teknosa ) sıkıntı çıkarır mı acaba , başına gelen var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ürünü yolladık en son adımda karşı taraf ben para iade etmiyorum cihazda sorun var diye olay çıkarabilir mi çıkarırsa ne yapmamız lazım. telefonu yediemin gibi biseye veremiyor muyuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiiliyol kullanıcısına yanıt
    Hakem Heyeti kararı para iadesi ciktiysa saticinin parayı vermeme gibi bir imkani yok. İcra ile de alabilirsin parani. Yeterki sana para iadesi karari ciksin. Hakem Heyetine basvurmadan para iadesi alman pek mümkün değil, sifir değişim ürünü gönderirler en fazla. Oda bin bir türlü dümen yaparlar.. Telefonda çizik vardır garanti dışı sayarlar vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar telefonu 3 defa servise verdim. 2.kez servisten geldiğinde ekran içinde darbe görünüyordu.. Ve hoparlörde sorun devam ediyordu. En son gelişinde telefonun ekranı ve speakeri değişmişti. Yine ekran arkasında küçük bir darbe görünüyordu. Ve telefonda tv izlerken birden hoparlör sesi çok yükseldi. Patlayacak gibi oldu telefonu formatladım.. . Telefonun sesi 1-2 kademe düştü. Allah var telefon çalışma olarak normal ama dediğim gibi ses azda olsa azaldı. Ve ekran arkasında küçük bir darbe var.. . . Bende sinir oldum. Tüketici hakem heyetine başvurdum. Ücret iadesi istedim. Haklı çıkarmıyım sizce..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen yine iyisin @lincoln27 kardeş
    Komşumuz 2018 Mart ayında 800 TL ye Hepsiburadadan Lenovo K6 almıştı..
    En ufak çiziği olmayan telefonu Ekran donması nedeni ile MNG kargo ile servise göndermişler .Başka sorunu hiç bir yok. Gözümüzle gördük .

    1215 TL tamir parası çıkartmış üçkağıtçı servis tabi kabul etmemişler .
    Bu gün geldi. Açıyorlar bide ne görsünler ekranı kırıp geri göndermişler .

    Lenovoya kesinlikle bulaşmayın .

    1215 TL servis ücretini merak edenler için :
    teknik servis web adresi : onlineteknikservisprogrami.com
    Telefon numarası : 0 850 811 88 77

     TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ ''PARA İADESİ'' KARARI VERDİ, ŞİMDİ NE YAPMALIYIM?

    Hele hele telefon ekranını kırıp geri gönderen bu servise hiç bulaşmayın .
    Bu lenovo telefon ve servisleri dünyanın en adi telefonu .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hatior -- 22 Aralık 2018; 7:2:21 >




