Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı.. (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
101.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    arkadasım senin kararın 26.07.2012 de sonuçlanmış bu tarihten itibaren karşı tarafın 15 gün itiraz etme zamanı var zaten o 15 gün süre içindede itirazda bulunmamışlar bu yüzden tüketici hakem heyetinin kararı bağlayıcı duruma geçmiş. istedikleri kadar itirazda bulunsunlar karar senin lehine çıkar sen icraya başvur paranı faiziyle birlikte alırsın.


    Karar 24/09/2012 tarihinde elime ulaştı ancak bu tarihden itibaren başlamıyormu 15 gün itiraz süresi ?
  • Kararın tarihi önemli değil, önemli olan kararın taraflara tebligat tarihidir...
  • Benim söylediğim gibi dimi 24/09/2012 tarihinden sonra 15 gün geçmesi gerek
  • Evet sana resmi tebliğden sonra başlar süre...
  • Benim servisten telefonu almam bi sorun teşkil edermi kararı mahkemeye taşımazlarsa icra yoluyla almam mümkün olurmu bu parayı
  • telefonun serviste kalması lazım.
    ancak bizimkini kargoyla göndermişler
  • Slm arkadaslar..blacberry 9800 tourc marka telefonum aniden tuşları basmayip donmaya basladi..kvk servise götürdüm tamir ettik dediler on gün sonra teslim ettiler..aynı gün yine çalışmadı telefon tekrar verdim servise bu git geller 1,5 ay sürdü..en sonunda aldığım Turkcell servise gidip iade istedim onlarda kvk ya biz gönderelim deyip gönderdiler şimdi cvp geldi kvk dan cihazınızda sıvı teması tesbit edilmiştir garanti disi olmuştur diye..elimde servis formları var daha önceki tamirlerde hiç böyle bisey demediler..iade isteyince sıvı teması oldu..şimdi benim ne yapmam lzm..basına böyle bisey gelen varmı acaba?? Yardımcı olursanız cok sevinirim..sevgiler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok olmuş böyle olaylar. forumda bir sürü THH ye başvurmuşlar
  • TSHH şikayet dilekçesi verirken, servisimi yoksa telefonu aldığımız yere mi şikayet ediyoruz.
    3 kez servise gitti telefon ve hala sorun devam ediyor. ?? Para iadesi istiyorum.
  • garantisi varsa firmayı şikayet et, satıcı ne yapsın. cep telefoncular bugün var yarın yok, yakalayamazsın
    ikinci el felan aldıysan satıcıyı ediyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_g88

    TSHH şikayet dilekçesi verirken, servisimi yoksa telefonu aldığımız yere mi şikayet ediyoruz.
    3 kez servise gitti telefon ve hala sorun devam ediyor. ?? Para iadesi istiyorum.

    3 arıza , 4 olarak değişti bilgin olsun.

    MADDE 8 – Aynı Yönetmeliğin 14 üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    “a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,”


    TSHH matbu dilekçe veriyor, onu dolduruyorsun. Bana satın aldığım mağazayı yazdırtmışlardı. Gerisini onlar hallediyor zaten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • öncelikle teşekkürler.
    o zaman bir kez daha servise vereceğim anlaşılan. o zaman da tamiri olmazsa ki gerektiği şekilde halledeceğim.
    birde aldığım firma tamir olmadığına dair tutanak tuttur hemen paranı vereyim sorun değil dedi. onuda yapmıyor sevis. işi yokuşa sürüyor.
  • Telpa-Başarı garantili bu arada
  • arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.benim sıkıntım şöyle;

    telefonumu garanti kapsamında olan çatlaktan dolayı 3 kez ön kapak değişimine gönderdim.(rapor: parça değiştirilmiştir yazıyor)1 sefer telefon kapak değişiminden geldikten sonra ön tuşlar içeri kaçmıştı onlar için gönderdim.(rapor: parça düzeltirmiştir yazıyor) 1 seferde yine ön kapak değişiminden sonra ses açma kapama tuşları hiç basmıyordu onun için gönderdim(rapor:parça düzeltirmiştir yazıyor.
    şuanda ise sesli görüşmelerde sesim karşıya ya hiç gitmiyor ya da çok kısık ve bozuk olarak gidiyor.hatta şebekendir diye 2 farklı serviste(turkcel,vodafone) ve mekanda denedim sonuç değişmedi. yalnız 2 sefer bu sebeplerden dolayı cihazı servise götürdüm.belirtilen arıza tespit edilememiştir denilip geri gönderdildi cihazım ve sorun hala devam ediyor yine göndericem servise.

    cihazım hala garanti kapsamındadır.alış fiyatım 1299 tl.artık gına geldi paramı geri almak istiyorum.hakem heyetine başvuru yapıp paramı geri alabilmem için yeterli sebepler midir bunlar.değilseler neler nasıl olması gerekir?




