< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam şöyle ki, fatura bedeli 1 TL dahi olsa, hak haktır ve mahkemede hak aranabilir söz konusu 1 TL için. Yani tutarlara takılmayın hocam. Uyap Vatandaş Portal dan hakkınızda açılan davaları görebilirsiniz hocam. |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
şu şekıl
|
|
Herese Selam, Hepsiburadadan telefon aldık. Ertesi gün telefonun fiyatı arttığı için bize göndermediler. tüketici hakemheyetine verdik ve kazandık. Daha sonra hepsiburadadan bildirim geldi ve yasal hakları olan 15 günlük süreç içerisinde itiraz edeceklerini bildirdiler. Bu durumda ne yapmamız gerekiyor? Bilgi verirseniz sevinirim. |
|
_____________________________
|
|
Her yerde bunu yaymanız gerekiyor. THH'den kazandığınız şeyde bile koskoca firma 3-5 kuruşun peşine düştüyse sıkıntı yani. Siz bekleyin itiraz ederse etsin. İtirazdan sonraki süreçte sizin de itiraza cevap vermeniz gerek diye biliyorum ama belki de yoktur. Dilekçelere bakarsınız Uyaptan itiraz ettilerse tekrar konuşuruz |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar. İstikbal yatak ile giriştiğim mücadele kısaca ektedir. Önce sorunu alışveriş yaptığım bayi ile çözmeye çalıştım olmadı. İstikbal müşteri hizmetleri ile çözmeye çalıştım olmadı. sikayetvar sitesi üzerinden şikayette bulundum. İstikbal müşteri hizmetleri sorunu çözeceklerini idda ettiler yine olmadı. Bunun üzerine kısa bir ürün inceleme videosu çektim yine olmadı. Bunun üzerine THH başvuruda bulundum. Ama süreç çok uzun ve yatak atıl durumda bir kenarda duruyor. Savaş bey siz detaylı olarak mailde attım. Eğer uygun beni haklı görürseniz İstikbal markasını ifşa etmenizi talep ediyorum. Aşağıda çektiğim video linki ve şikayetvar linkide yer almaktadır. Saygılarımla, Bu videoda #îstikbal Grand Comfort 5 Zone isimli #yatak incelemesi, alışveriş süreci, ve #istikbalyatak markasının son tüketici nasıl mağdur ettiği anlatılmaktadır.
#istikabal #istikbalyatak #istikbalpişmanlıktır #yatak #grandcomfort5zone https://www.youtube.com/watch?v=jSmw8qmMZ_Iİstikbal 30 Günlük Mutluluk Garantisi Aldatmacası! https://www.sikayetvar.com/istikbal/istikbal-30-gunluk-mutluluk-garantisi-aldatmacasi |
|
_____________________________
|
|
Aynı durum bende de oldu. Dava açtılar, cevap verdik bekliyoruz. Bilirkişi de benim lehime rapor yazmış, şimdi ona da itiraz etmişler. Yıldırma politikası izliyor koskoca HB. Ben sonuna kadar mücadele etmeye çalışacağım. |
|
_____________________________
|
|
@SAVIAR hocam merhaba, Bir çok yere konu açtım ama doğru konu burası sanırım :) Pazarama'dan dün aldığım normal satış fiyatı 20 k olan dyson v12 için 12k ödeyerek sipariş verdim. Bugün tedarik edilemediği için iptal edildi. Aradığımda üç iş gününde iptal hakkımız var dediler. Yapabileceğim bir şey var mı? şimdiden teşekkürler. ![]() |
|
_____________________________
|
|
Selamlar, elbette var. Yine bir firma tarafından "yaratılmış", uydurmasyon, atmasyon bir yasa söz konusu. Zira satılan bir ürünün temini için belli bir süre aşımı kesinlikle söz konusu değildir (eğer sizinle özel bir yazılı sözleşme yapmıyorsa, ki yapıldığı durum dahi şaibelidir, karşılıklı güven ve iyi niyet esastır). Firmalar tarafından size satışı yapılmış her ürün, kayıtsız ve şartsız size teslim edilmek, teslim edilemiyorsa da sizle uzlaşarak ve sizin onayınızla (yazılı veya sözlü), bir çözüm üretmek "ZORUNDADIR". Tüketici hakem heyetine ilgili konuda davanızı açın. Talep olarak da ilgili ürünün tarafıma teminini arz ediyorum şeklinde belirtin. |
_____________________________
![]() PSN: SAVIARs Gamertag: SAVIARs Steam: SAVIARs |
|
@SAVIAR hocam çok teşekkürler detaylı bilgilendirmeniz için. Tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum. |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|