  • Olacak olmalı ya.. Bu mahkeme sürecinde iki gün önce telefon pantolon cebimdeyken düştüm. Ekrandaki sorun iyice belirdi. Ve muhtemelen tüketici hakem heyeti kararı aleyhimde olacak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11 Kasım günü n11 alışveriş sitesinden bir ürün almak istedim. ücreti 46 liraydı. o gün kampanya günleri olduğu için sayfa çok yavaştı. neyse ürünü sepete ekleyip ücret ödeme kısmından bankamın sayfasına yönlendirildim ve ödemesini gerçekleştirdim. dekont mevcut. sonrasında banka sayfamdan tekrar n11 sayfasına yönlenirken, sayfalarının o gün aşırı yavaşlığından dolayı sayfa çöktü. sayfayı yeniledim. sonrasın da sepete geri döndü. sanki ücretini ödememişim gibi sipariş gerçekleşmedi. tabi bu 46 lira hesabımdan çekildi. neyse dekontunu n11 e defalarca gönderdim. bana önce 3 gün içinde paranız iade olacak dendi sonra 7-10 gün sürer dendi. sonrasında beni 22 kasım da aradılar paranız iade oldu hesabınızı kontrol edin dediler.ÇETİN isminde ki bir çalışanları. ve inanın bana 22 kasımda bana iade oldu demelerinden beri şuan tarih 28 Aralık halen param iade olmadı. her aramamda ilgili birim dönüş yapacak deyip oyalıyorlar. bankam diyor ki iade olsa 3 günde sistemde gözükür. iade olmamış. n11 size dekont göndersin, referans numarası versin dedi banka. bunu n11 e ilettim. önce bana sizi arayıp referans numarası vereceğiz iade ile ilgili dediler. ama veremiyorlar referans yada dekont. paramı iade ettiklerine dair bir kanıt gösteremiyorlar. açıkcası paramı iade falan etmediler. neredeyse 2 ay geçti halen utanmadan 7-10 gün içinde iade olur diyorlar. şaka gibi resmen. 46 liramın üzerine yattılar. ben internet üzerinden önce cimere başvurdum. cimer bana yasal yollara başvurmam gerektiğini söyledi. 6 aralıkta tüketici hakem heyetine internetten başvurdum henüz sonuçlanmadı ama resmi olarak hakem heyetine bizzat başvuracağım. ödeme dekontum ve bana 2 ay önce paranız iade oldu şeklindeki mesajlarını da delil olarak sunarak. çok terbiyesiz bir firmaymış n11 gerçekten. 200 dakikadan fazla telefon görüşmesi yaptım bunların yüzünde 30-40 lira telefon faturam da fazla geldi. ilgi alakaları sıfır. ha tabi sorunsuz alışveriş yaparsınız n11 den ama bir sorun yaşarsanız vay halinize kardeşler.




  • 3 ay neticesinde karar çıktı 1699 tl iade bedeli istedim.1439 tl karar çıktı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Bizim de bir cihazımız var. Dekta servis para iadesi kararı verdi. İlgili firma 20 gündür ödeme yapmadığı gibi ödemeye de yanaşmıyor. Firmayla uğraşmak istemiyorum kendileri uğraşsın. Delta servis para iadesi raporu ve garanti belgesiyle icra takibi başlatmam yeterli midir?
  • Türkcell T80 cihazına tüketici hakem heyetinfen para iadesi çıktı 10 gün oldu türkcell verdiğim hesaba parayı yatırmadı daha ne kadar bekliycem şubeye soruyorum bilmiyorum diyor türkcell arıyorum müşteri temsilcisine baglanamıyorum.

    Adamlar bildiğin paramı gasp ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ContEmpor4ry -- 22 Ekim 2019; 2:57:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR MERHABALAR
    büyük harflerle başladım çünkü dikkatinizi çekmem gerek.
    2 tane iade kararı almış ve icra yoluyla yerine getirilmiş davam vardı. THH'den gelen kararı 15 iş günü içinde yerine getirmediklerinde THH nin bulunduğu il içerisindeki Adliye'den İcra'ya vermeniz GEREKİYOR çünkü THH kararını ipleyen çok az firma var. (teknoSA gibi) ve İcra davası İLAMLI olarak açılmalı, fazla bir meblağı yok ve bu ücret genellikle Vakıfbank'tan ödeniyor. Sorunuz olursa buradan sorun, elimden geldiğince yardımcı olurum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74

    ARKADAŞLAR MERHABALAR
    büyük harflerle başladım çünkü dikkatinizi çekmem gerek.
    2 tane iade kararı almış ve icra yoluyla yerine getirilmiş davam vardı. THH'den gelen kararı 15 iş günü içinde yerine getirmediklerinde THH nin bulunduğu il içerisindeki Adliye'den İcra'ya vermeniz GEREKİYOR çünkü THH kararını ipleyen çok az firma var. (teknoSA gibi) ve İcra davası İLAMLI olarak açılmalı, fazla bir meblağı yok ve bu ücret genellikle Vakıfbank'tan ödeniyor. Sorunuz olursa buradan sorun, elimden geldiğince yardımcı olurum
    Tebligat tarihinden itibaren 15 günmü, yoksa karşı tarafın itiraz hakkı olduğu tebligattan sonraki 15 günü takip eden 15 günmü hocam. Bende cayma kapsamında iade kabul etmeyen hb ye karşı thh kararı lehime çıktı. Ürünü kullandım ama bu birşey değiştirir mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flypow3r

    Tebligat tarihinden itibaren 15 günmü, yoksa karşı tarafın itiraz hakkı olduğu tebligattan sonraki 15 günü takip eden 15 günmü hocam. Bende cayma kapsamında iade kabul etmeyen hb ye karşı thh kararı lehime çıktı. Ürünü kullandım ama bu birşey değiştirir mi acaba?