  • telefon nokiyamı yoksa. nokia ikikere başımızı yaktı. birincisini paramızla yaptırdık. ikincisi paramız olmadığı için yaptıramadık ve garantisi var, hala servisle uğraşıyoruz. daha da yapmazlarsa thh ye gidecez.
    servise itirazını yap, gerekirse yetkili servisle kontak kur, yapmıyacak gibilerse bulunduğun ilçedeli thh ye başvuruyorsunda, şu günlerde büyük firmalar thh ninde önüne geçmeyi başarmış gibiler, yine de hakkını aramanı tavsiye ederim her zaman için
  • arkadaşlar... en azından başına gelen birisi okurda benim düştüğüm hataya düşmez diye yazıyorum. yukarıda lg p503 telefon aldım donma problemi yaşıyorum diye yazmıştım... nihayet daha bir kaç gün önce tüketici hakem heyeti şikayetimi sonuçlandırdı. bilir kişiye götürmem için yazı göndermişlerdi önce. bilir kişi incelemesini yapmış. rapora binaen bana gelen sonuç şöyle yazıyor. bilir kişi incelemesine göre cihazınızda dışarıdan müdahale, sıvı akması vs. tespit edilememiştir. cihazınızın sorununun üretim aşamasından kaynaklandığı anlaşılmaktadır. ancak tüketici hakları 14. maddenin gerçekleşmediği görülmüştür. bu suretle telefonun garanti süresi içinde yetkili servise gönderilmesine, yada 15 gün içinde tüketici mahkemesine itirazda bulunulmasına karar verilmiştir. --- ben bu metni araştırdım. şöyleymiş. 4. kere yetkili servise cihazın gidişinde anakart değiştirilmişti. anakartın değişiminden sonra 3 kere daha aynı hatadan dolayı servise gönderdim. baktım olmayacak hakem heyetine başvuru yaptım. meğerse anakart değiştirdikten sonra aynı yıl içinde 4 kere daha servise gitmesi gerekiyormuş. yani arkadaşlar bu lg firması kadar malının arkasında durmayan firma daha görmedim. kararı gsm bölümünden fahri isimli arkadaşa okudum bana dediki bakın tüketici mahkemesi de sizi haksız bulmuş... adamlar cihaz bozuk diye yazmışlar, ben bu cihazı kullanamıyorum açılmıyor kapanmıyor donup duruyor diyorum. fahri beyde bu şekilde cevap veriyor... diyeceğim siz siz olun bu durumlarda 4 kere cihazınızı yetkili servise gönderin. ayrıca anakartı 4. de değiştirirlerse 4 kere daha gönderin... herkese selamlar...




  • Merhaba,

    Geçen sene mediamarkt'tan aldığımız telefon üç kez arıza yapınca hakem heyetine başvurmuştum. TSHH kararı geldi. Para iadesine hükmetmiş.
    Sorun şu: ben bu karar kağıdı ile mediamarkt'a mı başvuracağım yoksa başka bir şey mi? lütfen yardımcı olunuz...

    Selamlar...
  • 2 kere kvk ya gönderdik geri geldi yapamadılar. garantisi hala var ne yapayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felixus

    Selam arkadaşlar,

    benimde SE marka telefonla ilgili problemlemim oldu, aşağıda başıma gelenleri ve yaptıklarımı anlatıyorum.

