Şimdi Ara

ttnetten superonline geçtim, ttnet cezasını nereye nasıl faxlıyoruz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ttnetten superonline geçtim, ttnet cezasını nereye nasıl faxlıyoruz? bilgisi olanlar yardımcı olursa mutlu olurum

    edit: ttnet sözleşmem var idi, fes ettiğimden ceza geldi.. bu cezayı superonline'ın karşıladığı söyleniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatihlik -- 20 Ocak 2012; 2:03:48 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaPAxA

    Merhaba arkadaşlar..
    Superonline'a abone olduğumuzda , TTNET veya diğerlerinden meydana gelen taahhüt cezasının 150 tl'ye kadarını Superonline karşılıyor..Yani ne kadar ceza ödediyseniz o kadar tutarı(en fazla 150 ama sorun yine de değişebilir belki) faturalarınızdan düşüyor.
    Bu işlemin nasıl yapılacağını merak eden arkadaşlar olur diye , izlediğim yolları anlatmak istedim..
    -TTnet vs.. hattınızı kapattıktan yaklaşık 1 ay sonra , taahhüt cezasının faturası geliyor..
    -Bu faturayı ödedikten sonra faturayı ve ödeme makbuzu (verirlerse taahhütün ödendiğine dair bir belge) örneğini hizmet@superonline.net adresine mail atıyoruz.. Veya 0850 222 0 225 fax numarasına fax çekilebilir..
    Bu örneklerin üstüne müşteri numarası , tc no ve isim de yazıyoruz

    Yolladığım mailin içeriği şu şekildeydi:
    quote:

    Konu Başlığı: XXXXXX Numaralı Aboneliğimde Taahhüt Cezamın Karşılanması
    Mail İçeriği:
    Superonline Genel Müdürlüğüne

    xxxxxxxx Müşteri numaralı , aaaaaaaaaaaa T.C. Kimlik numaralı , isim soyisim isimli müşterinizim. Daha önce kullandığım TTNET servis sağlayıcısından adıma tahakkuk eden xxx TL.lik taahhüt cezamın karşılanmasını talep ediyorum.Gerekli bilgiler ektedir..

    Gereğinin yapılmasını arz ederim..

    İsim soyisim

    Ek-1 = Tahakkuk Fişi
    Ek-2 = Taahhüt Ceza Faturası
    Ek-3 = Ödeme Makbuzu


    Maili yolladıktan sonra müşteri hizmetlerini arayıp , maili yada faxı yolladığınızı söyleyip , kontrol etmelerini isteyin.. Kontrol edip faturaları sisteme girip , gelecek faturalardan düşecekler miktarı..
    Superonline'ı bağlattıktan sonra 60 gün içinde yapmanız gerekiyor bunları..

    Bu konuyu merak edenler için umarım yardımcı olabilmişimdir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihlik

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaPAxA

    Merhaba arkadaşlar..
    Superonline'a abone olduğumuzda , TTNET veya diğerlerinden meydana gelen taahhüt cezasının 150 tl'ye kadarını Superonline karşılıyor..Yani ne kadar ceza ödediyseniz o kadar tutarı(en fazla 150 ama sorun yine de değişebilir belki) faturalarınızdan düşüyor.
    Bu işlemin nasıl yapılacağını merak eden arkadaşlar olur diye , izlediğim yolları anlatmak istedim..
    -TTnet vs.. hattınızı kapattıktan yaklaşık 1 ay sonra , taahhüt cezasının faturası geliyor..
    -Bu faturayı ödedikten sonra faturayı ve ödeme makbuzu (verirlerse taahhütün ödendiğine dair bir belge) örneğini hizmet@superonline.net adresine mail atıyoruz.. Veya 0850 222 0 225 fax numarasına fax çekilebilir..
    Bu örneklerin üstüne müşteri numarası , tc no ve isim de yazıyoruz

    Yolladığım mailin içeriği şu şekildeydi:
    quote:

    Konu Başlığı: XXXXXX Numaralı Aboneliğimde Taahhüt Cezamın Karşılanması
    Mail İçeriği:
    Superonline Genel Müdürlüğüne

    xxxxxxxx Müşteri numaralı , aaaaaaaaaaaa T.C. Kimlik numaralı , isim soyisim isimli müşterinizim. Daha önce kullandığım TTNET servis sağlayıcısından adıma tahakkuk eden xxx TL.lik taahhüt cezamın karşılanmasını talep ediyorum.Gerekli bilgiler ektedir..

    Gereğinin yapılmasını arz ederim..

    İsim soyisim

    Ek-1 = Tahakkuk Fişi
    Ek-2 = Taahhüt Ceza Faturası
    Ek-3 = Ödeme Makbuzu


    Maili yolladıktan sonra müşteri hizmetlerini arayıp , maili yada faxı yolladığınızı söyleyip , kontrol etmelerini isteyin.. Kontrol edip faturaları sisteme girip , gelecek faturalardan düşecekler miktarı..
    Superonline'ı bağlattıktan sonra 60 gün içinde yapmanız gerekiyor bunları..

    Bu konuyu merak edenler için umarım yardımcı olabilmişimdir..



    Siz yine de Müşteri Hizmetlerini arayıp sorun , Turkcell ile birleşince bilgilerde değişiklik olmuş olabilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaPAxA



    yok teşekkür ederim ;) dediğiniz gibi yaptım, telefonla konuşup hallettim..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.