    Alıntıları Göster
    hocam karşı tarafa tebligatın ulaşımından sonraki 15 gün. itiraz süresi bittiğinde icra 'ya verebilirsiniz. ürünü kullanmış ya da o anlarda düşük fonksiyonla kullanıyor olmanız da gayet normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar
    Hepsiburada'dan aldığım cep telefonum garanti süresi içerisinde sürekli pır pır eden ve kararan ekranı arızalandı. İthalatçı garantili olduğu için Hepsiburada tamir için kendilerine gönderilmesini istedi. 28 Kasım 2019 tarihinde Hepsiburada.com'a ulaşan cihazım 17.01.2020 tarihi itibariyle tamir edilmeden hiçbir soruna rastlanmadı diyerek yaklaşık 2 ay sonunda elime ulaştı. Normalde yasal olarak garanti kapsamında tamir süresi 20 iş günü denmektedir. Bende bu kapsamda yasal olarak cihazımın para iadesini talep ettim. Ancak ne arayan var ne soran. Telefon ile müşteri hizmetlerini arıyorum haklısınız deniyor ancak çözüm üreten yok. Maalesef arkadaşlar Hepsiburada gibi bir şirket işi yokuşa sürmek ve yasaları uygulamamak adına her şeyi yapıyor.

    Ayrıca aşağıda anlatacağım olay başıma geldi:

    Hepsiburada başvurumu geçersiz kılmak için biz "06/12/2019 tarihinde size PTT Kargo ile 2708540402794 takip numarası ile cihazı size gönderdik ve adresinizde bulunmadığınız için teslim edilemedi" diye bana bilgi verdiler, Ancak gönderi takip numarası ile PTT kargonun internet sitesinden takip ettiğimde bambaşka kişi bambaşka bir adrese gönderildiği bilgisi ile karşılaştım. Bu adres ve kişi bilgileri bana ait değildi. Yani benimle hiçbir alakası yok. Burada bir aldatmaca var ve iade yapmamak için uydurma bilgilerle yasalardan kaçınılmaya çalışılıyor. Bunun üzerine Hepsiburada'ya tekrar başvurdum. Tabii ki her zamanki mutat cevapları ile takip ediyoruz anlayışınız için teşekkür ederiz diye cevap yazdılar. Bende mecburen Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Bugün itibariyle yani 31.01.2019 hala sorunum çözülmüş değil.

    Hepinize bilgi vermek adına Hepsiburada ile bir sorununuz olursa benim yaptığım gibi hiç vakit geçirmeden hemen Tüketici Hakem Heyetine başvurun başka türlü sonuç alamazsınız. Ayrıca aman büyük firma bir sıkıntım olursa çözerler falan diye de düşünmeyin. İşte görüyorsunuz halimi yasa falan dinlemiyorlar. Oysaki yasal süreç sonucunda ne olacağını da çok iyi biliyorlar yasalar açık. İşte burada kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alan firmalar ile Hepsiburada arasındaki fark burada ortaya çıkıyor. En beğenmediğiniz alışveriş sitesi bile bundan iyi olabilir.

    Ayrıca tüketici hakem heyetinin vereceği kararı da buradan sizlerle paylaşacağım. Eğer okurlarsa Hepsiburada ekibinin şunu da bilmesini isterim ki tüketici hakem heyet sonucu olumsuz çıksa bile Tüketici Mahkemesi'ne başvuracağım.

    Sonucunu da sizlerle bu platformdan paylaşırım.




