< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tucson iyi bir suv mu (2. sayfa)



-
-
Tuscon, ilk nesil kuga , rav4 gibi araçlar 4*4 araçların binek araçlar ile ekonomi ve konfor olarak baş edebilecek versiyonlardır.
3008, kadjar, quasqui gibi araçlar ise C segmenti üzerine inşa edilmiş yerden yüksek araçlar.
Yani;
Gerçek 4*4 araçlar>tuscon>3008>binek araç. Gibi bir durum söz konusu.
Tuscon gibi araçların bu noktada 3008 gibi araçların yakıt, performans gibi özellikleri ile baş etmesi çok zor olur. Buna karşın 3008 gibi araçlarında arazi, bozuk yol gibi daha ağır sürüş şartlarında tuscon ile baş edebilmesi zor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu aralar 2016 sportage GTline prestige bakınıyorum
Fiyatına göre çok donanımlı.
O fiyata o kadar donanım ve güç başka araçta görmedim -
Çok mantıklı ve yardımcı bir cevap, teşekkürler hocam. -
Evet bayağı donanımlı -
2020 tucson nline aldim. Cok memnunum suan icin. Merak ettigi husus olan arkadaslara yardimci olabilirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: road35Geniş döşlü heybetli araba. Eksileri gdi motor atmosferik ve tork konvertörlü turbo olan ise çift kavrama 177ps. İki motorda rezalet yakıyor. Gdi tüpe uyumlu ve ucuz. Turbolu olan hem benzin hem lpg harcıyor karma kit ve çok pahalı. Zamanında çok düşündüm fakat malzeme kalitesi ve yakıtı beni caydırdı. Hoş 300 bine sıfır 177ps power edition baya fp. Elektrikli bagaj sunroof en büyük özellikleri. Şu 2 donanım çoğu markada 30 bin tl.
neyi rezalet yakıyor? t-gdi için soruyorum? şehiriçinde 177 bg turbo motora ve otomatik şanzımana sahip olup da 8 lt yakan araç var mı?
-
Pejo 1.6 180 ps eat8 daha az yakıyor daha performanslı. T-gdi ile 10 litre yaktirmak mucize.quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjrneyi rezalet yakıyor? t-gdi için soruyorum? şehiriçinde 177 bg turbo motora ve otomatik şanzımana sahip olup da 8 lt yakan araç var mı?
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2020 model 2 tane aldık eylül ayında, bir tanesi sert kullanılıyor, İzmir'de 11,2lt yakıyor şu anda ama bayağı sert bir kullanıcıya sahip, ışıklarda filan herkesten hızlı kalkan, gördüğü ışığın dibine kadar gaz kesmeyen bir kullanıcıya sahip, diğeri sakin ama ideal bir kullanıcı 8lt civarı geziyor. Abartılacak bir yakıtı yok, araba 1700kg'a yakın kocaman bir araç ama 177hp fena güzel giden bir motor.
Ha şunu da atlamayayım bu fiyata bu kalite de ve donanımda bir suv almakta zor. Tüm markalara baktık ve Tucson açık ara her yönden tercih sebebimiz olmuştu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: road35
Pejo 1.6 180 ps eat8 daha az yakıyor daha performanslı. T-gdi ile 10 litre yaktirmak mucize.
Alıntıları GösterDaha bin km de, ortalama hızı 15km, ortalama tüketimi 8 litre civarında, ekran görüntüsü isterseniz onu da çeker atarım, kullandınız mı daha önce de mucize diyorsunuz ?
-
Benim de tercihim aynı yönden oldu. Ama biz de biraz geniş aile olduğumuz ve araç yeni, şehir dışı yapılmamasından dolayı 12 litre deyim. Yakında şehir dışı yapacağım bakalım ne kadar inecek ortalaması. -
quote:
Orijinalden alıntı: road35
Pejo 1.6 180 ps eat8 daha az yakıyor daha performanslı. T-gdi ile 10 litre yaktirmak mucize.
Alıntıları Gösterben 180 bg benzinli makinanın az yakacağına inanmam kusura bakma.
-
Yanlış bilgi.
gdi motor ve tgdi motor tüpe aynı uyumluluktadır. İki motorada ya karma sistem ya sıvı sistem olur. Cunku iki motorda direk enjeksiyonludur.
turbo denen parca arabanın egzoz sisteminde bulunur ve yakıt gören bir parca degildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tucson'u çok severim.
Yalnız ağırı bırakalım hafif arazide hatta karlı havada 4*4 kullanırsanız 15 dakika sonra Şanzımanı soğutmak için sağa çekersiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence iyi bir şehir suvu ancak bayiler ekstradan çok para istiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arac Amerika’nın kompakt suv aracı. Avrupa’nın degil. Standartlari Amerikan standarti. Arac muhtemelen vw nin yaptığı gibi Amerika’da çift kavrama satılmıyordur.
tuscon ve benzerleri jeep rubicon tarzı olarak degil de jeep grand cherokee tarzı araçların ekonomik kucuk kopyası gibi. Bu açıdan 3008 den arazi koşullarında iyi olur dedim. Cunku 3008 yerden yüksek bir kompakt arac.
arazi koşulu offroad parkuru manasında degil. Günlük hayatta bir Amerikalının karşılaşacağı kar, toprak gibi zeminler manasında kullandım.
umarim açıklayıcı olmustur.
ayrica çift kavrama dediğinde debriyaj sistemi. Çoğu elektronik debriyaj, debriyaja normal sürücüden daha hakimdir. Sistemin ısınma uyarısı sadece bir uyarı. Aynı koşullarda manuel aracın debriyajıda isinir ama uyarı vermez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3008'den kötü olamaz zaten. Zira 3008'in hiçbir kabiliyeti yok.
Genede 4*4 araçlar için tork konvektörü şart. Zira kullanırken inanılmaz sinir bozucu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tucsonun araziye girecek ideal versiyonu 2.0 CRDi ve onda yanlış hatırlamıyorsam tork konvertörlü şanzıman var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2.0 TSI 460 HP Golf R kullanıcısı arkadaşımın İstanbul şehir içi ortalaması 12.8 litre.
177 HP bir 4x4'ün 12 litre yakmasının hiçbir mantıklı izahı olamaz.
Skoda Kodiaq 1.5 TSI Turbo 150 HP 1580 kiloluk SUV ortalama 7.5-8 yakıyor.
Kilometrede 1 lira yaktığım bir araçtan en az 300-400 HP güç beklerim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hyundai'nin fiat'tan farkı yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLiberator -- 19 Ocak 2021; 9:25:43 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X