    21.11.2011 tarihinde Gold Bilgisayar Altunizade şubesinden Beyaz Renk SE Neo V model cep telefonu aldım, satın aldıktan sonra telefonun kendini resetlediğini farkettim zaman zaman ve satın aldıktan 15 gün sonra telefonu yetkili servis olan Teleservice e faturası ve garanti belgesi ile birlikte teslim ettim. Teleservice 4. gün telefonu değişime soktuklarını ve tarafıma yeni telefon verileceğini ama yeni telefonun mavi olacağı bilgisini verdi, kabul etmediğimi ve beyaz telefon istediğimi beyaz renk için 3 ay beklediğimi söyledim, aynı şekilde SE müşteri hizmetlerinide arayıp onlarada aynı şeyi söyledim, SE müşteri hizmetleri beyaz telefon için beklemem gerektiğini, stoklara gelmesinin 15-20 gün sürebileceğini bu süreyi bekleyip bekleyemeyeceğimi sordu, bekleyebileceğimi sorun olmadığını ilettim. Ertesi gün tekrar Teleservice den aranıp SE ile görüştüklerini beyaz telefonun stoklara gelmeyeceğini bu yüzdentarafıma mavi telefon verileceğini söylediler, tekrar SE yi aradım, bu sefer onlarda ağız değiştirip beklememin mümkün olmadığını iş akışlarının bu şekilde olduğunu yapılan işlemin yasalara uygun olduğunu mavi telefon alacağımı ilettiler. Bu şekilde telefonu kabul etmeyeceğimi ürünün ayıplı ürün statütüsünde olduğunu ve alalı 30 günü geçmediği için ücret iadesi hakkımın olduğunu söyledim, bu konuda yardımcı olamayacaklarını ve bilgi veremeyeceklerini kendimin gereken yol neyse bulup yapmam gerektiğini ilettiler. Teleservice i aradım onlarda ücret iyadesi yapmadıklarını söyledi, Gold bilgisayar ile görüştüm onlarda ancak "Ürün iadesi uygundur belgesi" alırsam yetkili servisten, ücret iadesi değil alışveriş çeki verebileceklerini söylediler. Tekrar yetkili servis ile görüştüm ve bu belgeyi istedim, onlar böyle bir belgeyi vermediklerini Gold bilgisayarında bunu gayet iyi bildiğini ifade ettiler, SE yi aradım onlarda böyle bir belge vermediklerini ifade ettiler, tüm başvuru yollarım tükenince bugün THH ye giderek başvuruda bulundum.

    Ürünü alalı 30 gün olmamış olmasına rağmen malesef 3 firmada topu sürekli birbirine atıyor ve sorumluluk almıyor, tek yol THH, tüm iyi niyetime ve telefonu kullanmak istememe rağmen hem SE hemde Gold bilgisayar bu konuda çok ilgisiz davrandı, sikayetvar.com da SE ile şikayetlere baktığınıza çok sayıda şikayet görüyorsunuz ama SE nin verdiği tek bir cevap bile yok, buda müşteri hizmetlerinin sadece adı olsun diye kurulmuş olduğunu gösteriyor.

    Şu ana kadar kendime 3 adet yakınlarımada 2 adet SE telefon aldım, kalitesine güvendiğim için tekrar SE aldım ama müşteri hizmetleri ve diğer konularda bu kadar mağdur olacağımı bilseydim inanın yanına bile yaklaşmazdım, bu süreç sonunda 5 senelik müşterilerini kaybetmiş oldular, SE a mail attığımda da verdikleri cevaptan bunun çok umurlarında olmadığını görmüş oldum. Evimdeki Sony Ev Sinema sisteminide ciddi ciddi satmayı düşünmeye başladım.

    Arızalı olan telefon yerine gelen yeni mavi renk NEO V şu anda serviste ama teslim almaya gitmiycem ve THH sürecinin sonucunu bekliycem.

    Arkadaşlar selam,

    biraz uzun zaman oldu son gönderimden bu yana, umarım işin sonucunun burdakilere bir faydası olur.

    alıntıda da anlattığım gibi, uzun süre Gold bilgisayar, Teleservice ve Sony arasında gidip geldim. Sonra Sikayetvar.com a yazdım, THH kararınıda beklemeye başladım, o sırada Gold bilgisayar dan aradılar (Sikayetvar.com daki şikayet üzerine) biz yardımcı olalım diye, dedim olun, değişim kabul edermisiniz dedi, beyaz olabilir veya farklı renk bir üst modeli (Xperia Neo) kabul ederim dedim Sony bir üst modeli Mavi olarak vermeyi kabul etti Gold arayınca, ama en nihayetinde Mavi değil gümüş verdiler :-), bende şikayetimi geri çektim THH den,

    hakkınızı arayın arkadaşlar, yasalar olayı doğru ve iyi bir şekilde anlattığınız sürece Tüketicinin yanında.




  • Merhaba

    Arkadaşlar icra takibi nasıl başlatılacak. herkes icraya gidin demişte bu prosudur nasıl işliyor. ilk adliyeye gidip tenzipmi tenzih mi oradan birşeyler yapılması lazımmış. icraya gidenler lütfen nasıl yaptıgını anlatırsa bizde yardımcı olur.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.