  • orkunkaya77 O kullanıcısına yanıt
    Helal olsun, hakkını aramaktan vazgeçme hocam. En baba firma dediğimiz firmalar insanı enayi yerine koyup oyalayıp duruyor ve bir sürü zamanımızı çaldıkları gibi gereksiz yere can sıkıyor. Hakem heyeti kararı 5-6 ay sürebilir ama zaten haklısınız kesin lehinize sonuç çıkar. Mesele şu ki hakkını arayan tüketici sayısı arttıkça bu çakallar çakallık yapmaktan vazgeçmek zorunda kalacak. Çünkü hakem heyeti yada mahkeme kararları sonucu para iadelerinde onlar için daha maliyetli oluyor. Normalde sadece cihazın parasını iade edecekken diğer türlü mahkeme masraflarıyla da uğraşıyorlar. Tabi şuan binde bir başvuru yaptığından insanların hakkını yemek daha karlı geliyor.

    Bu yazıyı okuyup da hakem heyetine gitsem mi diye tereddüt eden arkadaşler, kesinlikle bir dk düşünmeyin. Zaten kaymakamlığa bile gitmek gerekmiyor. Evinizden edevlet üzerinde tüketici hakem heyeti diye arattığınızda başvuru sayfasına rahatlıkla ulaşıyorsunuz.
    Ama konuyla ilgili hem açıklamanızı güzel yapın hem de fatura, kargo fişi servis raporu ne varsa güzelce derleyip sisteme koyun.
    Hakem heyeti geç de olsa lehinize karar verecektir.




  • Desteğiniz için teşekkürler. Arkadaşlar Tüketici hakem heyeti kararı 1 ay kadar önce çıktı ve Hepsiburada ya bildirdim ve ödememek için beni oyalamaya çalıştılar. Ancak en sonunda 1 hafta içinde ödeme yapılmazsa icraya vereceğimi belirttim. Sonrasında bendeki arızalı telefonun geri gönderilmesi için kargo numarası verdiler. Kargonun ellerine ulaşması sonrası habıma para iadesi yapıldı.. Sizlere de tavsiyem hakkınızı arayın.

    Bu arada başka bir belaya bulaştım. İstanbul bilişim. Yeni telefon siparişi verdim. Ama ortada ne telefon nede para var. Para iadesi de yapmıyorlar. Paranın iadesi için tüketici hakem heyetine başvurdum bunun yanında dolandırıcılık içinse Savcılığa suç duyurusunda bulundum. Aman bulaşmayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Bende tüketici hakem heyetine başvurdum iade için. İade kararı çıktıktan sonra icraya vereceğim direk. Benim merak ettiğim ve cevabını bulamadığım soru şu. Benim para iademi aldıktan sonra yasal olarak kaç gün içinde cihazı iade etmem gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74

    hocam karşı tarafa tebligatın ulaşımından sonraki 15 gün. itiraz süresi bittiğinde icra 'ya verebilirsiniz. ürünü kullanmış ya da o anlarda düşük fonksiyonla kullanıyor olmanız da gayet normal

    Alıntıları Göster

    2 tane tuketici hakem heyeti kararim var. Odeme yapilmadi. Mesajlarima cevap verilmedi. İlamci icra acarsam kazandigimda bu masraflari da alabilecek miyim  TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ ''PARA İADESİ'' KARARI VERDİ, ŞİMDİ NE YAPMALIYIM? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boombip

    2 tane tuketici hakem heyeti kararim var. Odeme yapilmadi. Mesajlarima cevap verilmedi. İlamci icra acarsam kazandigimda bu masraflari da alabilecek miyim  



    Alıntıları Göster

    icra dilekçenize bunu da yazarsanız tamamını alabilirsiniz. yazmalısınız da. kaybeden taraf tüm masrafları öder.


    icra'da sadece ödeme değil "iş" te yaptırılabilir, yapılmayan "iş" (tamir vs.) de icraya verilebilir. ücretsiz tamir ya da iade fark etmiyor not olsun bu da  TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ ''PARA İADESİ'' KARARI VERDİ, ŞİMDİ NE YAPMALIYIM? 





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.