Şimdi Ara

TTNET PİŞMANLIKTIR-1 AYDIR İNTERNET YOK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 9 eylül günü internetim kesildi. Arıza kaydı açtırmak için müşteri hizmetlerini aradığımda bölgemde altyapı çalışması olduğu söylendi. Ne zaman düzelir dedim, 19 eylül günü bitecek dediler. Eh, iyi dedim. Daha sonra öğrendim ki santrale kamyon çarpmış, yeni santral kuruyorlarmış.

    Neyse, 19 eylülü bekledim, o gün de internet gelmedi. Müşteri hizmetlerini tekrar aradım, arıza kaydı açıldı (Bu sırada apartmanımda da internet yok). 19 eylülden 24 eylüle kadar her gün aramama rağmen sorunum çözülmedi. 24 eylülde internetten de şikayet ettim, daha sonra Türk Telekomun binasına gittim. 26 eylülde bana denen şu: bugün sistemde arıza var, ekiplerimiz yarın bakacak...

    İyi dedim, geldim eve oturdum (Hala apartmanımdaki hiçbir dairede internet yok). 27 eylülde ttnet tarafından arandım, santralden apartmanıma kadar bakmışlar, onlardan kaynaklı bir sorun yokmuş. Ama elit hizmet alırsam sorunumu çözerlermiş. Siz 18 gündür internet vermiyorsunuz, bir de üstüne ben mi size para vereceğim dedim, tekrar telekomun binasına gittim. Elektrikçi çağır apartmanına baktır dediler.

    Gittim bir elektrikçi buldum getirdim, baktırdım. Sadece bende değil bütün apartmanda internet yok dediğimde güldü, o zaman sorun onlardadır dedi. Evimdeki telefon girişine ve apartmandaki kutuya baktı, bunlar üfürmüşler, sorun onlardan kaynaklanıyor dedi. 30 tl verdim yolladım.

    5 ekim oldu. Her gün arıza kaydı bırakıyorum arıyorum söylüyorum sorunum çözülmüş değil. İşin garibi şu anda apartmanımda internet var, 5 gün önce geldi.

    Özet: TTNET PİŞMANLIKTIR, başka seçeneğiniz varsa asla tercih etmeyin. Benim yaşadığım yer yüzünden başka seçeneğim yok ama yine de iptal ettireceğim.







  • Arıza giderme hedefini tutturamayacağını anladığında hemen suçu iç tesisata atarak kaydı kapatır, bu dalavereyi sürekli yapıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Arıza giderme hedefini tutturamayacağını anladığında hemen suçu iç tesisata atarak kaydı kapatır, bu dalavereyi sürekli yapıyor.

    Ben kendilerine fatura filan ödemeyi de düşünmüyorum. Onlar sözleşmelerinde taahhüt ettiklerini yerine getirmezlerse ben de getirmem. Nasıl olsa fatura 1 gün bile gecikse günde 5 kere aramaya başlıyorlar, o zaman bol bol muhabbetimiz olur. Müşteri hizmetleri cinnet geçirtti bana dün. Anlıyorum anlıyorum diyip duruyor...
  • Praetorian123 P kullanıcısına yanıt
    Önce btk sonra tüketici hakem heyetine başvurarak ayıplı hizmet nedeniyle cezasız fesih isteyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Önce btk sonra tüketici hakem heyetine başvurarak ayıplı hizmet nedeniyle cezasız fesih isteyin.

    Öyle yapacağım, zaten ayıplı hizmet olmadan da iptal edebilirim; taahhüt 2 yıllık, 6202 sayılı kanunun 52. maddesi diyor ki, tüketici 1 yılı geçen abonelik sözleşmelerinde ceza ödemeden sözleşmeyi feshedebilir. Çıkarsınlar cayma bedelini bakalım (gerçi çakallar buna da indirim diyorlar, ceza demiyorlar).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Praetorian123 -- 5 Ekim 2017; 18:33:9 >
  • Praetorian123 P kullanıcısına yanıt
    Siz de çakma haber sitelerinin tuzağına düşmüşsünüz o maddede taahhüdün t'si geçmiyor, taahhüt süresi ile ilgili herhangi bir kısıtlama yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Siz de çakma haber sitelerinin tuzağına düşmüşsünüz o maddede taahhüdün t'si geçmiyor, taahhüt süresi ile ilgili herhangi bir kısıtlama yok.

    Haber sitesinden okumadım hocam resmi gazeteden okudum . Taahhüt abonelik sözleşmesine dahildir. Neyse peder bey avukat, vereyim uğraşsın .

    TTNET PİŞMANLIKTIR-1 AYDIR İNTERNET YOK




  • Praetorian123 P kullanıcısına yanıt
    Abonelik sözleşmeleri yönetmeliği madde 16'yı da bir zahmet okuyun o zaman. Taahhütlü abonelik nedir, nasıl yapılır, aykırılık halinde ne alınır açıkça yazıyor. 12 aydan uzun taahhüt yapılamaz diye birşey yazmıyor. Sözleşme imzalamak zorundasınız ama indirim almak için kendi rızanızla taahhütname de imzalıyorsunuz. Taahhüt dediğim maddeye bağlı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Abonelik sözleşmeleri yönetmeliği madde 16'yı da bir zahmet okuyun o zaman. Taahhütlü abonelik nedir, nasıl yapılır, aykırılık halinde ne alınır açıkça yazıyor. 12 aydan uzun taahhüt yapılamaz diye birşey yazmıyor. Sözleşme imzalamak zorundasınız ama indirim almak için kendi rızanızla taahhütname de imzalıyorsunuz. Taahhüt dediğim maddeye bağlı.

    O zaman ayıplı hizmetten gideceğiz
  • Praetorian123 P kullanıcısına yanıt
    Ben de onu diyorum işte. Öbür türlü thh kabul etse bile herifler itiraz eder, tüketici mahkemesi aleyhinize karar verir. Hem zaman kaybedersiniz, hem de dava ve avukat masrafları size yüklenir. Ayıplı hizmeti ispatlayıcı ne varsa arıza kaydı, görüşme kaydı hepsini toplayıp başvurun. Buna hiçbir şey yapamazlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Ben de onu diyorum işte. Öbür türlü thh kabul etse bile herifler itiraz eder, tüketici mahkemesi aleyhinize karar verir. Hem zaman kaybedersiniz, hem de dava ve avukat masrafları size yüklenir. Ayıplı hizmeti ispatlayıcı ne varsa arıza kaydı, görüşme kaydı hepsini toplayıp başvurun. Buna hiçbir şey yapamazlar.

    Tamam teşekkürler hocam.
  • Yukarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende nakil için bekliyordum aylardır, sonunda randevu günü geldi, öğlen bir mesaj geldi.



    Talebiniz bina/ev içi tesisat yetersizligi ile tamamlanamamistir.



    Arıyorum müşteri hizmetlerini devam ediyor talebiniz diyor, söylüyorum böyle mesaj geldi. 15 gün nakil süresi var diyor bekleyin. Zaten 1 ay telefonu bekledim bağlanacak diye.



    Şimdi bu mesaj ne anlama geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.