Şimdi Ara

ttnet müşteri hizmetlerinden efsane cevap

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ayın 3 ünde müşteri hizmetlerini aradim ve akk yı geçmemden ötürü yavaslayan hızımın 3 gündür yükselmediğini belirttim kadın peki efendim bi hata olmustur cart curt bişeyler dedi modeme 1 rest geldi internet uçak uçuyor 16mbit te 16 mbit neyse aradan 1 gün gecti sehir disina ciktim 15 dakika önce bi baktim modeme hızım 8 mbit e düşmüş noluyo dedim müşteri hizmetlerini aradim böyleyken böyle dedim kadın bana ''!!modeminiz 24 saatten uzun süredir açıksa santral otomatik olarak hizinizi düşürebiliyor modem sağlığı için modeminizi 24 saat te bir kapatin gibi bi şaçmalıkla cevap verdi!!!'' daha önce böyle bişey duyup gören oldu mu ?



  • trollemiş bence
    benim modem 7/24 aktiftir. öyle bişey olabilir mi zaten. gerçi şaşırmamak lazım her geleni oraya aliyorlar. bi de düşünün siz bu işten anliyorsunuz bide anlamayanları düşünün ki vay onların haline diyorum...

    bu arada sizdeki hız düşüşü şundan olabilir eger modeminizde sürekli kopma meydana gelmişse santral bunu otomatik olarak düşürüyor. MH.'nin verecegi cevapta bu olmaliydi.

    ama siz diyorsanız ben uzun zamandir 16mbps kullanıyorum hiç sıkıntım yok diyorsanız MH'yi arayın bilgili bir MH gelene kadar durumunuzu anlatın ve 16 mbit aldıgınızı söyleyin. MH'yi ararken sakin ve umutlu olun şanslıysanız ilk seferde değilseniz 4veya5. aramada bilgili bir arkadaş gelecektir.




  • O öyle biliyordur ya da öyle söylemek zorundadır belki. On kere daha aranır, söylenen farklı şeyler değerlendirilir. Beş ve üstü aynı şey söyleniyorsa mutlak doğru kabul edilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün müşteri hizmetleri aynı bilgiye sahip olmuyor o yüzden bu tür kuşku duyduğunuz konularda telefonu kapatıp yeniden arayın. Başka bir müşteri temsilcisi bağlanacağı için bir de o kişiden bilgi almış olursunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasil yani akk bittiginde aradiginizda hizi mi yukseltiyorlar yoksa yeni ayadaki kotaya mi gecmistiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni aydaki kotaya geçmiştim
  • Modem sağlığı ne yahu kamu spotu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.