şimdi, ben yalın internet dalgasına sınırsız yalın internet aldım. 59 lira + 2 lira dediler. tamamdır dedim, imzaladım felan. sonrasında gelip bağlantıyı kontrol ettiler, sorun yok dediler, başvurum onaylandı ve aldım modemi. Yaklaşık 3-4 hafta oluyor alalı, interneti deneyim dedim, laptopla bağlandım 1 kere, sıkıntı yoktu girdim nete yani. daha sonra daha eve taşınamadığım için 3 haftadır hiç kullanılmadı. 2 hafta önce evin işleri için eve gittiğimde net yoktu.
birçok kez müşteri hizmetlerini aradım, hep sorun kaydı alıyorlar, ama yapılan birşey yok. ilk sorun kaydının üzerine 2 hafta geçti, hala adsl ve internet ışığım yanmıyor. gayrettepede merkez varmış, oraya dilekçe vermeyi düşünüyorum ilgilenilmiyor, neti kullanamıyorum diye. nasıl bir dilekçe yazmam gerekir? ayrıca kullanamadığımı müşteri hizmetleri loglarından belli olur ve bu döneme ait para vermeme durumum olabilir mi?
not: avukatım var, avukatlık bir iş olursa onu da yapabilirim. benim önceliğim dilekçe işinde fikir almak.
Yok mu fikir soyleyebilecek?
Hocam dilekçeni yaz mutlaka. Tel arayıp kayıt açtırdığın tarihleride dilekçene yaz. 15 gün içinde cevap vermek zorundalar. dilekçede arızanın ne zamandan beri devam ettiğini belir ve benden kaynaklanmayan arızalar için arıza süresi içindeki kullanamadığım hizmetin faturama yansıtılmamasını istiyorum diye belirt. Sonra cevaplarına göre hareket edersin...
ttnet e mail atmayıda dene..yaklaşık 1 10 ay boyunca uğraşıp halledemediğim internet hız sorunumu bu sayede çözdüm mesela..okkalı bi mail attım..saydım saydırdım ağzıma geleni..2 gün sonra personel gönderip sorunumu çözdüler..ayrıca mail de avukatın aracılığıyla hukuki yollara başvuracağınıda belirt